Sveti Franjo

petak , 04.10.2013.



"Taj covjek, prepun svjetla, u moje je srce unio sunce, a sa suncem i sve stvoreno. Njemu sam se obratio. Njega sam molio da mi otkrije tajnu istinskoga ljudskog bratstva. Malo pomalo, onkraj lomova i tragedija ovoga svijeta, Franjo mi je otvorio dusu za duboki sklad stvari i harmoniju svega sto zivi. U svemiru prepunom razocarenja, on me je ocarao. Pokazao mi je put istinske ljudskosti ispravljajuci ogranicenosti, dvosmislenosti i opasnosti nasega humanizma koji se temelji na ljudskim pravima. Ako covjecanstvo jednoga dana ponovno pronade radosnu nadu i smisao svoga hoda prema konacnom ispunjenju, cini mi se da ce to biti u smjeru na koji je ukazao Siromasak iz Asiza."

Eloi Leclerc (iz knjige "Sunce izlazi nad Asizom")

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.