Catherine Jones

4.poglavlje, 2 dio

Poslije škole ja i Em krenule smo prema Soliamusovoj kuli. Beatrix, Aly i May su ostale u predvorju s dečkima.
-Onaj Jesse je baš sladak!- rekla mi je
-Slažem se!-
-Sviđa ti se?-
-Pa, možda, na neki način. Nismo se još dobro upoznali ali čini se ful OK.-
-Heh, onda je bolje da ništa ne pokušavam!-
Glasno sam se nasmijala.
-Točno!-
Kada smo stigle u kulu, počela sam se pripremati za obilazak škole s Jesseem.
Obukla sam bijelu majicu i crne hlače.
Em je čitala knjigu. Ušla sam u kupaonicu.
Oprala sam zube. Iz kozmetičke torbice izvadila sam sjajilo, maskaru i sjenilo.
Našminkala sam se i izašla.
Trčala sam po sobi kao luda tražeći drugu tenisicu.
Em je spustila knjigu.
-Izgledaš odlično!-
-Eh, hvala.-
Napokon sam pronašla drugu tenisicu.
Obula sam tenisice.
-Oh, napokon sam spremna!- uzviknula sam
-Ok, vidimo se poslije!-
-Da, doći ću u 16, budite spremne!-
-Me ne brini!-
-Ok, idem. Bok!-
-Čao!-

Već sam malo kasnila.
Došla sam do predvorja i vidjela Jessea.
-Bok!-
-Ej, stigla si!-
-Da, me dugo čekaš?-
-Pa ono, kad se sve zbroji, a još sam i uranio, čekao sam te oko 20 minuta.-
Lagano sam ga gurnula.
-Ma daj, ne kasnim toliko.-
Krenuli smo u obilazak. Prvo sam mu pokazala predvorje i kuhinju.
Onda smo krenuli na prvi kat, do velike prostorije i učionica. Zatim smo krenuli na drugi kat, pokazala sam mu fontanu, i velika vrata, te učionice.
I završili sa trećim. Pokazala sam mu i sve kule. Na kraju smo završili u vtu.
-I eto, to je naša škola.- rekla sam mu
-Pa nije baš toliko ogromna kolika mi se činila kad sam došao.-
-Heh, i meni se činila ogromna!-
-Idemo unutra, već je 15 i 45, a za klizanje smo se dogovorili u 16?-
-Može.-
Krenuli smo unutra. Kada smo došli u društvenu prostoriju Soliamusa, rastali smo se.
-U predvorju u 16, nemoj kasniti!- rekao mi je
-Ne brini, neću!-

Kada sam došla u spavaonicu, cure su bile spremne.
-I? Dali se nešto dogodilo?- pitala me Aly
-A što se trebalo dogoditi?- pitala sam ja nju
-Pa neznam…-
-Jeste li se poljubili?- pitala me Beatrix
-Beatrix!- uzviknula sam
-Pa, samo želimo znati…- rekla je May
-Ma, nije se ništa dogodilo. – rekla sam im
-Šteta…-rekla je Em
-Zašto 'Šteta'?- pitala sam je
-Ma, bili bi lijep par- rekla je ona
-Cure, ohladite malo, poznajemo se tek jedan dan. Jeste li vi normalne?-
-Ok, ok, nećemo te više ništa pitati.- rekla je Beatrix
-Dobro. Jeste li spremne?- pitala sam ih
-Da.- gotovo u isti glas rekle su May i Beatrix
-Ok, onda možemo ići.-
-Au.- kratko je uzviknula Beatrix
-Što ti je?- odmah je skočila Aly
-Ma, trbuh me strašno zabolio.-
-Da zovem bolničarku?- pitala sam je
-Ma ne, ne treba…-rekla je
-Ćeš ti ostati ovdje?- pitala ju je Aly
Potvrdno je klimnula glavom i ulovila se za trbuh. Sve smo je zagrlile i krenule dolje.
-Vidimo se kasnije!- vikala je Em
Spustile smo se stepenicama do društvene prostorije našeg doma i pričekale dečke.
Nakon nekoliko trenutaka, stigli su.

