< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Lipanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Srpanj 2009 (1)
Veljača 2008 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (9)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Kolekcija mojih zapažanja i stavova u svezi obitelji, karijere, psihologije ponašanja, društva, mode, ljepote, prirode itd.

Citaonica
********************
>Blog.hr
>Virtualna knjižara
>Nationalgeographic
>Discovery
>Bljesak.info
>Net.hr
>Vidi.hr
>Znanost
>Katalog besplatnih elektronickih casopisa


Drugi separe u čitaonici
>Dnevnik ulice
>Borja
>PlanB
>Pračovjek
>Kabulske priče
>CNN Art of life
>MTV
>Kompjuteraši ako zapne
>Po mom ukusu kuhinjica
>Auto route
>Vrijeme


Free Counters
Free Counters


Page copy protected against web site content infringement by Copyscape







Lifestyle by Tatjana
01.10.2007., ponedjeljak
Tabu or not

Evo mene s mojom vječnom i neiscrpnom temom...Brak, veze, odnosi, seksualni, neseksualni, virtualni.
Danas me optužiše da sam puna predrasuda.
Nemate pojma zašto...Sprovela sam jedno malo privatno istraživanje logirajući se na seksualno orjentirani site pod pseudonickom ( ne pseudokiller) koji je između ostaloga nosio ime mog grada. Naravno očekivano je bilo javljanje mojih sugrađana što se pokazalo pravim potezom.Elem, postavila sam i prigodne sličice mlađahne djevojčice, onako širokogrude što bi rekli naši stari. Sličice nije lako naći i pretransformirati a da ne budete otkriveni, u to se uvjerih. I tako...Logiram se ja u zadnjih mjesec par puta i svaki put me dočeka nekih stotinjak poruka različitih sadržaja. Al' to zbilja treba vidjeti...Nema kakvih poruka tu nema.
Ok...Site je seksi ali od onih "Hoćeš da te j...m", sličica svih mogućih poza i organa do ljubavnih pisama. E, tu meni nešto ne štima.Kojeg vraga ti tipovi s ljubavnim pismima( i to podugačkim, kakve u životu dobila nisam) traže tu.
"Ako si nježna i pažljiva vodiću te po cijelom svijetu , svijeće će nam osvjetljavati put posut ružama uz obalu mora"...Baš...
A ja ovamo nanizala listu od 246 potencijalnih *ebača ( s noga, bez noga, sa strane, na viđeno, na neviđeno, sa camom, bez cama, u lateksu, s anilingusom ili blow-job-om)...A oni bi mene na večeru i mjesečinu.
Ne mogu da vjerujem da oni stvarno vjeruju da će naći princezu svojih (mokrih) snova na toj stranici.
U jednom trenu bilo mi ih žao, ali šta znaš kakva ih je muka natjerala, pa pišu tuda...Neki možda pošalju stotinjak takvih pisamaca srcedrapateljskih, pa valjda se neko i uhvati. To im je sistem. Al' nek' im bude. Ali nema tu sreće...Ne, ne...
Zatim zapazih slijedeću listu onih koji su u ranim dvadesetima...Njih nije briga koliko imaš godina...Daj ako hoćeš...Ako nećeš dobiješ isfrustriranu poruku "Šta fali mojem k...u", "Jel' ti se ne sviđam","Što si ufurana"...
Jeste li primjetili kako nam je dvadesetogodišnja nacija isfrustrirana osobnim seksualnim dokazivanjem? Ah..da...zaboravih svi pominju onih 20 cm...
Hahaha...eh...da, 20cm nam je normativ u klasificiranju muškarca kao mužjaka. ispod 20 ne valja, iznad 20 ne znam kuda bismo s njim.
Svepohotna nacija tako ima primjerke tipova kod kojih u profilu piše *oženjen*. Ok...dosadilo čovjeku, razumijem..Nego, što one riječi ženi ne govori? Kažu neki: "Ne mogu , to mi je žena", "Draže je sve što u kući nemaš"...Ahaaaa...
Kod kuće žena izfrigidizirano sjedi, čekajući muža koji je pokrije poplunom po glavi i odradi "bračne dužnosti" za 5 minuta, nakon što je on sišao s kompjutera napaljen virtualnim bestidnim ponašanjem...Džizs...Kako ne možeš ženi reći što voliš ili želiš...*ebemu majku jel' ti to žena ili Tv inkasant? S kim to živimo mi ako našim "u dobru i zlu" partnerima ne možemo reći da volimo oralni seks, da za promjenu probamo to negdje u javnosti, da volimo dirty talking? Gdje je tu onda "dobro i zlo, zdravlje i bolest"? Kao da je crkva izostavila važan dio..."krevet".

