< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Lipanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Srpanj 2009 (1)
Veljača 2008 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (9)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Kolekcija mojih zapažanja i stavova u svezi obitelji, karijere, psihologije ponašanja, društva, mode, ljepote, prirode itd.

Citaonica
********************
>Blog.hr
>Virtualna knjižara
>Nationalgeographic
>Discovery
>Bljesak.info
>Net.hr
>Vidi.hr
>Znanost
>Katalog besplatnih elektronickih casopisa


Drugi separe u čitaonici
>Dnevnik ulice
>Borja
>PlanB
>Pračovjek
>Kabulske priče
>CNN Art of life
>MTV
>Kompjuteraši ako zapne
>Po mom ukusu kuhinjica
>Auto route
>Vrijeme


Free Counters
Free Counters


Page copy protected against web site content infringement by Copyscape







Lifestyle by Tatjana
30.09.2007., nedjelja
Umjetnost življenja

Juče sam se sjetila rečenice "Vi ste jedina osoba koja može stati između sebe i svoga sna". Odavno ne želim stajati na putu svojim mislima i željama. Potpuno sam uvjerena da ako dovoljno dugo želiš nešto to će se i ostvariti.
Jedna od mojih velikih želja ( ako zanemarimo zdravlje, djecu, ljubav i karijeru) je život u nekom pitoresknom mjestašcu, udisanje povjetarca s mirisom lavande i grožđa, šetnje zelenim proplancima, čaša vina na verandi kamene kućice u predvečerje.
Dok mnoge moje kolege žude i tragaju za suvremenijim i tehnološki ispunjenijim životom, ja se vraćam harmoniji čovjeka i prirode. Ništa se ne može mjeriti s mirnoćom života u kamenoj kući, bijelih krečom obojenih zidova, pomalo neravne površine. Poželiš nasloniti obraz na njega,osjetiti duhove prošlosti.
Naveče sjediti pored kamina, čitati knjigu naslonjen na voljeno biće, uvući se u veliki drveni krevet s uštirkanom posteljinom koja miriše na limun i lavandu. Zaspati i sanjati dječjom naivnošću. Ujutro, djeca se već igraju na drvenom podu. Miriše vatrica i topla kava.


Doručak je brzo spreman, nešto domaće, nešto moje. Jaja sa slaninom, mekani kruh, mirisni paradajz i sir posuti bosiljkom i maslinovim uljem. Šolja čaja od trava koje sam ubrala prošlo ljeto, malo meda i topli mramorni kolač.
Posuđe je starinsko, keramičko,debelih oboda, iscrtano nekim plavim ornamentima. Onakvo kakvo je imala moja baka. Kuhinja je velika, drveta boje trešnje. Urađena je u talijanskom stilu. Volim kuhati u njoj.Na prozorima su začini koje sam posadila.
Moj vrt je prepun cvijeća, mirisnih travkica, grmova.Jedan dio sam odvojila za povrće. Tamo dalje iza kuće je voćnjak i maleni vinograd.Volim raditi oko biljaka. Osjete svaku pažnju. Volim mirisati nedozrele jabuke, otkinuti pokoji smeđi list sa ruže puzavice, ubrati šarene anemone i staviti ih na stol u trpezariju.

Dan se nastavlja...Imamo sve što nam treba. Tu je i tv, internet, moderni kućanski aparati, terenski automobil za obitelj. No neke stvari nisu toliko bitne u životu. Ništa nam ne nedostaje a imamo više nego drugi koji žive zarobljeni u svojim stanovima, osuđeni na normative, stisnuti u kutije i okvire gradskog života.


- 15:26 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>