-Hej!- pozdravio nas je
Iza njega su stajali Jake, Ray i Lucas. Lucas se Aly odavno sviđao, pa se zacrvenila.
Pozdravile smo ih.
-Gdje je Beatrix- pitao je Jake
-Boli je trbuh.- rekla sam mu
-Aha- odvratio je tužno
-Uuuu- cula se Em
Bocnula sam je laktom jer je stajala iza mene.
-Hej, pusti ga na miru.- rekla sam joj
-Da, da… Naravno- odgovorila je
-Meni je to baš slatko.- šapnula je May i nasmiješila se Rayu, on joj je uzvratio osmijeh.
-Idemo?- pitala je Aly
-Da, što se mene tiče- rekao je Ray
Prvo smo otišli do spremišta po klizaljke i onda se uputili ka Ledenom jezeru.

*********************
-Vao, Jesse, odlično kližeš!-viknula sam
-Znam- nasmijao se
Uzvaratila sam mu osmijeh… i pala. Ups.
-Auuu-
-Hej, Cath, si dobro?- pitala me Aly i pružila mi ruku
-Uf, jesam- rekla sam primajući njezinu ruku i podižući se
-Idem ja onda kod Lucasa.-
Jesse je doklizao do mene.
-Dali si dobro?- pitao me
-Uh, valjda jesam-
-Sigurno?-
-Pa, prilično-
-Idemo još jedan krug?-
-Može-
Ja i Jesse krenuli smo klizati. Uskoro sam zapela za nešto.
-Aaaa, past ću!!- vikala sam
Ulovio me. Polako sam vraćala ravnotežu i stala sam na noge.
Okrenula sam se prema njemu.
-Hvala.-
-Ma, ništa-
Približila sam mu se. Usne nam je razdvajao centimetar.
-Aaaaa!!!- čulo se sa strane
Odmaknuli smo se jedan od drugoga.
Em je pala. Jake je doklizao do nje i pomogao joj da ustane.
Nasmiješila sam se Jesseu.
-Idemo u dvorac?- pitala sam ga
-Pa, može…Ne da mi se više.-
Rekli smo društvu i krenuli smo natrag.
Na putu se počeo spuštati mrak. Bilo je tek sedam sati navečer, ali zima je. A onda su dani kraći. Požurili smo se jer je u osam sati večera u Velikoj dvorani.
-Ajde, brže malo.- gurala je Em May koja je bila na početku skupine
-Pa ne mogu, past ću!- rekla joj je
Dečki su se počeli smijati.
Uskoro smo stigli u dvorište dvorca. U dvorac smo ušli stražnjim ulazom te se uputili prema spavaonicama.

******************************
*Kasnije na večeri*

-Uf, baš nam je dobro bilo danas.- rekla je May
-Slažem se.- rekla je Em.
-Samo mi je žao što Beatrix nije išla s nama.- nadovezala se Aly
-I meni.- odvratila sam
-Još je nema.- primjetila je Em
-Možda joj se nešto dogodilo!- zabrinuto je uzviknula May
-Ma, nije, zna se ona paziti. Možda je jednostavno odlučila da neće doći.- rekla ja Aly
-Hm, možda.- zamišljeno sam odvratila
Ostatak večere baš i nismo razgovarale. Sve smo bile gladne. Jako gladne.
Nakon večere nismo odmah otišle u spavaonice, nije nam se dalo, pa smo ostale pričati.
Zapričale smo se, pa nismo primjetile da je u Dvorani ostalo svega 5 učenika.
-Cure, već je skoro 10 sati!- rekla je Aly
-Ajmo, Beatrix je sama u sobi.- rekla je May
-Da, sigurno joj je dosadno.- nadovezala sam se
Polako smo krenule prema spavaonicama. Nisu nas smjeli vidjeti profesori, vjerojatno bi nam oduzeli bodove. Naime, bodovi se oduzimaju tek od 22, pa nadalje, ali nekima je 21 i 50, 22 sata…
Bile smo jako tihe. Nije se ni muha čula.

Odjednom, začule smo vrisak.

****************

Evo..
hm-hm
Mislim da je ovo moj novi post..
Ni sama ne mogu vjerovati da sam ga napisala..
hehe
Novi post će čim završi škola..
Obavezno..
A u slijedećem postu mala obavijest...
Molim iskren komentar...

Pusa svima.


16.06.2008., 21:20 || Komentari (20) || Isprintaj || ^ || #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.