24.08.2007. / petak

PA JA SAM GENIJE!!!

hrvatskaEvo mene ljudi...nova adresa, novi blog pitate se zašto???...e pa ovako
znate za onaj moj blog više nije moj lijepanasadomovina...e neki dan ja dođem i netko mi provalio ...cry,promijenio i korisničko ime i lozinku..i kaj da ja sad radim mislim ja..al stvar je u tome što nije ništ promijenio na blogu..i krenula ja u izradnju novog bloga počela ja kopirat jućer i dosta sam toga napravila i reko nastavit ću sutra....dođem ja danas na blog i znate šta vidim cajke 4ever ovaj blog preuzeli četnici tak nešto ma pogledajte sami...kako sam bila ljuta i sad ja se ne sjećam šta je sve bilo na blogu i evo pola ja napravila još samo spotove moram stavit u box al to ću kasnije..tako da proba li netko opet provalit bolje da ga nema al sad mi je jaka lozinka...thumbup...i da sad nema ni onih komentara što ste mi ostavljali..a nadam se da će te mi i sad ostavljat..eto to je sad to za ovaj post recite mi što da još stavim na blog jer ja stvarno neznam....sjetite me..idem sad hvala vam svima što ste me podržavali na onom blogu nadam se da će te i nastavit opet tako...ZA DOM SPREMNI!!!!

Evo za kraj ČAVOGLAVE!!!hrvatska

24.08.2007. ...13:42 ZA DOM (101) SPREMNI #

23.08.2007. / četvrtak

DAN POBJEDE

05.08.2007. / nedjelja

Evo novi post......thumbup
Hrvatska danas slavi Dan pobjede i domovinske zahvalnosti.Također obilježava 12.obljetnicu vojno-redarstvene operacije Oluja,u kojoj je,nakon pet godina srpske okupacije,oslobođen Knin i najveći dio okupiranog hrvatskog teritorija.hrvatska
U Kninu je prvi put održan mimohod hrvatskih branitelja...sudjelovalo je više od 1.300 branitelja koji su nakon postrojavanja u povorci krenuli gradom prema crkvi Gospe Hrvatskog zavjeta.Dok se na kninskoj tvrđavi dizala zastava,branitelji su se zaustavili na stadionu Dinare,okrenuli tvrđavi i odali počast zastavi....hrvatska
Hvala onima koji su dali živote za našu Hrvatsku....

Evo za kraj LIJEPA LI SIhrvatska

23.08.2007. ...14:32 ZA DOM (5) SPREMNI #

28.07.2007. / subotaTHOMPSON-Stari plac
hrvatskaEvo i mene...Marko Perković Thompson je u Splitu na starom Hajdukovom igralištu napravio reprizu Maksimira.
Više od 20 tisuća ljudi natiskalo se na travnjak i tribine oko velike bine, a još nekoliko tisuća ljudi koncert je slušalo i gledalo iz okolnih ulica i krovova niskih kuća oko stadiona. Bina je bila nešto manja, a mačevi koji su u Maksimiru bili vodoravno položeni, na splitskoj pozornici zabijeni su u zemlju. hrvatska

Svaku pjesmu s Thompsonom je pjevala i publika, a u više je navrata bila obasjana bengalkama koje su donijeli sa sobom. thumbup
Evo svaka čast Thompsonu na koncertu jer takvog pjevača nema nigdje...btw ja nisam bila na koncertu...Split mi je malo predaleko..a slušala sam preko radija...haha..a valjd će za koju godinu doć i u Bjelovar ja se nadam....btw hvala vam na komentarima.....idem sad..pozz!!!hrvatska

Evo nekih pjesama sa koncerta što sam našla!!!

Stari se



Duh ratnika



Kletva Kralja Zvonimira



Iza devet sela



Ratnici svjetla



Dolazak Hrvata



E moj narode

...13:54 ZA DOM (4) SPREMNI #

17.06.MAKSIMIR-MARKO PERKOVIĆ THOMPSON

04.07.2007. / srijeda
Evo me ljudi vidite naslov, mislim malo kasnim u pisanju postova al dobro!!Da kao što svi znate u nedjelju 17.06.održan je koncert najboljeg pjevača Marka Perkovića Thompsona u MAKSIMIRU....Bio je to najbolji koncert ikada..žao mi je što nisam bila al sam gledala snimku na HRT-u!!!Bilo je zakon!!!Da evo sad ću vam ja stavit nekoliko pjesama sa koncerta pa uživajte!!!

Lijepa li si



Čavoglave



Ratnici Svjetla



Kletva Kralja Zvonimira



Geni kameni



Moj dida i ja



Thompson i Tiho:Stari se



Dolazak Hrvata

...13:25 ZA DOM (0) SPREMNI #

17.05.2007. / četvrtakMarko Perković Thompson-Anice kninska kraljice

Zbog Anice i bokala vina,
zapalit ću Krajinu do Knina
Zapalit ću dva, tri srpska štaba,
da ja nisam dolazio đaba.

Ej, Anice kninska kraljice,
Ej, Anice kninska kraljice,
Ej, Anice kninska kraljice.

Zbog Anice i bokala vina,
Zapalit ću Krajinu do Knina
Ej, Hrvati sjetimo se Knina,
Hrvatskoga kralja Zvonimira.

Ej, Anice kninska kraljice,
Ej, Anice kninska kraljice,
Ej, Anice kninska kraljice.

Marko Perković Thompson-Bili brode moj

Sva sam mora, oceane ja preplovio,
Sve sam brige i probleme prepolomio,
Samo da bih tebi dušo prsten donio,
Priko praga svu u bilom tebe prenio.

Pisala si da me voliš, da si moja ti,
I da ćeš me za života uvijek voljeti,
A drugom si ruku dala mene izdala,
I u srce svud bola strilu zabila.

Da Bog puka na dva dila, bili brode moj,
Zbog tebe me ostavila moja draga joj,
Da bog da se zapalia, bili brode moj,
I sa tobom potonija cili život moj.

