LIFE OF HORSES

12.09.2006., utorak

Općenito o konjima

Pas je, kažu čovjekov najbolji prijatelj.No,vremenski gledano konj je najduže, još iz diluvija vezan za čovjeka,a osim toga uz čovjeka je i najčešći motiv slikara i kipara od prvih slika na zidovima.Konj je vječan čovjekov sudrug.Prije su konji stvarno bili čovjekovi prijatelji, i dio svakodnevnice za njima se tugovalo, plakalo kao za najmilijim, bez njih se jednostavno nije moglo...Danas su svakodnevnica traktori, a konji su ostali samo dio naših sjećanja, naritet i, na žalost, sve više suvenir.Postoje ljudi s kojima provedete vćinu života,a kad vam se životni putovi razdvoje ne možete pronaći čvrsti trag da su zaista bili tu.Postoje pak, oni s kojima provedete svega nekoliko trenutaka,a ostavite u vašem srcu trag za cijeli život.Tako isto vrijedi za konje,oni nam ostavljaju trag u životu ili ga se uopće nemožemo sjetiti.Govorim to jer su mi nei konji ostali u sjećanju i uvijek će.Od kad znam za sebe opsjednuta sam konjima.Kažem opsjednuta jer riječ „volim“ jednostavno nije dovoljno jaka kad želim opisati svoje osjećaje prema tim jedinstvenim bićima.Konja moramo prihvatiti kao svog partnera,te pravilno komuniciranje s konjem uviek dođe do rezultata.Životinje izaržavaju emocije,uživaju u društvu pripadnika svoje vrste i posjeduju mnoge zapanjujuće sposobnosti.Svaki konj koji dođe na svijet je dobar bez obzira na pasminu.O onome što mi potom s tim konjem radimo ovisi hoće li konj ostati „dobar“ i kakav će život imati.Za mene je to posebna vrsta ljubavi prema njima jer su oni sami posebni i vjerujem da će se svi složiti sa mnom!
Image Hosted by ImageShack.us
A sada da malo skrenem s teme!Ovaj vikend išla sam na more da posjetim svoje mezimice i bilo nam je super.Bilo je i malih problema sa ciganskim konjem ali sve je dobro prošlo.Pegaz je malo dobio batina od njega ali je on vratio trostruko, zatim je uskočio "kaoboj" Ljubo i otjera cakinog cigančićasmijeh.Malo sam radila sa Al dai i pokušavala doprijeti do njenog povjerenja, da se ona riješi svog straha prema ljudima oko sebe jer joj oni samo žele pomoći!yesI naravno družila sam se sa svojom mezimicom Gazelicomcerekcerek.S njom sam vježbala prepone i čak preskočila metarnut.Bila sam tako sretna zbog toga!!wink
... i evo slikica
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

- 23:24 - Komentari (74) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

sličice

animacije