LIFE OF HORSES

11.10.2006., srijeda

hej!!!!

Bok ljudimah , evo mene opet da nadnoknadim ono propušteno češće ću vam pisati postove i ostavljati komentare.Prije svega zahvaljujem svima koji su me komentirali i čitali, koliko ih je samo!!!Ovaj vikend bila sam na moru i posjetila svoje dvije mezimicecerek!Sigurno se pitate zašto dvije?Al Dai je otišla u Sisak zato što ćemo je pripustiti jednom crnom arapu!!Joj jedva čekam da je vidimsmijeh!!Uglavnom na moru nam je bilo super!Gazela i Liza su bile odlične.Oba dvije su ljepo držale glavu u naslonu,ali moram priznat da je Liza više držala glavu u naslonu od Gazele.Malo smo ona i ja radile manješke radnje.Moram vam reć da Gzela jako dobro radi kas u malom krugu, samo što se smjesta ne vrti u krug i kasa.Išle smo naravno i na teren i bilo nam je supersmijeh pošto su sada svi konji otišli ostali su samo naši konji i konji od jedne ženske(Pegaz) i jednog pekara(Santana i Cezar),Laura i ja smo jahale zajedno Gazelu.Meni je bilo super ali i njoj također.U nedjelju Laura je baš ljepo očistila sedlarnu, a i mi smo na kraju dosta pomogli.Sad je puno ljepša nego što je bilayes,a i tata je sada Ljubana(konjušar)potjerao da čisti štale sve dok ne bude čisto ko suza.Tata ga je stražario sigurno negdje četiri sata i znate što?Štala je bilaeek stvarno super, a bome se i Ljuban preznojionaughty.Ah to bi za sada bilo to!NADAM SE DA ĆETE ME I DALJE OVAKO KOMENTIRATI KAO DO SADA!!sve vas kissam i ljubimkiss i nadam se da vam neću dosaditi!!!thumbup

ovo je slikala Laura...zar nje dobro
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

...kupanje...
Image Hosted by ImageShack.us

....a frizure!!!
Image Hosted by ImageShack.us

...Lizica...
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

E skoro sam zaboravila na onog crnog pastuha!!!Tamo je bila cijela jedna mala obitelj.Crni pastuh, bijela kobila i njihov sin.Još su svi arapi!!Joj preljepi su a tek pastuh.Kakva će samo biti ta kombinacija Al Dai i njega...mislim savršenstvosmijeh!Jako sam ljuta na sebe jer nisam ulovila trenutak kada je bio najljepšiburninmad da stvar bude još gora ispraznila mi se baterijaburninmadeekmad!!Vlasnik mi je dopustio i da ga malo četkam i mazim.Joj kako dobrosmokin!!Još neke tajne vam neću otkrit dok ne bude sigurno!!

...evo ih...
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

...to je sve od mene i još da naglasim loš mi je fotić da mi rijetko ispadnu dobre slike!!


- 14:03 - Komentari (38) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

sličice

animacije