Neka ti je, nek ti bude, opraštam ti sve,
Kad života više nema, nema za mene,
Svoje bitke predao sam, hladni moj ma,
Pa neka mi ona budu vječna postelja.

Da Bog puka na dva dila, bili brode moj,
Zbog tebe me ostavila moja draga joj,
Da bog da se zapalia, bili brode moj,
I sa tobom potonija cili život moj.

Marko Perković Thompson-Bojna Čavoglave

Za Dom - spremni!

U Zagori na izvoru rijeke Čikole,
Stala braća da obrane naše domove.

Stoji Hrvat do Hrvata, mi smo braća svi,
Nećete u Čavoglave dok smo živi mi!

Tuče thompson, kalašnjikov a i zbrojevka,
Baci bombu, goni bandu preko izvora!

Korak naprijed, puška gotov s', siju pjesmu svi,
Za dom braćo, za slobodu, borimo se mi.

Čujte srpski dobrovoljci bandu četnici
Stići će vas naša ruka i u Srbiji!

Stići će vas Božja pravda to već svatko zna
Sudit će vam bojovnici iz Čavoglava!

Slušajte sad poruku od Svetog Ilije:
Nećete u Čavoglave, niste ni prije!

Oj Hrvati, braćo mila iz Čavoglava,
Hrvatska vam zaboravit neće nikada!

Marko Perković Thompson-Crne noći, bijeli putevi

Crne noći, bijeli putevi
Mene zovu, žive u meni
Na mom dlanu crta sreće
Ne postoji, niti neće, neka neće

Ranom zorom kad se budim
Ja te gledam, ja te ljubim
Dok ti ljubav svoju dajem
Ni sam ne znam dal' se kajem
Jer kad novi dan se rodi
Mene srce k'tebi vodi

Crne noći, bijeli putevi
Mene zovu, žive u meni
Na mom dlanu crta sreće
Ne postoji, niti neće

Jer kad nova zora svane
Ja ti odo, moje lane

Marko Perković Thompson-Dobro jutro

A što mogu kad sam takav ja
Bog me stvori kakvog takvoga
Svega imam u životu, svega imam ja
Osim tebe, moja voljena

Dobro jutro, zoro varljiva
Dobro jutro, ženo lažljiva
Zbog tebe sam vino pio
Zbog tebe sam ostario
Nosi srce al' dušu ne diraj

Sam za praznim stolom sjedim ja
Puna mi je kapa sjećanja
Nemam nikog da me prati
Uspomene da mi vrati
Zora tek što nije svanula

Marko Perković Thompson-E, moj narode

Od vremena još od Krista
Nova lica, scena ista
Vražje sile se trude
Da nas ne bude

Antikristi i masoni
Komunisti ovi, oni
Šire sotonske fraze
Da nas poraze
E, moj narode, e, moj narode

A mi gluhi, nijemi, slijepi
Svatko u svom mraku strepi
Narod biran od Boga
Guši nesloga

Iz povijesti naše slavne
A i ove ne baš davne
Sve smo što nam je vrijedno
Stekli zajedno
E, moj narode, e, moj narode

Uzmimo u ruke sudbinu i sreću
Ni ja više tako nemogu ni neću
Uzmimo u ruke sudbinu i sreću
E, moj narode, e, moj narode

Generacije junaka
I pobjednička vojska jaka
Još se brine i gine
Zbog Domovine

S nebeskih tih visina
Daj nam Bože opet sina
Da nas vodi iz bijede
Sve do pobjede...e, moj narode

Uzmimo u ruke sudbinu i sreću
Ni ja više tako nemogu i neću
Uzmimo u ruke sudbinu i sreću
E, moj narode e, moj narode

Marko Perković Thompson-Ej, haj, pjesme naše

Pjesma ljude pobjeđuje
Ako hoćeš izluđuje
Sa smiješkom ti lomi kosti
Ko ne shvaća nek' oprosti

Pjesma može i do Boga
Do očiju srca tvoga
Pod kožu ti pogledati
I dušu ti dotaknuti

Pjesma može da te voli
Da preklinje i ne voli
Samo se u pjesmi može
Mrijeti sporo, živjet brže

Ej, haj, pjesme naše
Kroz planine i salaše
Kao da je pjesma stijena
Ostaje za sva vremena
Ej, haj, pjesme stare
Za barabe i bećare
Kao da je pjesma žena
Vezala nas uspomena

Prijatelja ko i pjesma
Nikad niko nije ima
Niti more, niti sunce
Niti ptice pjevalice
Ljubav može probuditi
I samoću ispuniti
Opiti se vinom brže
Samo se sa pjesmom može

Marko Perković Thompson-Geni kameni

Čvrsta ruka i poštenje
Sveta voda i krštenje
Budi čovik to je dika
Budi roda svoga slika

Nedaj na se, nedaj svoje
Nemoj tuđe, prokleto je
Jer ko život tako prođe
Ponosan pred Boga dođe

Gdje god da te život nosi
Uvik moraš znati ko si, hej

Geni, geni kameni
Vatra gori u meni
Geni, geni kameni
Takvi smo mi rođeni
Uzmi ili ostavi

Loša bila 45ta
Rasula nas preko svijeta
A sad nova loza raste
Vratile se doma laste

Plave krvi, bijela lica
Rađaju se nova dica
Na kamenu ka na svili
Di oduvik mi smo bili

Marko Perković Thompson-Himna HSP

Lijepo li je Hrvat biti, majko hvala ti,
ljubit Boga bližeg sviga, tu i umrijeti,
ljubit Boga bližeg sviga, tu i umrijeti.

Sad pogledaj sa visine, Oče Domovine,
Pravaška te krila nose, s tim se ponose,
Pravaška te krila nose, s tim se ponose.

HSP-ovci pozdravljaju svoju Domovinu,
Za Dom spremni i slobodu Hrvatskome rodu,
Za Dom spremni i slobodu Hrvatskome rodu.

Živi vječno zemljo moja nemoj se kriti,
Pravac će te uvijek znati časno braniti,
Pravac će te uvijek znati časno braniti.


