nedjelja, 16.11.2008.

PRAŠINA koja S*rce dira!


Image and video hosting by TinyPic
prašina, prašinica, prašetinaaaaaa. pa znate sto je to! to vam je ono sto se priše u kući/stanu/špajzi sa krpom i PRONTO PULITOM!!! ili još točnije, prašina je ono što ste mogli vidjeti u 7.05 na Autobusnom kolodvoru Zagreb u petak 14! ukoliko ste zakasnili! ALI, ALI, ALI... dekijeve prijetnje su pale u vodu kao i obicno jer je on samo jak na rijećima a sve ostalo mu bas i ne ide! LOL ne samo da samo na cuveni "izlet" ups. ispričavam se, TERENSKU NASTAVU krenuli u 7.20h, nego je i dekijev bus isao skupljati studente po gradu a dekije rekao da TKO JE DOSAO JE DOSAO!!! [ ugovor ga veže, nemoze on protiv zakona, LOL ( ukoliko ste shvatili dobro, ukoliko niste tko vas *ebe! nemam zivaca ni volje expainat to ]

***RASPORED***

14.11.2008

07.00 sati - polazak iz Zagreba
10.00 sati - Lokve / park šuma Golubinjak
11.30 sati - Fužine / spilja Vrelo
14.00 sati - Opatija / lungomare / hotel "Imperijal"
17.00 sati - Višnjan / zvjezdarnica
20.00 sati - Pula / hotel "Pula"

~~~

15.11.2008

09.00 sati - Pula / Amfiteatar
11.00 sati - urbana jezgra Rovinja
13.00 sati - Poreč / Eufrazijeva bazilika / Hotel "Dijamant"
16.30 sati - Stari grad Motovun
20.00 sati - Ljubljana / Hotel "Celica"
23.00 sati - povratak u Zagreb



imali smo 3 autobusa. u jednom je strahovlast drzao diki, u drugom je strahovlast drzala "teta Lidija" dok je u trećem tj. našem autobusu bila profesorica iz engleskog [ koju ovom prilikom pozdravljam i za sve joj se zahvaljujem i moram reći da je obožavam ] koja je "radila" nered sa nama koji smo sjedali u predzadnjem i zadnjem redu autobusa! u cijelom autobusu atmosfera je bila mraaaaaaaaaaaaaaaaaaak!!! iskreno neznam zašto, ali ova dva dana "izleta" su mi se činila bolja od exkurzije u osnovnoj i srednjoj! ono, bio sam u delirijuuuuu... valjda zato sto smo svi odrasliji, zreliji itd. ali je i dalje u nama neka doza "sajebansije" pa isto bude super, cak bolje nego u srednjoj skoli! evo sada sam dosao do tu i razmisljam dali da nastavim sa pisanjem jer ovo sto ovdje napisem, 90% toga moram napisati za domaći rad i odnijeti na fakultet :S hm... hm... hm... jos razmisljam jer sam sada "frižak" a bome I JAKO UMORAN!!! :S

ma eto! pišem! zbog voga ću prespavati cijelu nedjelju i dalje!

Lokve / park šuma Golubinjak [ po rasporedu ] a mi bili Fužine / spilja Vrelo. Što da rećem o toj lokaciji? hm... špilja kao i svaka druga [ budimo realni ] ali te uvijek iznova iznenadi... Jako su lijepo uredili ulaz u špilju i na mnogo mjesta su označili kako doći do nje a prednost je ta sto je odmah na cesti!, tako da onaj tko se izgubi je zbilja glup LOL! doga je 300 metara, od toga 150 je prohodno [ i za sada je to i dovoljno ]! ugl. špilja je idealna za one koji nemaju naviku redovnog tusiranja pa eto, ona ih prisilno opere :D

Lokve / park šuma Golubinjak! što reći? što reći? to je nešto zbilja prekrasno i vjerovatno je još lijepše kada je sunce [ mi nažalost bili kada je kišila lagana kišica :S i sve bilo mokro ] došli smo svi tamo i rastrčkali se ali doslovno! ostala je samo nasa ekipica na okupu i svi nadobudni neznamo sto cemo i krenuli smo prema sumi! malo ispred nas je bila prof. engleskog i predlozila da idemo do spilja u sumi! mi smo se raspametili i odmah krenuli :D weeeeee, izgledali smo kao američki tinejđeri, svi sređeni, svježi i gazimo po šumi u blatu LOL, da je to netko snimao umirao bi od smijeha! brežuljci, gore, padine, jame nama je sve to islo pod noge, prešli sve do bogu iza vešmašine! kada smo došli do ledene spilje kristina i ja smo se odmah nadobudno spustili u nju jer smo mislili da je nesto malo i bzvz a kada ono! usred spilje u dubini svjetlost! brze bolje po mraku dosli do te svjetlosti! to je zbilja FILMSKI PRIZOR! stajali smo na "umjetnom otoku [ urusio se davno strop spilje i ostala je rupa koju povezuje prirodni post ], oko nas voda! zvali smo druge i uradili miljardu fotki [ sve fotke ce biti na fb-u tako da ja ovdje necu ni jednu staviti ] mislim ono! da se raspametis!

update: kada bolje promislis, nas par "nadobudnih" sa prof cemo zbilja napisati "realan" domaći iz terenske jer smo sve vidjeli za razliku od drugih sto su samo sjedali u bircu. ali sve ima svoje mane i svoje prednosti...

nego da se ja vratim na golubinjak! pocela je malo jace kisica i postajalo je kasno, sunca nije bilo već maglusine i nije bas vise bilo tako ugodno u šumi... iskreno neznam zašto dan danas neki ne zele priznati da smo se IZGUBILI!!! da, da! izgubili smo se, pratili smo sve markacije po kamenjima i stablima ali mi smo se vrtili u krug i gubili [ ako ste gledali VJEŠTICU IZ BLEJERA to vam je bilo tako samo bez krvi i cudnih stvari, bar se nadam ] mene je pocela loviti nervoza jer nismo znali gdje ici, iz koraka u korak samo smo dalje prema vrhu i u neku dubinu isli. u jednom trenu sam rekao da se svi stisaju da cujemo autobuse ili bilo sto da se znamo ravnati i culi smo ih ali kada smo ih vidjeli također smo primjetili da smo mi na VRHU BRDA! LOL, predobno... kako smo se izvukli znaju samo drag bog [ pozdrav ante ] i prof. engleskog, zbilja ponovio bi to :D!

Opatija / lungomare / hotel "Imperijal", što reći o tome, tu sam doslovno odrastao! ali, ali, ali! ma nemam zivaca! HOTEL IMPERIJAL NISMO NI VIDILI NI CULI, ALI ZATO HOTEL KVARNER... bože pomozi... pa cak su hoteli na korčuli "humaniji". AMEN! [ zao mi je kolege, nemam se zivaca natezati sada! shvatite me, jednog dana cu to nadopuniti :D

Višnjan / zvjezdarnica, mali stonheđ! zbilja je zvjezdarnica prekrasna i lokacija je prejebena! sve 5! ali zato ono predavanje u Višnjanu! bože pomozi! nakon onog predavanja smo skoro postali DJECA MRAKA kako bi kristina rekla... ali istini za volju, lik dobro predaje i zanimljivo je... također područje oko zvijezdarnice je super uređeno! imate mali stonheđ i još neke "astronomske" misterije i stvari a i cijela zvijezdarnica je uređena da pažljivo padaju zrake sunca itd. baš ono filmski.

i na kraju prvog djela je Hotel Pula! simpa hotel i sobe su mrak a tek WC! toliko su ga ocistile da je onaj wc toliko mirisao na domestos da su meni i anti nosnice izgorile! nemam vise osjet mirisa :S

