LEVATI - štorije

05.05.2006., petak

TITOVIM PUTEM


Evo ljudi taman sam ruča, mater došla ranije sa posla, jer je u nedilju sv. Duje pa je kao pustilo. Ma dobro, stomak mi je pun, pa me uvatila neka inspiracija. Ovim putem bi zamolio sve LEVATE da je dosta bilo pisanja ovih pizdarija po blogu i da post objavljuju samo kad imaju nešto pametno za napisat. "Zbirka pjesama" je bila predobra, nadasve i istinita, al počelo se pretjerivat, pa se izgubio onaj pravi štih i previše je preseravanja bilo. Toliko za uvod.

Jučer navečer sam ostao dugo budan, ne samo ja, nego i mentor i dekan (koji će negirat), pa sam se diga malo sjeban. Propuštenih poziva je bilo mali milijun. Bio sam uvjeren da me je Brko bar 20 puta zva, da je sredija kombi za nižu cijenu (idemu u Njemačku), da je naša neki jeftini avion, al iznenađenje je bilo veliko. Zvao je Špaco. Zašto Špaco? Zašto 20 puta? Bio sam uvjeren da se nešto dogodilo, pa ga brzo okrenem. Kad što, Špaco u autobusu, pisma se ori, ne čuje on mene, ni ja njega. Samo se čulo glasno vikanje: "RAČUNAJTE NA NAS". Taman se vraćao u ST. Pokušat ću vam prenit djelić te atmosfer, kasnije smo i na kavi bili pa imam par bitnih podataka.

Špaco je bio na 26. obljetnici smrti JOSIPA BROZA pred Kućom cvijeća. Među više stotina posjetitelja koji su 4. svibnja obišli Titov grob u Kući cvijeća, bili su i članovi hrvatskog Društva "Josip Broz", a u Beograd su jućer stigli s tri autobusa- iz Zagreba, Rijeke i Varaždina.
Najveselija je bila skupina Riječana obučenih u majice s Titovim likom i natpisom "Titovim putem", koja je osim zastave KPJ, te SFRJ, imala i kasetofon odakle su se čule pjesme "Zemljo moja", "Jugoslaveni", "Računajte na nas", te "Druže Tito mi ti se kunemo", uz koju su nakon obilaska napustili Kuću cvijeća. Pogađate? Da, da, Špaco je bio sa Riječanima. Polako je počeo preuzimati inicijativu. Popeo se na binu i tu je bio kraj tj. početak. Kazao je okupljenima da planira zaštitit brand Josip Broz Tito "kako se ne bi tiskale majice loše kvalitete s njegovim likom, niti prodavala loša vina". Između ostalog, još je napomenuo "Titov grob ne obilaze samo 4. svibnja, već i ostalim danima tijekom godine". Toliko za danas.

DEL REY
- 16:50 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

O levatima


Skupina polupropalih osobenjaka s visokim životnim ciljevima pokušava na ovaj način zabilježiti svoje svakodnevne dogodovštine.

definicija po Klaiću
levat, 2. mn. Levata, šatr.
1. običan, pošten čovjek, svatko tko ne živi šatrovačkim životom;
2. neiskusan drumski razbojnik; ubojica (slučajni, ne iz koristoljubja)




statistika posjeta

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Linkovi

Image Hosted by ImageShack.us
DEKAN

Image Hosted by ImageShack.us
B.B.

Image Hosted by ImageShack.us
ĆALE

Image Hosted by ImageShack.us
DAWSA

Image Hosted by ImageShack.us
DELA

Image Hosted by ImageShack.us
ŠPACO

Image Hosted by ImageShack.us
DEL_REY

Image Hosted by ImageShack.us
PRASAC (TAJNIK)

Image Hosted by ImageShack.us
BRKO

Image Hosted by ImageShack.us
COOLER

Image Hosted by ImageShack.us
CIMA