Gdje god da te život nosi
Uvik moraš znati ko si, hej

Marko Perković Thompson-Iza devet sela

Čuješ li me kako, dozivam te rode
Priko devet šuma i velike vode
Po prašnjavom putu ti uz rijeku kreni
Kad zapiva sokol sve si bliže meni

Nemoj ići lijevo na križanju staze
Tu ne ide niko svi se zvijeri paze
Nego ajde desno do velike stijene
Gorske će te vile poslati do mene

Daleko, daleko iza devet sela
Daleko sam ja
Gdje su vuci, vile i hajduci
Tamo gdje sam rođen ja
Daleko, daleko iza devet sela
Daleko sam ja
Gdje se zvjezde
Kao ptice gnjezde
Tamo tebe čekam ja

Čuješ li me kako, dozivam te rode
Priko devet šuma i velike vode
Budit će nas sunce velikoga sjaja
A u zraku miris moga rodnog kraja

Marko Perković Thompson-Lažljivica

Nikad nisam vjerovati znao,
nikad nisam sebi vjerovao,
Klela si se imena mi moga,
da ćeš čekat nevjernika svoga,
Ne znam dušo gdje smo bili tada,
dal' daleko ili blizu Boga,
Bila si mi Krunica u ruci,
Isusova molitva u muci.

Napit ću se možda bol će proći,
nek' se lomi tuga ove noći,
Hej Samoćo zašto si me zvala,
kaži gdje je Lažljivica mala.

Napit ću se možda bol će proći,
nek' se lomi tuga ove noći,
Hej Samoćo zašto si me zvala,
kaži gdje je Lažljivica mala.

Marko Perković Thompson-Lijepa li si

Kad se sjetim suza krene
Zamirišu uspomene
Svake stope rodnog kraja
I narodnih običaja

Prepoznah ljepotu tvoju
Što probudi ljubav moju
Kad sam s tobom srce moje
Kuca jače, veliko je

O Zagoro, lijepa li si
Slavonijo, zlatna ti si
Herceg-Bosno, srce ponosno
Dalmacijo, more moje
Jedna duša a nas dvoje
Pozdrav Liko, Velebita diko

Kad Neretva moru krene
Ti se tada sjeti mene
Mojoj pjesmi budi tema
Za sve one kojih nema

Ajde, Istro i Zagorje
Podignimo sve tri boje
Zagrlimo se pred svima
Neka vide da nas ima

Lijepa li si

Marko Perković Thompson-Ljubavna

Mogu te zapaliti kao šibicu
Samo kad hoću, samo kad hoću
Jednim malim pokretom ruke
Rasplamsam te noću, zapalim te noću
I onda goriš ko zlatna zvijezda
Na onom nebu što je samo moje
Tad cijeli svijet i život postoji
samo za nas dvoje
Kakav si to plamen zapalila u meni
Zašto te želim ko zlatnu ribicu
Kad sam te na početku susreta našeg
Mogao baciti ko izgorenu šibicu
Odnijet ću te sa sobom i da ne bi htjela
Ko Olimpa vatra gorit ćeš u meni
Jer sve ono sto u tebi nađoh
Ne nađoh ni u jednoj drugoj ženi.

Hej ljepoto u meni
skini veo ljubavi
svojim tijelom najljepšim
osvoji me, pobjedi
Ej kraljice Zvjezdana
kraljuješ u mojim pjesmama
naša himna ljubavna
sveta je ko domovina.

Marko Perković Thompson-Ljuta guja

Ona mi je sve što imam,
osim pjesme, osim vina,
moja sreća za sve dane,
cijeli život i sudbina.

Ona mi je sve što imam
malo sunca usred tame,
nedam nikom da je dira,
ubila je partizane.

Ujest će ga ljuta guja
ko se takne mog dragulja,
ujest će ga ljuta guja
ko se takne mog dragulja,
prijatelju pa sad biraj,
gledaj, gledaj, al ne diraj.

Marko Perković Thompson-Ljutu travu na ljutu ranu

Od mog srca draga i ljubavi moje
ima jača ljubav, ljubav zemlje moje
Sjećaš li se draga, viđali su kišu
za ljubav se gine, zbog Hrvatske diše.

Ljutu travu, na ljutu ranu
dat ću draga ja i život za nju
Hej, ljutu travu, na ljutu ranu
Nemoj nikad zaboravit na nju.

Onu istu našu pušku mi pripremi
na tavan je stavi, za mene je spremi
Bit će ona opet i sinu po mjeri
kao što je bila mom djedu i meni.

Marko Perković Thompson-Mala Grkinja

Varala me varala, mala grkinja
Varala me varala, srce slomila
Varala me varala, srce slomila

Grkinjo znaj, svemu je kraj
Zbogom mi više se ne vraćaj
Grkinjo znaj, svemu je kraj
Zbogom mi više se ne vraćaj

Varala me varala, mala grkinja
Varala me varala, dušu ranila
Varala me varala, dušu ranila

Varala me varala, mala grkinja
Varala me varala, sve mi uzela
Varala me varala, sve mi uzela

Marko Perković Thompson-Moj Ivane

Čija je ono livada, čija je ono trava
Čija li je divojka rumena i plava
Ivanova livada, Ivanova trava
Ivanova divojka, rumena i plava

Odvela nam Ivana, ta sudbina kleta
Odvela sa Kupresa priko bijela svijeta
Ostala je samo jedna želja jaka
Zapjevati pjesmu kupreškog junaka

Moj Ivane, pobratime mio
Jesi l' skoro na Kupresu bio
Jel' kupreško polje uzorano
Jel' na njemu žito posijano

Vratit će se Ivan s tisuću momaka
Pjevat će se pjesme naših kuprešaka
Pokosit će Ivan livadu i travu
Oženit će divojku rumenu i plavu

Marko Perković Thompson-Moli mala

Hrvatska nam razrušena pati,
naša gruda, svi Hrvata mati,
Domove nam gaze, ruše, pale,
smrt nam siju crvene granate.
Uplašeno tvoje srce malo,
uplakano tvoje lice malo
Dok ja bandin, brojim zadnje dane,
znam ja dušo da ti moliš za me.