~~~sto se događalo navecer ja nemogu pisati za svoje dobro! samo cu reći da ubuduće slušam Antu!

hm... sada mi se vec oci sklapaju... uuuuu... ugl. necu ovdje pisati neke detalje jer ce mi drugi kopirati domaći iz geografije!

Pula / Amfiteatar , kada smo se probudili, sredili i doruckovali ponovno je bilo priče o prašini koja će se dići u 9.05 i tko je dosao je dosao ali naravno nista od toga! Dosli smo u Pulu koja je kao grad veliko razocarenje ali eto. zbilja ih samo Amfiteatar drži na životu. Svi smo ušli u arenu i poblicali sve i svasta i slusali predavanje vodica koji je uživljen u povijest [ bome više od mene ] ali je bio zanimljiv! također smo uradili ZSM MILENIJSKU FOTOGRAFIJU!!! weeee

urbana jezgra Rovinja . zbilja bi se svi gradovi pa cak i Dubrovnik mogli pokriti po usima! Rovinj je zbilja prekrasno mjesto, ljudi su tako kulturni i sve je tako čisto da je to za nevjerovati! vjerujem da ponude ima kao blata ali ovaj "uži centar" i stari grad su zbilja da staneš i gledaš! kada prolazite starim gradom imati ćete dojam kao da gledate talijanske serije gdje u uskim uličicama koje su prekrasne prolaze one male vespice itd. moram spomenuti najbolji kafe bar u HRVATSKOJ!!! lokacija 5, usluga 5, čistoća 5, dostupnost 5, kultura 5, ma sve je 5555!!! ako se ne varam zove se... hm.... [ nekako sa B, zrinka će napisati u komentarima kako ]

Poreč / Eufrazijeva bazilika / Hotel "Dijamant". Poreč kao poreč je ajmo reći simpa, ali sto ce im toliko zlatarnica. u sratom gradu je doslovno zlatara do zlatare :S Bazilika je zbilja reprezentativna i prekrasna! jedan biser u grupi je izvalio da smo na Korčuli jer da to ima i dolje! a 'štaš, nije njoj lako! a ručak u hotelu Dijamant je bolio koliko je bio dobar! ljudi kuhaju pred vama i ima sve, ali sve! e samo da su konobari jos kulturniji to bi bilo super!

Stari grad Motovun! sve što ću reći je TATA I MAMA ŽELIM KUĆU U CENTRU MOTOVUNA!

Ljubljana / hotel "celica". moram reći da me slovenija iznenadila, zbilja je velika a mi cijeli put izbijali viceve na njen račun! :D LOL, ugl. hotel tj. hostel celica se nalazi u jednom kampusu gdje je prije bio zatvor! taj cijeli kampus je zbilja prekrasan i bas je ono, boemski! preporučam svima da ga odu posjetiti! neću ga dugo opisivati jer mi se neda ali ugl. imate 1 kat koji je ostao kao i kada je zgrada bila zatvor! sobe imaju rešetke na prozorima i na vratima pa tko voli neka izvoli, mene bi klaustofobija uhvatila. ali crteži po sobama su mrak! takošer ima i tamnica ispod zemlje i ona je grrrrrrr prekrasna!!! moj report ću završiti rećenicom

TKO JE UZEO JE UZEO no






N!c¸k




- 00:51 - Don't just fade away ( 0 scratches) - Leave puddles on the gruond - ^^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< br>