Lidosfera

četvrtak, 21.06.2012.

NAROD ZNA, AL' K'O ŠTO KAŽEŠ…

( nešto kao „bonus story"...)

Seksualni oportunist Skako Oroz, „najcrnji brojler“ u časnoj lozi Oroza, a bilo ih je garavih k'o sam vrag, rodom sa Upalog Brda podno planine Pobabimice, mislio je na seks najmanje 17-18 sati dnevno, a u ono malo vremena što je spavao kad nije jebavao, sanjao je kako gol trči poljem rumenih makova i igra se „lovice“ sa 7 mladih sekretarica, odjevenih u plave kape i crvene marame…i ništa više…
San nije nikom spominjao; ni prije, a ni poslije; jer mu je i sam seks, uza sve radosti, uzrokovao dovoljno problema u životu.
Zbog njega je, naime, zakasnio na neke važne događaje, što ga je koštalo političke karijere…ili nije…

Prvi je put, još tamo sedamdeset i neke kao mladi obećavajući politički kadar, zbog odnosa s drugaricom Dragoljupkom Dražicom, s kojom je sasvim slučajno zatekao nasamo u odajama matičnog komiteta, te joj održao političku lekciju pod radnim naslovom „Par-ti i ja, nabijem ti ga“, zakasnio na svečanu dodjelu članske knjižice nekom „popu“, koji se „dobrovoljno“ odrekao Boga, kažu pod puno manjim mukama…
Na inicijativu Skakinog prijatelja iz djetinjstva i jednog od glavnih sekretara CK KP PPK Ljube Nježnika, naizgled najgrubljeg od svih iz loze Nježnika sa planine Postričevice, a bilo ih je grubih k'o sam vrag, koji je oduvijek bio potajno zaljubljen u njega, usprkos činjenici da je bio sretno oženjeni otac troje tuđe djece, između ostalih i jednog Skakinog, incident je zataškan, a Skako je završio kao općinski kurir, što je u to vrijeme bio veći čin od poštara…

Nakon Domovinskog rata i kraćeg političkog nedjelovanja, obojica su se ponovo našla u politici; Nježnik u vrhu Stranke, a Skako opet nekako pri dnu; a kad se ukazala prilika za napredovanjem, ponovo mu je seks pomrsio račune…
Zbog mlađahne tajnice Margarite Ritice, s kojom se potajno zatekao nasamo u tajništvu Stranke, te joj održao političku lekciju pod radnim naslovom „Zna se…u se, na se i poda se“, zakasnio je na svetkovanje Prve pričesti nekog bivšeg „partijanera“, koji se bez po' muke odrekao Tita kad je za to došlo vrijeme…
Incident je ponovo zataškao Nježnik, još uvijek ludo zaljubljen u njega, usprkos nekim novim činjenicama, a Skako je završio kao stranački kurir, što je bio puno veći čin od poštarskog, jer se radilo o puno većim ciframa koje su kolale…

Pod stare dane, nekako po prirodi stvari, našli su se Stranci Priklonjenika, a Skako je još jednom zbog seksa zakasnio na priliku života.
Tog je puta, zbog vrckave upraviteljice Staračkog doma Milousne Stidnice kojoj nije držao nikakva predavanja jer mu je jezik bio prezauzet, zakasnio na sastanak pomirenja svih nekad zaraćenih strana, na kojem je kao pečat novog početka trebala biti potpisana peticija pod radnim naslovom „Penzije svima, pa i njima“ i upućena nikad formiranoj „Vladi Stručnjaka“…
Od potpunog političkog brodoloma, Skaku je, naravno, spasio Nježnik, povukavši ga kao osobnog savjetnika u svoje „Ministarstvo za češkanje muda i milovanje tjemena“, gdje su sretno ministrirali do kraja života…u nikad iskazanoj i neuzvraćenoj ljubavi…

Jednom zgodom, zbunjen činjenicom da godinama ništa ne rade, Skako je upitao:-A šta će narod reć' na sve to?
-Šta narod zna?-mirno je odvratio Nježnik.-Jebeš narod!
-Ma, zna narod sve, al' k'o što kažeš…-dodao je Skako.-…jebeš narod!