Moli mala, moli dušo za me,
Bog i majka vole nas Hrvate,
žela nas na ovom lipom svitu,
u slobodnoj Hrvatskoj da živu.

Sve ćemo ih silom otjerati,
Domovini miean sam donijeti,
bježat će i proklinjati majku,
što su došli u našu Hrvatsku,
ne mogu nam ništa napraviti,
snagom ćemo vječnoj postojati,
u Hrvatskoj stvoriti slobodu,
cijelom našem Hrvatskome rodu.

Marko Perković Thompson-Na ples

Moja mala slomila nokat,
Mislila je da je znala kopat
Mislila je, mislila je,
Mislila je da je znala kopat, jehe, woho
Suze teku, niz njezin obraz
Ja je tješim i zaradim poraz,
Ja je tješim, ja je tješim,
Ja je tješim i zaradim poraz, jehe, woho
A ona kaže...

Biži tamo, puka' mi je nokat
Ne znaš ništa nego samo kopat
Ne znaš ništa, ne znaš ništa,
Ne znaš ništa nego samo kopat

Iza toga desio se potres
Nema drugdje nego da je vodim na ples
Nema drugdje, nema drugdje,
Nema drugdje nego da je vodim na ples, na ples
Hajde dušo, zaboravi na bjes
Pođi sa mnom vodim te na ples
Pođi sa mnom, pođi sa mnom,
Pođi sa mnom vodim te na ples, na ples
A ona kaže...

Marko Perković Thompson-Ne pitaj mene

Izgubija sam vrime, previše sam htio
Pobjeće i mjesec, suviše san snio

Sad mi zora često, pogledava oči
A što joj kradem vrime u njenoj samoći

Čujem kako nekad jecaju planine
Pođem njima kad se zaželim tišine

Nepitajte ništa sa kamena dušu
Jer vjetrovi sada neki drugi pušu

A šta će ti život kad puteve mjenjaš
Bolje da umreš nego da se predaš

Ne pitaj mene
Meni sada srce vene
Dođe mi da se predam
Kad oko sebe gledam
Ne pitaj mene
Meni sada srce vene
Vene mi usred grudi
Vene zbog dragih ljudi
Ne pitaj mene

Izgubili smo vrime, previše smo tili
A se barem nismo kao zmije krili

Mi smo narod jedan, podjednako vrijedan
Bez ljubavi gladan, bez radosti žedan

A šta će ti život kad puteve mjenjaš
Bolje da umreš nego da se predaš

Ne pitaj mene

Marko Perković Thompson-Ne varaj me sa golubom u rukama

Na brdu baklje mirišu
Koraci u mraku nestaju
Pogledaj lice dječje
Da li se sjetiš na mene

Zastave slobode vijore
Caure se dječje igračke
Iza rijeke pored granice
Ljubim sliku svoje djevojke

Ne varaj me sa golubom u rukama
Sloboda je stvorena u mukama

Ljudi se vesele i tuguju
Poljupci mi tvoji ostaju
Gluhonijemi himne pjevaju
Tvoje ime svi mi spominju

Ne varaj me

Marko Perković Thompson-Neću izdat ja

Kao stjena što se neda
Žegama, divljim olujama
I ja nikad nedam se
Kroz stvarnost lutam

Život moj je poput hladne rijeke
Beskrajan i vijuga se
Iz nekog razloga neznana
Negdje ipak prestaje

Nisam sudac a ni mudrac
Teško nosim to kamenje
To breme sjećanja
Na svojim leđima

Gdje god dođem, kud god prođem
Već je netko odlućio
U ime onoga što nas je stvorio
A nije se borio

Neću izdat ja, Boga nikada
Neću gasit sunce, koje s neba sja
Neću zbog tebe, kukom na sebe
Jer ti me voliš i ti se moliš za mene

Marko Perković Thompson-Ostavio sam te draga

Tiho na prstima dolaziš mi u san
K'o rosa sa tužnog cvijeta
Tvoj pogled je umoran
Tvoja ruka na mom srcu
Kao nekad zaspala
Prokleta je ova kiša što te probudila

Ostavio sam te draga a sad mi je žao
Uzela je srce moje nisam joj ga dao
Ostavio sam te draga nedaj mi da molim
Vratit ću se da ti kažem koliko te volim
Ostavio sam te draga nedaj mi da molim
Moja će ti pjesma reći koliko te volim

Tri su zime za mnom, dušo
Od kada te nema
Samo padaj, luda kišo
Nevrijeme se sprema
Ljubio sam mnoge druge
Da te zaboravim
Lažu oni koji kažu
Da vrijeme sve izliječi

Marko Perković Thompson-Pijem dušo

Dunje mirišu na tvojoj košulji
Bol ne prestaje a vrijeme prolazi
Kako si mi sada stara ljubavi
Dušu stegla ruka prošlosti

Idu godine i ova prolazi
Sijede su u kosi a nervi umorni
Ni uz pjesmu, ni uz vino nema pomoći
Noćas umirem od ljubavi

Pijem dušo, ne prestajem
Pijem zbog tebe
Zadnji put se tješim čašom gorke sudbine
Pijem dušo, pit ću, sve dok zora ne svane
S novim jutrom život prestat će

Marko Perković Thompson-Poljubi me

Skinut ću ti zvijezdu visoko sa neba
da ti bude što si i ti meni
Pitat ću i mjesec nek' mi da još jednu
da nas prate u čarobnom svijetu
Poljubi me ljepoto usnama dobrote
pjevat ću o nama najljepše balade.

Hej, hej, hej, daj poljubi me
Hej, hej, heeej
Hej, hej, hej daj poljubi me
Kao sunce dan, kao rosa san.

Napisat ću ti pjesmu najljepšu na svijetu
Na očima sunca, oblakom po nebu
Zagrli me kao kad noć zagrli san
Na zalasku sunca, kad sakrije se dan
Poljubi me ljepoto usnama dobrote
Pjevat ću o nama najljepše balade.

Marko Perković Thompson-Potonut ću

Život je ko gorka knjiga,
Jedna radost bez briga,
Slatka prokleta,
Ljubav te proganja,
Crno vino kad te guši.
A mamurluk ti u duši,
Ljubav ostavlja,
Ruže od katrana.

