Tko je zapravo slijep?

nedjelja , 29.11.2009.

On je tu, uza me, posve blizu

U Kairu sam u jednoj ulicici naisla na slijepog starca. Sav je bio u dronjcima. Kad sam ga upitala:
- Djedice, sto tu radis, zar ti nije dosadno? - on mi se okrenu svojim mrsavim licem, ali koje je sjalo nekim tajnovitim osvitom:
- Ne, drago dijete, ja se nikad ne dosadujem, zahvaljujem Bogu!
- Za sto, djedice?
- Zahvaljujem Bogu za zraku sunca koja me miluje, za pticu koju cujem da pjeva tamo daleko, za kokos koja snese jaje, za plavo nebo sto ga drugi mogu gledati. Zivim u radosti, hamdulillah, slava Bogu! On je tu, uza me, posve blizu.

Uistinu, tko je zapravo slijep?

(Emmanuelle Cinquin)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.