21.06.2012. u 12:41 • 4 KomentaraPrint#

Da, gospodarice!

( Ispao u prvom krugu, ali vrlo zadovoljan sretan Bilo je lijepo sudjelovati...i hvala na komentarima)

Kad je Tika Navlakuša, zvana Tičica, po riječima mnogih najjebozovnija žena istočno od Alpa, južno od Karpata, zapadno od Bospora i sjeverno od Otranta, tog popodneva stupila u konferencijsku dvoranu hotela „Posljednja nada“, gdje su se održavali predsjednički izbori „Stranke Liberalnih Konzervativaca“, svih stotinjak prisutnih pari očiju hipnotizirano prestalo treptati, a nekoliko starijih srca je umalo stalo kucati.
Trajalo je to tek par trenutaka vječnosti, a onda se žamor nastavio i sve se vratilo u normalu predizborne euforije.
Na putu prema počasnoj loži, jer tamo joj je, kao glavnoj agitatorici predsjedničkog kandidata Biserka Papkovića, mjesto bilo zagarantirano, prvi joj je prišao predsjednik istočnog ogranka stranke Milo Klizić, te ju prihvatio oko struka:-Idemo na piće večeras?
-Ako budeš ispravno glasovao, čekaj me za šankom.
-Ali, čovjek je glup k'o ku…
-Nitko nije savršen…
Razgovor je bio završen, a desetak metara dalje, Tičici je prišao malo značajniji član stranke, predsjednik zapadnog ogranka Klito Lizić, te ju štipnuo za stražnjicu:-Večera večeras?
-Ako izaberu pravog, čekaj me u restoranu.
-Ali, tip je rogonja…ženu mu gazi pola stranke…
-A tko nema problema u braku…
I to je općenje bilo završeno, a potom je Tičici je prišao najvažniji član stranke glede predstojećih izbora, predsjednik centralnog ogranka Lizo Anusić, te ju pomilovao po trbuhu i kliznuo prstima prema dolje:-Znači, napokon ćemo provesti noć zajedno?
-Kad sve bude potvrđeno, uzmi sobu i čekaj me na recepciji…
-Ali, to je najgori kadar u stranci…lopov korumpiran do srži…
-Pa rekla sam da ima određenih kvaliteta…

Kulminacija je dosegnula vrhunac točno u 21, 05 kad je glasnogovornica Lingva Kuni u falusoidni mikrofon tako uzbuđeno pročitala očekivano ime Biserka Papkovića, nakon čega su se svi prisutni neistomišljenici svojski potrudili produljiti postizborni orgazam do kasno u noć…
A kad je u hotelu zavladala postorgazmička pretponoćna nirvana, tri čovjeka su se srela u lobiju; Milo Klizić je s bocom vina pod miškom doteturao iz pravca šanka, Klito Lizić se punog stomaka podrigujući dogegao iz restorana, a Lizo Anusić se s ključem od sobe 23 u ruci dovukao s recepcije…
-Izvisio, hik?-upitao je Klizić Lizića.
-Aha, al' barem je večera bila za pet!
-Ni moja nije došla.-nadovezao se Anusić, nemajući pojma da ni ostala dvojica ne znaju da su sva trojica čekala istu ženu.
Zaključili su s po par riječi:-Kojeg smo glupana izabrali…i još rogonja…a pokvaren do srži…

Točno u ponoć, od jezivih, ali prigušenih jecaja koji su dopirali iz male sobice u potkrovlju hotela, lokalne sove su sklopile oči, a vampiri se pokolebano vratili u svoje kovčege, odlučivši se tu noć hraniti i pojiti konzervama krvi iz zaliha…
Samo je puni mjesec uspio vidjeti što se događa iza lagano raskriljenih zavjesa.

