< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off





Free Hit Counters
Counter nije stavljen od pocetka,pa nije realni prikaz posjeta;)

zar nije??


MySpace Layouts

Nikad i nitko vise...


MySpace Layouts

What is the opposite of two? A lonely me, a lonely you

Ovisna sam o njima>>>>

*Antibiotica

*Mok

*MyDiary

*Sonata Snova

*BoSSa

*Derorica

*Svjetionicarka

*Tochica

*Blank

*Little Chicken

*Đus

*Aibreann

*Carica vrta

*Atea

*Miss Ice

*Hrki

*Vjetrom nosena

*Marryann

*Mala_chi

*Studentica

*Malo cudoviste

Reci sto mislis











Image Hosted by ImageShack.us
Talk to me:dugirl1987@hotmail.com

četvrtak, 04.05.2006.

Bilo je to davne '97...

Image Hosted by ImageShack.us
Imala sam 10 godina
Obozavala svog psa Rendy-a
Igrala se po cijele dane sa Bozanom
Pisala dnevnik sa katancicem
Plakala bih kad me starci nebi vodili sa sobom na veceru
Gledala sam ljubavne veze
Slusala sam Spice Girls

Radovale su me tako male stvari...



Stop Right Now Thank you very much
I need somebody with the human touch
Hey you always on the run
Gotta slow it down baby, gotta have some fun



| komentari (17) | print | # |

<< Arhiva >>