LIFE OF HORSES

09.09.2006., subota

Konji na ranču

Ovaj post ću posvetiti nekim konjima s ranča i pisati ću što sam s njima proživjela,te što sam naučila provođući vrijeme s njima.Oni su mi ostali u sjećanju i uvijek će biti!yes
DONA
Prvi put kada sam došla na ranč upoznavali smo konje.Dona mi se najviše svidjela jer je bila vrlo draga i nježna.Kada sam joj se približila naglo je digla glavu i naćulila svoje male uši, prišla sam joj da je podragam,a ona je prislonila svoju njušku uz moju ruku.Gledala sam je ,a ona kao da mi se nasmješila.Odmah sam znala
da mi se sviđa i da bi je jahala.Drugi dan kada sam došla bila su dva konja zavezana i odsedlana za mene i
moju sestru.To su bili Dona i Sokol.Moja sestra je dobila Sokola,a ja Donu (koja slučajnost).Dona je hladnokrvnjak ali je bila prelijepa kobila.Puno sam toga prošla s njom, na njoj sam naučila kas, poslije više je nisam jahala jer je to bio od učiteljice konj,a ona je dala otkaz jer je bila trudna.Poslije je više nisam vidjela godinu dana,a onda sam je vidjela u Baškoj na jednom ranču kako pase, bila sam presretna.Malo smo moja sestra,prijatelji i ja jahali bez sedla,a ostalo smo je samo mazili i ljubili i to je prošlo.Na kraju svih krajeva završila je kod cigana i prilično je sretna jer je napokon zaslužila svoj odmor i dobila ždrijebe (bili su problemi
jer nije mogla imati ždrijebad,pa se stalno tjerala).Iako bi sada svi pomislili da joj nije dobro kod cigana to nije istina jer tamo dobiva zob i potpunu njegu i još je po cijele dane na paši.najljepši trenutak koji sam provela s njom je kada me nježno grickala za rame i ako vam to konj ikada učini potapšajte ga i čvrsto ga zagrlite jer
vam iskazuje ljubav i prijateljstvo.
Dona u Baškoj
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted <br />
by ImageShack.us
Cezar
On je mješanac engleskog punokrvnjaka i lipicanera.Vrlo miran i dobar pastuh.Njega sam počela jahati kada je
Dona otišla.U početku mu nisam dala priliku da mi bude prijatelj jer sam još bila žalosna zbog Done.Jednom kada smo išli na teren uopće me nije slušao, išao je tamo gdje je on htio.Bilo je katastrofa,odsedlala sam ga i grdo ga pogledala u oči,a on digne gornju usnicu, počne mlatarati prednjom nogom i mahati glavom, te odjednom zanjišti.Ponovi to nekoliko puta ,a ja sam se počela smijati i trgat.Kako sam se ja ponašala prema njemu on je uzvratio.On mi je htio pokazati kako će on biti dobar ako ja budem bila i stvarno je tako bilo.Jako sam se veselila što mi je pravio društvo i bio mi prijatelj kada je Dona otišla.Na njemu sam naučila galop.
Njega su prodali jer je jako tvrdoglav ali na svu sreću ostao je na ranču jer ga je kupila jedna cura koja tamo jaše,bez obzira na to ostali smo u istim odnosima jer je ta cura preko ljeta radila pa nije mogla dolaziti.Najljepši trenutak s njim mi je bio kada je u utrci sve ispred prešišao.Od njega se nije baš to očekivalo jer ga je teško potjerat.Danas je nažalost premješten u čižiće pa ga nisam vidjela godinu dana.taj konj će mi uvijek biti u sjećanju.
Cezar
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
SADAM
Angloarapski pastuh star tri godine.Kao ždrijebac bio je zloćko.Moram reći da je jako pametan i zbog toga sam se jako iznenadila.Takvog inteligentnog konja još nisam upoznala.Pošto se vlasnik ne brine o njemu odlučila sm malo posvetiti neko vrijeme tom konju.Toliko sam imala povjerenja u tog konja da sam ga čak sa slomljenom rukom prvi put jahala,čak je i tada bio i prvi put odsedlan.Tjekom osedlavanja nije ni trznuo samo me gledao i mirno stajao.I tako raegira na sve, možda se nekad malo uzbudi,ali ga uvijek smirim svojim glasom i podrškom.Jako ga volim i uvijek ću jerje poseban i jer mi vjeruje...(pisala bih više ali stvarno više ne mogu)
Sadam
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
- 00:56 - Komentari (42) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

sličice

animacije