Potonut ću,
S tobom umrijet ću,
Dok kiše putuju,
Potonut ću,
Tebe ljubit ću,
I umrijet ću.

Nije nebo da ga gase,
nit' je mjesec samo za se,
Svaka duga sjaj rodi nekoga,
Crno vino kad te guši,
A mamurluk ti u duši,
Ljubav ostavlja,
Ruže od katrana.

Potonut ću,
S tobom umrijet ću,
Dok kiše putuju,
Potonut ću,
Tebe ljubit ću,
I umrijet ću.

Potonut ću,
S tobom umrijet ću,
Dok kiše putuju,
Potonut ću,
Tebe ljubit ću,
I umrijet ću.

Marko Perković Thompson-Prijatelji

Prijatelji, često mislim na vas
Nije ovo vrijeme dobro za nas
Nisu cure što su bile
Sve su se u gradu skrile
Prijatelji, kako ste mi danas

Sjetite se na ponosne dane
Kada jedan uz drugoga stane
Sve smo mogli, sve smo smijeli
I bili smo što smo htjeli
Prijatelji, kako ste mi danas

Kažite mi,
Jeste li se umorili
Jesu li vas prevarili
Je l' nas vrijeme pregazilo

Kažite mi,
Pjevate li pjesme stare
Kao nekad, uzdignute glave
Da l' ste isti kao nekada
Prijatelji, često mislim na vas

Rado bih vas sve vidio zdrave
Samo da nas opet skupa stave
Pa da k'o na prvoj crti
Zapjevajmo protiv smrti
Prijatelji, kako ste mi danas

Marko Perković Thompson-Pukni puško

Sanjam dragu, haljina joj bijela
U daljini tužna glazba svira
Što da radim, sve bih dao sada
Mjesto mraka da me ona dira

Strah me sada da se ne probudim
Novu rosu zorom da ne vidim
Ej, sudbino, evo tebe k meni
Odnesi me toj voljenoj ženi

Pukni puško, poludit ću
Nema drage, ostarit ću
Pukni puško, nek me nema
Evo zore, ko zna šta se sprema

Ej, mjeseće, sva si moja nada
Preklinjem te, pomozi mi sada
Proklete su, hladne noći
Gdje da idem, gdje još mogu poći

Marko Perković Thompson-Radost s visina

Sudbina je nekad puna zla i teška
Pa se život tako čini kao greška

Sreću treba zagrliti
Dobar prema svima biti
Samo će od sebe
Krenuti kod tebe

Ti ne gubi nadu da će biti bolje
Pruži ruke k nebu i kada si dolje

Svi se sada promijenimo
I Bogu se obratimo
Samo će od sebe
Krenuti do tebe

Prospi na nas radost sa visina
Učvrsti nam vjeru u tvog Sina

Odbaci sotonu da te ne zavede
Pruži ruke Kristu, neka te povede

Tu slobodu Bog ti nudi
Ti odlući hrabar budi
Da l' ćeš stranom tamnom
Il' ćeš poći sa mnom

Prospi na nas radost sa visina
Učvrsti nam vjeru u tvog Sina

Marko Perković Thompson-Reci, brate moj (with Miroslav Škoro)

Ne pitaj me ništa, bilo je pa prošlo
Dabogda se ne ponovilo
Ja sam im'o sreće pa sam kući doš'o
A puno ih se nije vratilo

Reci brate moj, jesmo li prokleti
Pa se tako brzo sve zaboravi
Al' neka ned'o Bog, pa nas budu trebali
Opet će se gusta magla spustiti

Ne osjećam dane, tek poneko veče
Kad se sjetim naših pjesama
Tad i vino krene, k'o Čikola teče
Velebitska Vila doziva

Ne pitaj me ništa, tek svijeću upali
Za sve one što su za dom pali

Reci brate moj, jesmo li prokleti
Pa se tako brzo sve zaboravi
Al' neka ned'o Bog, pa nas budu trebali
Opet će se gusta magla spustiti

Marko Perković Thompson-Ruku na srce

Jutro zorom, kad se budim,
Ja te gledam, ja te ljubim,
Dok ti ljubav svoju dajem,
Nisam, ne znam dal se kajem,
Jer kad nova zora svane,
Ja ti idem moje lane,
Ni sam ne znam dal se kajem.

Noći crne, bijeli putevi,
Mene zovu žive u meni,
Na mom dlanu crta sreće,
Ne postoji niti neće i bolje je,
Ruku na srce.

Dok ti diram nježno lice,
Kriješ suze ljepotice,
Dal te život ikad pita,
Šta je ljubav, koja skita,
Jer kad nova zora svane,
Ja ti idem moje lane,
Ni sam ne znam, dal se kajem.

Noći crne bijeli putevi,
Mene zovu žive u meni,
Na mom dlanu crta sreće,
Ne postoji niti neće i bolje je,
Ruku na srce.

Jer kad nova zora svane,
Ja ti idem moje lane,
ni sam ne znam, dal se kajem.

Noći crne bijeli putevi,
Mene zovu žive u meni,
Na mom dlanu crta sreće,
Ne postoji niti neće i bolje je,
Ruku na srce.

