The Bearing of Light
2005.
Predaleko...
Nakon nekoliko sati provedenih na fakultetu, vratio sam se doma, začudo prilično veseo.

Nemam nikakav poseban razlog, ništa se posebno nije dogodilo.

Samo sam taj dan manje bježao.
Od sebe i od Ljubavi.

Nisam previše mislio na nju, ali još uvijek ne znam je li to dobro ili loše. Volio bih sada biti blizu nje, samo da znam da je tu negdje, da se ne pitam suvišna pitanja... Želim samo da ju vidim sretnu... Da vidim ono njeno prekrasno nasmijano lice...

Ali nije bitno ako to i ne dobijem...

Ja sam ionako predaleko...

Even though I know it's only chemical,
these peaks and valleys are beginning to take their toll.
Tryin' to convince myself that all it takes is time,
but the most derisive voice I hear is mine.

It opens all the scars on me.
It leaves me shaken in my belief.
It takes my hand just to drag me down.
It makes a stranger in the crowd.

Give me isolation just for now,
I feel a hard rain coming down.
I promise that I will be back soon,
But for now I'll return to my cocoon.
COMMENTS (2)

22.11.2005. (utorak) [22:46]

<< Arhiva >>

Kalendar

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



truth nice said...

Proizvodi uma...


(roman iz 2002.)



Ukoliko želite ovaj roman u cijelosti (cca. 120 str.), zatražite ga na ispod navedeni mail.





(2004.)


contact info

la blog histeria...


best viewed with
Mozilla Firefox
on 1024*768



contact me privately
lightbearing@net.hr


when past comes knocking...