Cijenjeni vođa oporbe, predsjednik „Stranke Konzervativnih Liberala“, punim imenom Sado „Jauk“ Mazić, ležao je potrbuške na krevetu, ruku svezanih za metalne šipke na uzglavlju dok se nad njim, odjevena u kožni korzet i s bičem u ruci, dominantno nadvila Tika Navlakuša…
-Jesam li rekla da će izabrati najgoreg? Slijedeće izbore sigurno dobivate!
-Da, gospodarice!
-Svič! Svič! Svič!-rekao je bič.

21.06.2012. u 09:08 • 0 KomentaraPrint#

četvrtak, 14.06.2012.

BRZA ZARADA

-radni naslov „Jebiga, mali!“ iliti „Odgoj dječaka u Hrvatskoj“
( svaka sličnost sa stvarnim osobama je nestvarna )

-Uh, je'm ti mater! 'Ko škripi!-umalo je naglas opsovao D dok mu je neljubazna djelatnica kladionice tipkala listić, pa se naglo okrenuo ne bi li otkrio tko siluje decibele.
Na svoje veliko iznenađenje, ugledao je „bezobrazno“ razigranog dvogodišnjaka i to u akciji guranja metalne stolice, dvadesetak centimetara više od sebe i bez gumica na nogama. Ruta je bila od poker aparata prema sredini prostorije, dok mu je majka hladnokrvno stiskala tipke na istom tom aparatu, ne obazirući se na njega kao da joj nije sin.
A bilo je za pretpostaviti da jest, jer joj je pod nogama ležala torba iz koje su virile dječje stvari i igračke.
-E, jebiga mali!-govorio je D i dalje u sebi.-A za mamu…e, to stoji!
Zatim je pozornije pogledao dotičnu. Na prvi pogled, bila je zgodna i seksipilna; mlada i jedra; ali na drugi i ne baš lijepa, jer je grubim grimasama poružnjivala u suštini privlačno lice…
I glas joj je bio odbojan, jer nije govorila, nego se derala, naravno ne mičući pogled sa šarenog ekrana:-Leo! Je'm ti mater! Ostavi to!
Pomalo šokiran doživljenim, D je uzeo listić i pokušao ga prekontrolirati, budući mu se događalo da mu upišu krive parove ili krive tipove, ali se nije mogao skoncentrirati od silne škripe koju je klinac sve razdraganije proizvodio.
-E, jebiga mali! Sad si pretjerao.-nastavio je, još uvijek u sebi da ne bi ispao mrzitelj djece ili pak netko tko se preko nestašnog klinca nabacuje mladoj majci, koja bi mu zapravo mogla biti kćer.
Tada se ponovo zagledao u nju. Tijelo joj je bilo bogovsko; dobra sisa, guzica još bolja, a da stvar bude gora, tajice preuske.
No, sve mu se više počela gaditi kao žena, naročito kad je zabila kažiprst u nos da nešto iskopa.
Uto je iza pulta izašla djelatnica, prilično iritirana klincem koji je tada već pjevao uz „glazbu“, naravno samo njemu razumljiv tekst:-Ba-ba, nja-nja, la-ga! Gu-ga, mi-ga, ba-ga!
Mali ti je neumoran…he, he…kao da je progutao baterije!-obratila se oprezno i previše ljubazno, jer joj je ova ipak bila „mušterija“.
-A ne znam koji mu je kurac!-odvratila je mlada mama, razočarana jer aparat ne vrti njene karte, pa se opet izderala na klinca, ponovo ga ne gledajući.-Smiri se malo! Mama pokušava zaradit'!
To je čuo i D-ov prijatelj M, koji je tren ranije zakoračio u kladionicu i zastao na vratima, pozorno promatrajući situaciju i sve prisutne ponaosob.
Zatim je upitao prijatelja:-Jesi uplatio?
-Jesam!
-Haj'mo onda na kavu, ja ću kasnije…