Onda imamo primjerke tridesetogodišnjaka koji su se transformirali u bi, homo, voajer, par za vas generaciju.70% nema normalan hetero odnos samo sa svojim partnerom. Ok, ok..jesam liberalna sam...no iznenadilo me koliko je ljudi s takvim opredjeljenjem.Pa nije ni čudo što je tako teško u ovim godinama pronaći Mr.Perfect partnera ( mr.perfecta više nitko niti ne traži, nema nikakvog partnera).
Javljaju mi se tipovi kojima sline virtualno cure za slikama koje sam postavila. Pričaju kako jako mnogo putuju i kako ima svoje stavove o životu, naravno ( o koji kliše) nesretan je u vezi koju ima i on želi nešto više.Eh..to nešto više...Opet ono "u dobru i zlu". Ovako..Ako želiš nešto više onda ne zavlačiš ljude oko sebe...Ne osmjehuješ se blago tzv.curi, ne kreveljiš joj se na telefon, nego igraš otvoreno...Da li je to nešto više s njom ili bez nje? U svakom slučaju s kim god "nešto više" će obadvoje dobiti iskrenošću. Ali neeee...Prestrašenom od razotkrivanja nesretniku, razočaranom i usamljenom u vezi tipu treba seksualna fantazija o virtualnoj iskvarcanoj miss Universe.
Takav tip je znači čudan, pomalo"na svoju ruku", ostavlja dojam intelektualca, slaže demagogiju na demagogiju...Bira riječi...Objašnjava joj kako je ok imati curu, virtualne poznanice širom ex Yuge...Kako u tome nema ništa strašno jer se on s njima svako malo čuje i popriča...Baš...O čemu?
I onda dolazi ključni trenutak.Evo o čemu...Ja cijelo vrijeme s njim pričam koristeći apsolutno nepravopisan jezik, tekstovi mi vrište glupošću, vrištim i ja ali od smijeha i razočaranosti... Ovo netko stvarno puši....
Zaključak...Kvazi intelektualac voli priprostu, nepismenu, ograničenu dugokosu, polugolu, po mogućnosti što mlađu lolitu.
Ono što mene zanima je kome se to takav tip dokazuje...To je očito...Dokazivanje. Takva cura ne razlikuje miša od svrake a ne da zna tko je Condolise Rice. Po mom mišljenju šarmirati takvu plitkoću i nije neki problem i sa par redaka komplimenata.
Takvi vam serviraju priču kako na tom site-u nema 5% normalnih ljudi i zbog njih su oni tu...Hahaha...pa to je tek izjava godine.
Baš su zbog njih tu..Eto zbog tih 5% normalnih ljudi. Koje to normalne ljude tražimo na seksualnoj starnici gdje sam se ja osjećala kao na tržnici.
Taman tako...tko nudi više...roba svježa i zelena...

Slijedeće me interesira zašto svi imaju neka objašnjenja za flert. Od ženine bolesti, nesretnog braka, umrlih roditelja, traženja nečeg više, gušenju u matičnom gradu, izbjegavanju klišea, pa do sopstvene smrti ( poneki zaista samo što ne umru od neke vrste angiomielotrofoištatijaznamčega blastoma i zadnje što žele je seks s vama).
Ako si tip od flerta, što će ti pravdanje? Za onu ženu ili curu koja te čeka kući ili u susjednoj sobi trenutno gleda "Kućanice" ?

I tu se povlači ono moje središnje pitanje; tko tu koga laže? Mi njih, oni nas, oni svoje partnere, da li je kompletna internet populacija sluđena? Ja sam prava škorpionka i vjerovatno kada bih mog internetski dodijeljenog partnera slijedeći put vidjela kako se zagonetno smješka 21'' display-u moguće je da moju vendetu ne bi ništa na svijetu zaustavilo.

Iskreno, po mom mišljenju, mnoge community starnice imaju prikriveno flert značenje. Svjedoci smo koliko se ljudi upozna zaista i krene u zajednički život virtualnim kanalima. No zar je zaista to idealan način upoznavanja nekoga s kim ćeš dijeliti ono dobro, zlo, pa i onaj moj nesuđeni krevet? Takav način pronalaženja partnera je vrlo povezan s toliko razvikanim ovisništvom o internetu, asocijalizacijom i brain zatupljivanjem.
Izvjesno vrijeme sam bila član lokalnog gradskog internet-foruma. Od 3,286 članova (pogledala sam točnu brojku na portalu) upoznala sam 12 ljudi. Od tih 12 samo s dvoje sam izgradila blisku vezu(emocionalnu i prijateljsku). Znači negdje je fulio onaj moj vrtualni sugovornik sa svojih 5% normalnih ljudi.
Nažalost, ja , kakva već jesam mušičava, ponekad isuviše realna, nisam zaključila da tamo postoji netko s kim dijelim zajednička razmišljanja.
Ipak moj svijet je real svijet. Tu se najbolje osjećam. Čitajući knjigu kojoj mogu pomirisati korice, gledajući sugovornika u oči, izlascima samo sa onima koji mi zaista odgovaraju ...
A onda mi rekoše na sve to da sam prepuna predrasuda....Možda...ali nisam sigurna da svoje predrasude vođene intuicijom želim promijeniti...





- 23:31 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>