rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Poezija, komentatorski dom

Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

lijecenikatolik
04.09.2007., utorak
ODA RAYMONDU CARVERU



Preda mnom je rasklopljen laptop, do njega nakošena knjiga.
Pilji u mene Carver s naslovnice sabranih pjesama.
Umro je od raka pluća, kao i većina muškaraca u mojoj obitelji.
Kao moj otac.

Najbolja je u toj knjizi pjesma koju je Carver podmetnuo
ispred svojih.
To je pjesma Czeslawa Milosa, pušim,
sad sam je prepisao,
u prijevodu Damira
Šodana:

POKLON

Dan tako radostan.
Magla se rano podigla, radio sam u vrtu.
Kolibri su kružili nad cvjetovima kozje krvi.
Ništa pod kapom nebeskom nisam želio posjedovati.
Nisam znao nikoga tko bi bio dostojan moje zavisti.
Sve pretrpljeno zlo sam zaboravio.
Pomisao da sam onaj isti čovjek od nekoć nije mi pričinjala
nelagodu.


U tijelu nisam osjećao boli.
Uspravljajući se, ugledao sam modru pučinu i jedra.


Prvi put sam joj čitao Carvera, u intimnoj atmosferi,
i upravo je nju izabrala.

- Čim si progovorio, osjetio si da nikad nisi napisao toliko jaku pjesmu,
pilji s naslovnice u mene Carver.

- 05:53 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.