Ponoć je. Tisuće ljudi me okružuje,ali nikoga ne primjećujem.sve blijedi, postaje nevažno i tako malo. Samo je njegova slika pred mojim očima. Samo njegov tajanstveni osmjeh,samo njegove sjajne oči koje se na svijetlosti vatrometa još više sjaje. i gleda,gleda me njima i zajedno nestajemo u posebnom svijetu čarolije,buka se pretvara u tišinu….trenutak savršenstva traje,traje i traje…………..čini se kao cijela vječnost kojoj nema kraja. No uskoro sve je opet tu i sva ta ljepota nestaje,izgubila se negdje u svemiru.ali u mome srcu je ostala zauvijek.
Pamtim svaki njegov pogled,dodir,poljubac,zagrljaj i na licu mi se pojavljuje veseli,zaljubljeni smiješak.koji je svakim danom sve veći i veći. Pokazuje mi koliko je život lijep,koliko su sitnice važne,pobuđuje u meni nadu da postoji nešto neiskvareno i posebno,koliko sam sretna,koliko sam voljena…….


06.01.2008. | 13:07 | 4 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


wHo I aM...

I am who I am...živim jer se uvijek nadam boljemu,a nada umire posljednja...volim SEBE-ne postoji uzalud pjesma-JA VOLIM SAMO SEBE...volim poslovicu-SEX,DRUGS and ROCK`nROLL(i u stvarnom životu),volim čitati knjige,volim biti sama,daleko od svih u svojem svijetu,volim-svijih sedamnaest godina,volim raditi gluposti,kršiti sitna pravila,volim svoju sobu,volim more,volim starke.volim vrijeđati ljude oko sebe (ne prijatelje),volim se svađati, volim pametovati,volim SLADOLED,volim LIZALICE,volim se kiss,volim party,volim smokin,volim BITI U PRAVU,volim PAMETOVATI,volim njami,volimmouthwash,volim se smijati smijehsmijehsmijehsmijehsmijeh,volim novac greedy,volim spavati zijev,ah kolko toga još ima...........
namcorne volim sranja,ne volim dvolične ljude, ne volim laži, ne volim ŠKOLU, ne volim rozu boju, ne volim prijevaru,ne volim glupe ljude.........



"Haushinka"

Haushinka is a girl with a peculiar name.
I met her on the eve of my birthday.
Did she know, did she know, before she went away, does she know?
But it's too damn late

This girl has gone far away.
Now she's gone.

All I have now is a memory to date.
A cheap hat and cigarettes, and a peculiar name.
I didn't know, I didn't know, before she went away.
I know now, I know now, and it's too damn late.

Will she ever find her way?
I'm too damn young to be too late, but am I?
Yet again I'm kicking myself, and I'll be here in battle scars, waiting for you.
Waiting for you now.


ONE LOVE

Is it getting better
Or do you feel the same?
Will it make it easier on you now?
You got someone to blame

You say one love, one life (one life)
It's one need in the night
One love (one love), get to share it
Leaves you darling, if you don't care for it

Did I disappoint you?
Or leave a bad taste in your mouth?
You act like you never had love
And you want me to go without

Well it's too late, tonight
To drag the past out into the light
We're one, but we're not the same
We get to carry each other
Carry each other
One...

Have you come here for forgiveness?
Have you come to raise the dead?
Have you come here to play Jesus?
To the lepers in your head

Well, did I ask too much, more than a lot?
You gave me nothing, now it's all I got
We're one, but we're not the same
Well we, hurt each other
Then we do it again

You say
Love is a temple
Love is a higher law
Love is a temple
Love is the higher law
You ask me to enter
Well then you make me crawl
And I can't be holding on
To what you got
When all you got is hurt

One love
One blood
One life
You got to do what you should
One life
With each other
Sisters and my
Brothers
One life
But we're not the same
We get to
Carry each other
Carry each other

One...
One love


OPĆA OPASNOST: JEDNOM KAD NOĆ

Jednom kad noć ukrade nebu
sve što si voljela na njemu
bit će ti žao, bit će ti žao što nisam tu
ruke pamte samo ljubav najbolju.

Jednom kad usne ne budu htjele
u strancu utjehu tražiti
suze će srcu šapnuti da je pogriješilo
jer nije ostalo tamo gdje je jedino voljelo.

Kad tuga jednom na vrata dođe,
a samoća zaboli, hoćeš li moći ime moje
sa usana svojih skloniti.

Bili smo jednom najbolji
o nama su priče pričali
i sad kad se sjetiš, htjela bi vrijeme vratiti
poslije mene su ti lađe slomile, bure i vjetrovi

Jednom kad noć ukrade nebu
sve što si voljela na njemu
bit će ti žao, bit će ti žao što nisam tu
ruke pamte samo ljubav najbolju.

Kad tuga jednom na vrata dođe,
a samoća zaboli, hoćeš li moći ime moje
sa usana svojih skloniti.

Bili smo jednom najbolji
o nama su priče pričali
i sad kad se sjetiš, htjela bi vrijeme vratiti
poslije mene su ti lađe slomile, bure i vjetrovi
bure i vjetrovi



SUNČANOM STRANOM

Gdje sam bio ja
Kad se sreća dijelila?
Ne znam.
Gdje sam bio ja
Kad si stvari spremila?
Ne znam.

Znam da nisam bio tu
Kada si me trebala,
I sav taj teški teret
Mjesto mene ti si nosila.

A ja sam sunčanom stranom
Gradom hodao,
I tako malo, tako malo
Sam tebi pružio.
Znam da sam kriv,
ali vjeruj mi,
Uvijek ću te voljeti,
Ja nisam kao ti,
Ja se bojim odrasti.

Gdje sam bio ja
Kad se pamet dijelila?
Ne znam.
Zašto sve što dotaknem
Na krivo okrenem?
Ne znam.

Znam da vrijeme pobjegne,
Čovjek se ni ne snađe,
Al' lakše mi se vratiti
Kada zna



ja i marija


NAJTEŽE JE ZNATI DA SI NITKO I NIŠTA U OČIMA ONOG TKO TEBI ZNAĆI,AL ŽIVOT IDE DALJE I NE PITA DA LI BOLI ILI NE.....


ZABORAVI

zaboravi našu ljubav
i sve dane naše sreće.
zaboravi sve je prošlo
i vratit se više neće.
zaboravi ja te molim,
mada znam da nije lako,
u životu ovom,
samo sam tebe voljela žarko.
još dnas osjećam
drage usne tvoje.
nakad više one neće ljubiti usne moje.
zaboravi sve je prošlo,
jedno,jedno samo znaj,
godine će ipak jednom,
svemu donjti kraj...