Na putu prema obližnjem kafiću, M se nije mogao načuditi:-Jesi ti to čuo i vidio? Nevjerojatno!!!
-He, he…-osmjehnuo se D, naprosto preporođen bukom prometa s ulice, koji je bio nježni preludij naspram nespretne uvertire mladog umjetnika.-…pa, pokušava žena zaradit'!
-Zaradit'!?-nije se mogao smiriti M.-E, da sam joj ja muž…ja bi'…ma, ne bi' ju tuk'o…a ne, ne…nego, svez'o ruke za radijator, guzicu kroz prozor…pa, nek zarađuje!!!
-Ha, ha, ha!!!-morao se nasmijati M, jer je znao da mu prijatelj ne bi ni mrava zgazio, a kamoli učinio takvo što.
No, onda se naglo uozbiljio, shvaćajući da ta ideja o popunjavanju kućnog proračuna nije nimalo bezazlena, a na kraju krajeva ni previše duhovita…
Ipak će morati smisliti nešto drugo da „onu svoju“ odvikne onih jeb…facebook igara i njene neutažive potrebe za klikanjem ikona tipa „buy cash“…virtual, of course…
…dok on vodi klinca na trening, strpljivo čekajući u birtiji i pomno birajući „zicere dana“ na kladionici...
-Mislim…-pomislio je samouvjereno.-…tu su, ipak, puno veće šanse za zaradu…

14.06.2012. u 15:40 • 3 KomentaraPrint#

utorak, 12.06.2012.

OVA NOĆ

TVOJ MIRIS RAZBIJA MI SAN
VODI ME U NOVI DAN
BUDIM SE SUNCEM OBASJAN
U NAŠEM ZNOJU OKUPAN

MOJ POGLED TRAŽI DRAGI LIK
NOS NI MAL', NI PREVELIK
OČI BOJE PRAŠUME
USNE KOJE LJUBE ME

REF:
OVA NOĆ
JE ODNIJELA SA SOBOM
SVU MOJU BOL I TUŽNA SJEĆANJA
OVA NOĆ
PROVEDENA SA TOBOM
JE DONIJELA SVE ŠTO SI OBEĆALA

ZNOJ LIJE TI TRUDIŠ SE
DA OSTVARIŠ MOJE SNE
SOBA DRHTI OD POŽUDE
ISPLATILO SE ČEKANJE

BROJ LUDIH GODINA NE PAMTIM
KOJE POTROŠIH DA TE UKROTIM
SAD SE VIŠE NIČEG NE PLAŠIM
BIT' ĆEŠ SVE ŠTO POŽELIM

Još jedna uglazbljena i još uvijek nerealizirana...ljubavna, a nije balada:)

12.06.2012. u 12:44 • 0 KomentaraPrint#

petak, 08.06.2012.

JEDAN OD ONIH

JA SAM JEDAN OD ONIH
KOJI VJERUJU U SUTRA
JA SE NE PLAŠIM NOĆI
NI NOVOG JUTRA

JA SAM JEDAN OD ONIH
KOJI IMAJU VOLJU
KOJI VJERUJU U ŽIVOT
I BUDUĆNOST BOLJU

REF:
JA SAM JEDAN OD ONIH
JEDAN OD NJIH
JA SAM JEDAN OD ONIH
SINOVA GLADNIH
JA SAM JEDAN OD ONIH
JEDAN OD TIH
JA SAM JEDAN OD ONIH
JEDAN OD GADNIH

JA SAM JEDAN OD ONIH
ZA KOJE IMA NADE
KOJI ZNAJU ŠTO HOĆE
KOJI ZNAJU ŠTO RADE

JA SAM JEDAN OD ONIH
KOJI NE PADA LAKO
JA IMAM PONOS (MUDA)
A TO NEMA SVAKO

JA SAM JEDAN OD ONIH
KOJI NE MOGU STATI
NI KADA SE UŽIVA
NI KADA SE PATI

JA SAM JEDAN OD ONIH
KOJI IDU DO KRAJA
OD PROKLETSTVA PAKLA
DO BLAŽENSTVA RAJA

Jedan "muški" tekst na "mušku" glazbu, pisan za "muški" bend, koji se raspao na "muški" način i to u noći uoči prve službene svirke...naravno, zbog jedne žene:)
Nisu bili baš kao Beatles-i, nego nešto između Majki i Partibrejkersa...