Marko Perković Thompson-Runovićka zvona zvone

Runovićka zvona zvone
K'o s kamena božji glas
Gospe naša od karmela
Zaštitnice čuvaj nas

Svi sinovi runovićki
Nose tebe u srcu
Mihovilu sin se vraća
Da zauvijek bude tu

Runovićka zvona zvone
K'o s kamena božji glas
Gospe naša od karmela
Zaštitnice čuvaj nas

Tu je gnijezdo od fratara
I viteza hrvatskih
Gdje matica bistra teče
Duh predaka slavnih spi

Runovićka zvona zvone
K'o s kamena božji glas
Gospe naša od karmela
Zaštitnice čuvaj nas

Marko Perković Thompson-Stari se

Između nas sto svijetova
Između nas sto vijekova
Koje plavo more sad ljubi očima
Da mi je znat

Iza nas sto ratova
Iza nas sto prevara
Tko joj ruž sa usana skida
Dok ja skitam da mi je znat

Stari se, stari se
Al bez nje ni pakla ni raja
Pa se pitam ima li kraja
Ima li kraja

Stari se, stari se
Al bez nje na isto mi dođe
Kakav bio život mi prođe
Život mi prođe

Stari se, stari se, stari se

Ispred nas sumrak vremena
A iza nas zlatno sunce sja
Tko joj usne usnama dira
Dok ja sviram i pjevam

Ona nikad neće saznati
Ona nikad neće saznati
Da zbog nje svijet ću srušiti
Zapaliti i umrijeti

Marko Perković Thompson-Svidila se meni

Polutajući po starom gradu,
tražio sam mladih svijet,
A ponekad ljutka mlada stvorenja,
opijala su me,
Tad nisam znao da je postojala u svu ljepota moja,
Ne samo moja već ljepota sviju nas.

Gledam tijelo, prijatelju kreni,
kreni, kreni, svidila se meni,
Gledam oči tako su joj lijepe,
da su moje bile bi još lijepše.

Govorim od snagom Božje moći,
i snagom ljubavi,
Ako želiš postojati,
postoji u meni,
Koliko mladost traje, toliko starost traje,
Zato nauci da u ljubavi nema dilema,
Jer ljubav je snaga u mladosti.

Marko Perković Thompson-Tamburaška

Sviraj, svirče
Nek' ti prsti pletu,
udala se jučer, jedina na svijetu.
Nema konja niti cura, da ne želja prođe,
jer kad na tren sklopim oči,
ona opet dođe.

Ljubio sam jednu ženu,
s drugom zoru čekao,
i da mi je sve na svijetu,
to joj nisam rekao,
čekala me četiri zime,
četiri duge jeseni,
da se smiri ovaj Đavo,
koji živi u meni.

Noćas vino mene pije,
žao mi je, žao mi je,
noćas vino mene pije,
žao mi je, žao mi je.

Marko Perković Thompson-Vjetar s Dinare

Zaustavi se vjetre pita bi te nešto
Viđaš li mi dragu i pita li za mene
Prolazija jesam krajevima tvojim
Draga te još voli cijelim srcem svojim

Piju li nam vuci sa izvora vodu
Da li nam slavuji pjevaju u zoru
Vukovi se kriju i piju ti vodu
Veseli slavuji pjevaju u zoru

Pjevaju u zoru
Vjetre s dinare zaustavi se
Vjetre s dinare
Čujes li me
Vjetre s dinare poslušaj me
Gdje sam rođen tu ponesi me

Kako mi je mati otkad s ocem nije
Da li sada stari prikoviše pije
Mati ti je dobro, ne znam možda krije
Otac ti odavno dolazija nije

Šta mi je sa bratom, kažu veliki je
Sigurno je baka bolesna k'o prije
E, još ti se braco oženija nije
Baka ti još dida pribolila nije

Pribolila nije
Vjetre s dinare zaustavi se
Vjetre s dinare
Čujes li me
Vjetre s dinare poslušaj me
Gdje sam rođen tu ponesi me

Marko Perković Thompson-Zašto si se okomila na me

Moje je srce hladno kao inje
A moju je dušu uhvatilo trnje
Slušaj me sestro, nisam laka meta
Reci majci nisam ja za zeta

Što se praviš kao da si nježna
Nije ti ravna ni kraljica snježna
Ajde bježi, s tobom gubim vrijeme
Neću na vrat uzeti probleme

Ej, zašto si se okomila na me
Nađi drugo za plakanje rame
Znam da nisi med i mlijeko
Ti si ljuta zmija, seko

Marko Perković Thompson-Zeleno je bilo polje

Ej divojko lipa li si
Moja nisi a čija ti si
Sićam te se kako nebi
Lažem sada samom sebi

Dao sam ti srce svoje
Samo zbog lipote tvoje
Na tom polju prosute

Zeleno, zeleno je bilo polje
Zlatno sunce iznad nas
Zeleno, zeleno je bilo polje
Zlatno sunce iznad nas

Ladna vodo krvi moja
Sad mi triba snaga tvoja
Napoji mi ljubav moju
Da joj pivam pismu svoju

Dao sam ti srce svoje
Samo zbog lipote tvoje
Na tom polju prosute

Marko Perković Thompson-Zmija me za srce ugrizla

Dušu moju ti si ukrala
Na krov svijeta si je ponijela
Tijelom svojim uzavrelim
Sa očima tim nevjernim
Razum kao dim pomutila

Gdje je moja ljubav nestala
Kose crne duge rasplela
Ko me oni divno nokti
Sreću toče sad u vodki
A usne joj šapću volim te

Zmija me za srce ugrizla
Mjesečina svu noć stražila
Od života sam se krio,
Sam u snama otrov pio
Crna moja, moja nevjero

Kroz moj život žene prolaze
Prazne priče sobom donose
Sve od mene času nose,
A sa njom se život proste
Teško boli, oči sklopiše






17.05.2007. ...18:55 Komentari (2) Isprintaj #
MARKO PERKOVIĆ THOMPSON-MOLI MALA(1992)



1.Zmija me za srce ugrizla
2.Grkinja
3.Potonut ću
4.Naša prva noć
5.Anđelina
6.Na ples
7.Moli mala
8.Jer, hrvati smo


...13:21 ZA DOM (0) SPREMNI #

22.08.2007. / srijeda

ALBUMI

smijehMARKO PERKOVIĆ THOMPSON-MOLI MALA (1992)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

1.Zmija me za srce ugrizla
2.Grkinja
3.Potonut ću
4.Naša prva noć
5.Anđelina
6.Na ples
7.Moli mala
8.Jer, hrvati smo
9.Bojna Čavoglave
10.Varala se mala
11.Ela
12.Smišnica
13.Budi uz mene
14.Ja ću poći ove noći

smijehMARKO PERKOVIĆ THOMPSON-Vrijeme škorpiona (1995)smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

