LEVATI - štorije

04.05.2006., četvrtak

legenda o levatima

Evo konačno i mene.Da da da.Brko je tu.Prvo pozdrav svim falsetama šta pljuju po meni jer bez svih njih ovo ne bi bilo moguće napraviti.pazi kabel.i tako šetam ja vrlim svijetom blogova kada primjetih svoje ime u negativnom kontekstu.Takav ti je život.Moraš biti jebeni luzer da bi ti se svi divili.Ali jebeš ga prsten je prejak da bi ba svakojaki Golumi sjebali.Prvo bi zahvalio ĆAĆI šta mi je dao preluzerski program za skidanje svakojakih pi9zdarijica sa neta tako da sam 15 dana muku mučio sa svakojakim trojanskim konjima.Riješiš se jednog a odma te drugi dočeka s leđa.Ali ipak nije sve zlo za zlo.U tom mom vrludanju poročnim svijetom neta na ČALIN nagovor upoznak krasoticu!!!Vrlu djevu HEATHER.djevojka strahovitih govornih mogućnosti zarobila je moje srce zauvijek. "Na tome ti Ćale fala".Bia bi nezahvalan da ne spomenem i WINDOWSA .Momak koji je prvi lunjao matricom i po kojemu je snjimljen istoimeni film pomogao mi9 je da uklonim dosta tih napasnika pa da mu se zahvalim pustiti ću mu par tekmica na ps. Nego da se ja okrenem temama o kojima sam vam tija danas pisat.Kao jedan od starijih levata mislim da bi bija red da va kojeg od njih u par riječi opišem.pa krenimo
DEL_REY
aka MALI SMRAD
Prvi i najistaknutiji levat.Šta je Grof Drakula vampirima to je MALI SMRAD levatima.Prvi od nas.Alfa i omefa.Ali jebi ga ipak je on MALI SMRAD.Njegova opijenost nektarom je legendarna.Čovika svako malo otimaju mali zeleni.Ali u zadnje vrime je skužia kako da ih zajebe.Reka mi je da se samo prije nektara namaže niveicom.Jednostavno im isklizne.Zna MALI SMRAD zna .zato i je na levatskom vrhu.Samo u zadnje vrime ga jebe vudu.Neće da plati čaranje.Pazi kabel.
DEKAN ROTHERDAMSKI
Sta reci o ovome momku šta već nije kazano kroz komentare.To da ga radi staža na faksu i profesori zovu kolega to svi znamo.Ali uz to to ti je i jeben frajer.kada ti on uđe u diskać pa zalupi svojom polugicom zlata po šanku svi piju cilu noc ,a bebe pitaju dali znate onoga momčića a mi samo ponosno kažemo"to ti je naš levat DEKAN ROTHERDAMSKI".Postoji i jedna zgodna uzrečica za njega"ZA DON JUAN DE MARKA SE ZNALO SA KOLIKO JE ŽENA SPAVA ALI DEKANOVIM JETIJIMA NEMA BROJA".Sve u svemu jeben levat i prika.
ŠPACO
aka BOŠKO BUHA
A on se brate drže one stare"DRUŽE TITO MI TI SE KUNEMO DA SA TVOGA PUTA NE KRENEMO".
Otrov sa udovice i samohrane majke.Njegova dva partizanska prstića ušli su u legendu kod levata.SNIF SNIF
ĆALE
aka GOLLUM
Ime sve govori.Desna ruka MAČE GOTHAMSKOG.Šuška se čak da su njih dvoje u nekakvoj vrsti bolesne ljubavne veze ali istraga je u tijeku.Vrijeme i CSI-LAS VEGAS će pokazati.Sve u svemu jeben bloger i loš izbor za zajebavanje na netu.
DAWSA
Potencijalni serijski ubojica.Za takve ka šta je on upravo su donili veće kazne.ALI JEDNA JEBENA LEVATINA_Od glave do pete.GIVE ME FIFTY
I to bi bilo kraj za večeras.Sve koje nisam spomenia neka se ne naljute.Biti će i za njih mista drugi put.Sve u svemu levati smo.Jebena ekipa i jebeno dobri prijatelji.POZDRAV I VIDIMO SE SUTRA NA CUGI.SMRAD PLAĆA.
- 00:47 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

O levatima


Skupina polupropalih osobenjaka s visokim životnim ciljevima pokušava na ovaj način zabilježiti svoje svakodnevne dogodovštine.

definicija po Klaiću
levat, 2. mn. Levata, šatr.
1. običan, pošten čovjek, svatko tko ne živi šatrovačkim životom;
2. neiskusan drumski razbojnik; ubojica (slučajni, ne iz koristoljubja)




statistika posjeta

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Linkovi

Image Hosted by ImageShack.us
DEKAN

Image Hosted by ImageShack.us
B.B.

Image Hosted by ImageShack.us
ĆALE

Image Hosted by ImageShack.us
DAWSA

Image Hosted by ImageShack.us
DELA

Image Hosted by ImageShack.us
ŠPACO

Image Hosted by ImageShack.us
DEL_REY

Image Hosted by ImageShack.us
PRASAC (TAJNIK)

Image Hosted by ImageShack.us
BRKO

Image Hosted by ImageShack.us
COOLER

Image Hosted by ImageShack.us
CIMA