Ukratko, niti je propao rokenrol, a niti je pjesma realizirana do kraja...

08.06.2012. u 09:47 • 4 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Proza, poezija, glazba...







...mali odmak od engleskog...







Za sve informacijeblablaovdje

"If you want to be a writer, you must do two things above all others: read a lot and write a lot…reading is the creative center of a writer’s life…you cannot hope to sweep someone else away by the force of your writing until it has been done to you."
–Stephen King



Pa i nisam kul,
tek emotivac,
šatl u Lidosferi.

Zovem se Lido
i samo branim
tu svoju Veneciju.

Nije baš stvarna
al' mi je ljepša
od one talijanske.

I meni je stvarna, da!
I svi ste dobrodošli!



Priče
PRLJAVI HARRY POTTER
DJED MAMURAZ
Navike
S druge točke…
A LA LIDO ( Goli kuhar )
PAPRIKA...odabrao LIDO L
ONAJ PRAVI
CIFRA NAD CIFRAMA
NAROD ZNA, AL' K'O ŠTO KAŽEŠ…
Da, gospodarice!
BRZA ZARADA
ZF
ZNATIŽELJA
ISPITIVANJE
LJUDI S JEDNIM UHOM-Prvi dio
LJUDI S JEDNIM UHOM-Drugi dio

AJMO ŠINTERI!
SAN
LAKU NOĆ-priča prva
LAKU NOĆ-priča druga, I dio
LAKU NOĆ-priča druga, II dio
LAKU NOĆ-priča treća-finale

VIVA!
ČINI
SILVESTROVO
KRAĐA TIJELA ( DOBRI DUH TREBOR )

I BI SVJETLO…

Roman
DRUGI ČOVJEK-odlomak
OGLAS-odlomak
PLJAČKA-odlomak
PRIMOPREDAJA-odlomak
KRIVI PROZOR
PAD
OZI
Živi leš

Treiku
GOSPODARICA ZULU
LJUTITA PERA
NAD KONTEJNEROM

Pjesme
PRVIJENCI
CRNA KRONIKA
SMISLENE RIME
Na povratku
INSTEAD OF ME ( VIDEO-DEMO PREMIJERA )
JEDAN OD ONIH
OVA NOĆ
BLIJEDE NAŠE SJENE
LONESOME TREE
ZVIJEZDA VODILJA
JEDNA OD ONIH NOĆI...
LIJEK ZA GRAD
AKO MOŽEŠ
GORGEOUS BODY AND PRETTY FACE

Foto
OGLEDALO
CAT in ACT
PORTAL
I Simpsoni su prestravljeni...

Zaje...belj
Pi-pi song
Vezice i Vino
KUSUR

Linkovi

Da ne tražim po listama...
Lidosfera II
Lidosfera III-tportal
pametni zub
knjiški moljac
miško
NBElite
Lisbeth
daniela1
metamorfoza
blog.hr
ljubav-tajkuna.blog.hr/
fra gavun
More ljubavi
Teuta
Twirl
tarampana
zlatna djeva
politika-i-seks.blog.hr/
Teobaldin teatar
ToxFox
malo ti malo ja
Yulunga
propriamanu
nečmenjanka
nachtfresser
neverin
Potok42
morska zvijezda
podijeljena1
Frozen
Svemirske Pjesme
blogdogg
zaljubljen u riječi
Mickwar
Bez šećera. Hvala.
Floyd Pepper´s
Svenadamewin
Dinajina-sjecanja
Cook-and-play
Euro smijeh
Imperator
Mecabg
Plicak
život je kako kada
Knjižna buba
Crna Marica
Nissnisa

novilist.hr
culturenet.hr


pure.hr

70e.blog.hr-i školski i prijateljyes

Glazba & razonoda...

Povratak na soundcloud...

Miguars

Pa malo domaćin...zijev

Gdje bi mogla biti sad

headbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangbang

Instead of me

Pa jedna davna suradnja pjeva

OPĆA OPASNOST







I na kraju...dana...
finoLAURA R

Free counter and web stats

© Lidosfera 2011-2012