LIFE OF HORSES

03.01.2007., srijeda

EJ!!!!

Bok ljudi evo mene opet!Imam lošu vijest.Nemogu ostavljat komentare pa mi je jakoooo žao zato što vam ne odgovaram.Dođe mi da strgam više ovaj kompjutor i pobacam stvari.Kada gledam komentare ili kad odem na blog.hr zablokira mi komp i isključi mi se Internet.Sve vas pozdravljam a pogotovo one koji su mi ostavili komentarčić, a to su:JANA, LOVE ROBI, HORSE 4 EVER I MOJA TONČICA :) hvala!!Htjela bi se ispričat jednoj osobi koju izrizito volim i cjenim mislim da će ona znat tko je, zato mi oprosti!!Stvarno mi je žao i nadam se da me razumješ skroz sam pukla(pms) nadam se da smo još uvijek best frendovi!!Nova baš i nije bila najbolja ali vatromet je bio fenomenalan nalazili smo se točno iznad njega!!Ova godina je jako loše krenula stalno se svađamo i prepiremo, imam jako puno problema ali se držim i nastavit ću jer život nikad nije savršen.Što da vam više kažem da se ne ugledate na mene jer nećete dobro proć i da će sljedeći post biti više posvećen konjima pa da nadoknadim izgubljeno vrijeme!!Sve vas puuuno volim i nadam se da ćete me i dalje posječivati kao i prije velika pusa svima koji me čitaju i koji me ne čitaju.KISSS I POOOZZ!!!

- 18:36 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

sličice

animacije