1.Škorpioni
2.Poljubi me
3.Moj grad
4.Rock'n'roll
5.Lažljivica
6.Bludnica
7.Anica - Kninska kraljica
8.Satnija
9.Volim te
10.Ljubavna
11.Povratak Bogu
12.Ljutu travu na ljutu ranu
13.Rosa

smijehMARKO PERKOVIĆ THOMPSON-GENI KAMENI (1996)smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

1.Ka bez duše
2.Geni kameni
3.Bez ljubavi
4.Tamburaška
5.Zašto baš nju
6.Ovo mi diže tlak
7.Božićna
8.Draga
9.Kako mi je teško noćas
10.Ima nešto vrijednije od zlata

smijehMARKO PERKOVIĆ THOMPSON-Vjetar s Dinare (1998)smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

1.Zaustavi se vjetre
2.Prijatelji
3.Lijepa li si
4.Ej, haj, pjesme naše
5.Dobro jutro
6.Crne noći bijeli putevi
7.Pijem dušo
8.Zašto si se okomila na me
9.Ostavio sam te draga
10.Pukni puško

smijehMARKO PERKOVIĆ-THE BEST OFF(2001)smijeh

Image Hosted by ImageShack.us


1.Ivane Pavle II
2.Stari se
3.Moj Ivane
4.Bojna Čavoglave
5.Ne pitaj mene
6.Zeleno je bilo polje
7.Zaustavi se vjetre
8.Prijatelji
9.Lijepa li si
10.Ruku na srce
11.Ne varaj me s golubom u rukama
12.Ljutu travu na ljutu ranu
13.Rosa
14.Zmija me za srce ugrizla
15.Grkinja
16.Svidila se meni
17.Dobro jutro
18.Pukni puško
19.Pijem dušo
20.Zašto si se okomila na me

smijehMARKO PERKOVIĆ THOMPSON-E MOJ NARODE(2002)smijeh

Image Hosted by ImageShack.us


1.Iza devet sela
2.Ne varaj me
3.E, moj narode
4.Neću izdat ja
5.Zeleno je bilo polje
6.Radost s visina
7.Reci, brate moj
8.Moj Ivane
9.Ne pitaj mene
10.Stari se
11.Geni kameni (live)

smijehMARKO PERKOVIĆ THOMPSON-SVE NAJBOLJE(1991-2003)smijeh

Image Hosted by ImageShack.us


1.Ivane Pavle II
2.Radost s visina
3.Lijepa li si
4.Prijatelji
5.E, moj narode
6.Reci, brate moj
7.Neću izdat ja
8.Rosa
9.Ljutu travu na ljutu ranu
10.Ne varaj me
11.Geni kameni (live)
12.Iza devet sela
13.Moj Ivane
14.Zaustavi se vjetre
15.Pukni puško
16.Bojna Čavoglave
17.Anica - Kninska kraljica
18.Stari se

smijehMARKO PERKOVIĆ THOMPSON-BILO JEDNOM U HRVATSKOJ(2006)smijeh

Image Hosted by ImageShack.us


1.Početak
2.Dolazak Hrvata
3.Duh ratnika
4.Diva Grabovčeva
5.Moj dida i ja
6.Neka ni'ko ne dira u moj mali dio svemira
7.Lipa Kaja
8.Kletva kralja Zvonimira
9.Ratnici svjetla
10.Dan dolazi
11.Tamo gdje su moji korijeni
12.Sine moj

22.08.2007. ...17:36 ZA DOM (0) SPREMNI #

NEŠTO O HRVATSKOJ!!!

Hrvatska je srednjoeuropska zemlja, zemljopisno smještena na raskrižju puteva za Srednju Europu i Sredozemlje. Graniči sa Slovenijom, Mađarskom, Srbijom, Bosnom i Hercegovinom, Crnom Gorom i Italijom (morska granica).

Hrvatska ima 4.437.460 stanovnika. Glavni grad je Zagreb (779.145 st.). Kopnena površina iznosi 56.542 km˛, a površina teritorijalnog mora 31.067 km˛.

Politički je ustroj parlamentarna demokracija. Hrvatska je kandidat za ulazak u EU i NATO.
Hrvatska ima 20 županija i Grad Zagreb koji ima status zasebne županije



Hrvatska se kultura z šest asniva na trinaeststoljetnoj povijesti iz koje su očuvani mnogi spomenici, umjetnička i znanstvena djela. Hrvatska ima spomenika svjetske baštine i osam nacionalnih parkova. Zanimljivo je da je Hrvatska ostavila trag i na povijesti kravata kao izvor tih odjevnih predmeta.

Kao najvažnije velikane koje su ostavili dubok trag u hrvatskoj povijesti moramo napomenuti tri dobitnika Nobelove nagrade: Ivu Andrića u književnosti te Vladimira Preloga i Lavoslava Ružičke u kemiji. Hrvatska je dala značajne kipare poput Jurja Dalmatinca i Ivana Meštrovića, slikare Vlaha Bukovaca, Ivana Generalića, Julije Klovića, Ede Murtića te Ivana Rabuzina, mnogo značajnih izumitelja poput Slavoljuba Eduarda Penkale- izumitelja mehaničke olovke, Nikole Tesle- izumitelja generatora izmjenične struje, transformatora i okretnog magnetskog polja, Fausta Vrančića- izumitelja padobrana, Ivana Lupis-Vukića- izumitelja torpeda, znanstvenika poput Ruđera Boškovića, Dragutina Gorjanovića Krambergera te Andrije Mohorovičića, mnogo pjesnika i pisaca poput Ivane Brlić- Maružanić, Marina Držića, Ivana Gundulića, Miroslava Krleže, Marka Marulića, Ivana Mažuranića, te sjajnih sportaša poput Dražena Petrovića, Krešimira Ćosića, Mirka Filipovića, Gorana Ivaniševića, Janice Kostelić.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Klima je u unutrašnjosti Hrvatske umjereno kontinentalna, u gorskoj Hrvatskoj pretplaninska i planinska, u primorskom dijelu mediteranska (sa suhim i toplim ljetima te vlažnim i blagim zimama), a u zaleđu submediteranska (s nešto hladnijim zimama i toplijim ljetima). Na klimu Hrvatske utječe položaj u sjevernom umjerenom pojasu.

