LIFE OF HORSES

28.12.2006., četvrtak

Hay hitleri!

Bok ljudovi evo mene napokon nakon toliko stoljeća.Znam da se nisam dugo javljala ali ćete mi oprostit jer mi je internet bio isključen.Imam jako puno naovosti od proteklih dva mjeseca.Prije svega svima Sretan Uskrs i Nova 2092. godina.Evo narasla mi je mrkva na glavi i obojala sam kosu u crveno, promjenila sam ime u Fifi i oženila sam se sa Spužvom Bob, imamo troje predivne djece.Jedno muško(Pikaču), jedno žensko(Jagodica Bobica) i dvospolac(Saša).Kao što vidite jako sam sretna,a tko ne bi uz Spužvu Bob.Sada sam upravo kod sestrične i malo smo popile, pa smo popizdile, a što ćeš takvo je pivo.Ma zezam ja vas!Valjda nisam baš tako pukla.
Što da vam kažem da sam u školi usrana i da sam se počela tući.Ovaj tjedan će mi doći frendica s Krka možda ste je već upoznali jer ima svoj post kojeg morate posjetit klikni ovdje nadam se da će vam se svidjet jer je ona jedna super cura i super frendica naravno da ne izostavim Karlu i ona također.Laura će doći za Novu godinu i jedva čekam!Ove godine sam imala puno poziva za proslavu Nove Godine, šteta što nisam imala toliko ponuda prošle godine!Što da vam još kažem da se Al Dai slabo udebljalanono i da ćemo čim dobijemo zemlju sagradit svoju štalusmijeh.Pošto me brat gnjavi da se sklonim sa kompa morat ću vas napustit!Pusa svima KISSS!kiss

...I JEDAN KONJIĆ ZA KRAJ...

Image Hosted by ImageShack.us
- 16:11 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

sličice

animacije