< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Lipanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Srpanj 2009 (1)
Veljača 2008 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (9)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Kolekcija mojih zapažanja i stavova u svezi obitelji, karijere, psihologije ponašanja, društva, mode, ljepote, prirode itd.

Citaonica
********************
>Blog.hr
>Virtualna knjižara
>Nationalgeographic
>Discovery
>Bljesak.info
>Net.hr
>Vidi.hr
>Znanost
>Katalog besplatnih elektronickih casopisa


Drugi separe u čitaonici
>Dnevnik ulice
>Borja
>PlanB
>Pračovjek
>Kabulske priče
>CNN Art of life
>MTV
>Kompjuteraši ako zapne
>Po mom ukusu kuhinjica
>Auto route
>Vrijeme


Free Counters
Free Counters


Page copy protected against web site content infringement by Copyscape







Lifestyle by Tatjana
31.07.2007., utorak
URBANI ŠIK

Koliko smo zaista puta u životu željeli imati više, bolje, pa makar po cijenu satjerivanja na poslijednju marku u džepu...Kada definiramo jedan način življenja, svakako prepoznatljiv po svojoj raznolikosti, klasnosti, in provodima, ljetovanjima, zimovanjima, kupnjom lijepoga namještaja, potrebnih sitnica, pa do odjevanja, onda vrlo često kažemo da je to urbani šik.
Nikada mi baš nije bilo jasno zašto baš urbani, ako se sjetimo da su bogataši od pamtivjeka živjeli u provinciji.
Ali eto, možemo se praviti da je urbano ono što bi trebalo biti dobro.Mada je vrlo često u poslijednje vrijeme ruralno mnogo bolje za mene od urbanog.
Nasmijah se danas Draženu Ilinčiću čitajući njegovu kolumnu u Readers`s Digest-u.Opisivao je kako u silnoj želji da kupi fensi nož za rezanje sira koji ima ugraviranu krunu i neki natpis na nizozemskom nije , u stvari zbog nedostatka novaca, kupiti sir. Stavljanje sira u košaru i vraćanje na policu po stotinu puta me podsjetilo na mene kada pokušavam kupiti nešto što mi baš i ne treba. Prvo napunim košaru a onda to sve polako kružnim umjetničkim klizanjem po pločicama tržnog centra, vraćam tamo gdje je i stajalo.Izađem sa dvije kupljene stavri za koje definitivno imam novaca.Ne usuđujem se ni razmišljati što misle oni ljudi iz video nadzora dok gledaju kako barem pet puta stavljam i odlažem stvar iz košare.
Što se tiče tih fensi stvarčica, ja sam totalna bolesnica.Ne bih rekla da volim prestiž ali možda mi samo malo fali ( novaca naravno) da imam ono što mi se dopada i što će se naravno razlikovati od onoga što imaju ostali ljudi.
Inače moj držač za novine prepun je BravaCasa novina o uređenju doma.Tako listam ih povremeno i hranim dušu crno-bijelim lampama s mutnim staklom, dekama od kašmira, jutenim prostiračima za pod, pa garniturama za sjedenje od ratana, naravno sa bijelim jastučićima(bijelo je šik također). Svakog godišnjeg doba ja odlučim kako bi trebao izgledati moj stan. Ali novaca za moje ideje nema.
Neće ga ni biti zadugo.
U nedostatku toga very important faktora odlazim kod mame, prebirem po njenim starinama, kupim joj bijele zdjele, zelene tanjure, crveni fenjer, neke zeleno-bijele miljee.
Kada sam se prije godinu preseljavala i kupovala namještaj ( rabljeni, ne jer je retro već zbog novaca) pomno sam birala da je puno drvo, da je lijepih linija, da odiše vintage ugođajem. I zavjese na tržnici kada sam birala su bile onako «aristokratske» organdij sa zlatnim linijama.Ne trebam ni reći kako preferiram talijanski stil s visokim plafonima, debelim kamenim zidovima, prozore s lukovima i terakota saksijama, starinski namještaj, bogate prostrane kuhinje,
I onda...kada sve tako sklopim i izdizajniram sjednem i kažem «Pa ti, ženo, imaš sofisticirani ukus»...Ne pušim, ali da jesam bila bih Audrey Hepburn sa dugom tankom cigaretom. Ali imam prekrasne pepeljare za moje goste. Slažu se sa zelenim miljeom i svijećama na stolu( proljetno-ljetna kombinacija).
Baš neki dan sam gledala kod Oprah neke žene koje se poistovjećuju s filmskim junacima i jet setom.Dovele su se na prosjački štap kupujući preskupe haljine, automobile, odlazeći na skupa ljetovanja.
Vrlo je vjerovatno da bih da imam više novaca i ja kupovala mnogo više tih samo meni potrebnih hedonističkih stvarčica.
Srećom, novaca nema...Zato me možete sresti kako baš kao i Ilinčić po sto puta uzimam i vraćam neku stylish košaru za voće na policu.So chic?



- 17:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>