DOMOVINSKI RAT

Domovinski rat, obrambeni rat za neovisnost i cjelovitost hrvatske države protiv agresije udruženih velikosrpskih snaga - ekstremista u Hrvatskoj, JNA te Srbije i Crne Gore. Domovinskomu ratu prethodila je pobuna dijela srpskoga pučanstva u Hrvatskoj, koja je izbila u kolovozu 1990.. Na strategijskoj razini Domovinski rat sastoji se od tri etape. U prvoj etapi, do siječnja 1992., izvršena je agresija na Hrvatsku, koja je bila prisiljena na obranu. Oružani sukobi počeli su izbijati u travnju 1991., a uz postupno priklanjanje JNA srpskim pobunjenicima, od kolovoza 1991., prerasli su u izravnu agresiju iz Srbije. U drugoj etapi, od siječnja 1992. do svibnja 1995., došlo je do zastoja u agresiji i do razmještaja mirovnih snaga UN-a duž crta prijekida vatre. Za Hrvatsku je to bila etapa diplomatskih nastojanja i pregovora te strpljivog jačanja snaga uz provedbu operacija taktičke razine u kojima su oslobođeni manji dijelovi teritorija. U trećoj etapi, u svibnju i kolovozu 1995., bile su izvedene navalne operacije u kojima je oslobođen najveći dio okupiranoga područja u Posavini i zapadnoj Slavoniji te na Banovini, Kordunu, Lici i sjevernoj Dalmaciji.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Preostalo okupirano područje u hrvatskom Podunavlju reintegrirano je uz pomoć prijelazne međunarodne uprave (1996-98).
U ratu je 13.233 hrvata stradalo, 33.043 ih je nestalo dok njih 1.149 nikada nije pronađeno.

...17:21 ZA DOM (0) SPREMNI #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

desing by HRVACH

  kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • hrvatskaBlog za sve koji se ponose i vole
    našu domovinu Hrvatsku,dobrodošli!!



    Hrvatska u srcu!! hrvatska


    MADE BY:Daniela


    o meni:Zovem se Daniela
    Živim u gradu Bjelovaru..imam
    17 godina....rođena sam
    14.10.1992..
    slušam domaću i stranu muziku..
    al ono preko NE!

    Volim Boga,obitelj,domovinu,
    prijatelje...još puno toga ali ovo je
    najvažnije!!!hrvatska


    ako me trebate...

    ili Daniela.bj.hr@gmail.com



    Koliko vas je bilo....


















    Thompson.hr

    Heroj Ante Gotovina

    Tiho Orlić

    Mate Bulić

    Miroslav Škoro

    Dražen Popijač









    Banneri


    ..moj banner...

    by: Hrvach37






    ..ako netko zeli neka kopira ovaj kod,
    i stavi na svoj blog..







    by: HRVACH




    by: Hrvach37




    by: Hrvach37
















    Linkovi:

    Domovina u srcuhrvatska

    Mateja i Ivan

    Valentinahrvatska

    Marija

    Ustašahrvatska

    Dijana

    Danijelhrvatska

    Hrvatica 8

    Duh ratnikahrvatska

    Tomislav.Š.

    MPThrvatska

    Kristina

    Domoahrvatska

    Don Stina

    Tomislavhrvatska

    Jelena

    Josiphrvatska

    Izvor nade

    Mihaelhrvatska

    Katarina

    Tenahrvatska


    Don Branko

    Gabrijelahrvatska

    Daniel

    Ana & Ivanahrvatska

    Evanđelje u molitvama

    Bitka za domovinuhrvatska

    Tina

    Za Hrvatsku!!hrvatska

    Prorok

    Crni blog komunizmahrvatska











    Image Hosted by ImageShack.us




    Lijepa naša domovino

    Lijepa naša domovino,
    Oj junačka zemljo mila,
    Stare slave djedovino,
    da bi vazda sretna bila!
    Mila, kano si nam slavna,
    Mila si nam ti jedina.
    Mila, kuda si nam ravna,
    Mila, kuda si planina!
    Teci Savo, Dravo teci,
    Nit' ti Dunav silu gubi,
    Sinje more svijetu reci,
    Da svoj narod Hrvat ljubi.
    Dok mu njive sunce grije,
    Dok mu hrašće bura vije,
    Dok mu mrtve grobak krije,
    Dok mu živo srce bije



    "Postoje vrednote zbog kojih živimo,postoje ljudi koje nikada nećemo zaboraviti,
    postoje snovi kojih se nikada nećemo odreći..." Marko Perković THOMPSON


    "Sve za Hrvatsku a našu jedinu i vječnu Hrvatsku
    za ništa!" Dr.Franjo Tuđman


    "Tri vječne vrijednosti:
    BOG,OBITELJ,DOMOVINA!" Marko Perković THOMPSON



    Domovina

    Ona je sveta
    i narod ju voli.
    Ne da se ona
    ni dušmanima.
    Ponos je njezin
    kao stijena visoka.
    Sreća je njena
    kao more duboka.
    Lijepa li je,
    ljepša nego san.
    Tko ju ne voli
    taj pojma nema.
    Voljet ju moraš
    jer domovina je tvoja.


    Hrvatska

    Ponos je njezin
    kao stijena visoka.
    Ljepota je njena
    kao sunce na zalasku.

    Oštro stoji kraj Jadrana
    i čvrsto uz Velebit vezana.
    Planine su njene kršne,
    a vode sve joj bistre.

    Podijeljena na više regija,
    prepuna krasnih otoka
    i uza sve nabrojeno
    kuca samo srce jedno.

    AUTOR ovih prekrasnih pjesama: Ivan Samardžija



Evo malo slika:

  • Free Image Hosting at www.ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us



    Image Hosted by ImageShack.us



    Free Image Hosting at www.ImageShack.us


    Free Image Hosting at www.ImageShack.us


    Free Image Hosting at www.ImageShack.us


    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us


    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us


    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us


    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

desing by HRVACH