LEVATI - štorije

28.04.2006., petak

Prvi post by Del_rey

Ej ljudi!!
O čemu da pišem? Evo taman sam doša doma. Pijan sam ko truba, frend je dobija 11000 tisućica pa je mene i Brku odvea na večeru. Ubili se i sad ne mogu zaspat. Prvo, pozdrav svim Levatima.
Ovako, ujutro se dižem u 8:00, priša mi totalna, imam razgovor za posal, sestra u wc-u. Pravim pritisak strašni, al nije njoj lako, trudna pa povraća, postat ću UJAK, nije zajbancija, pa sam totalno tolerantan u zadnje vrime, jebi ga. Oblučem odjelo koje je pre jebeno i gledam se u ogledalo, pa jebo te zbario bi angelinu,al dobro, obruč u kosi, parim neki futbaler, cura non stop sere, al vole žene to. Odem ja tako na razgovor pun samopouzdanja, kao sjebat ću sve, al kao i obično stari prdonja na sudu veli da boli njega kurac, da se sve odlučuje u Zagrebu. Ma ok, lagodan život se nastavlja. I tako prođe par sati, dođem u Sea-lokal u kvartu, kad tamo već par levata priča o Njemačkoj i provodu. Ma da, imam kartu za Brazil i bit će jebeno, Bero vozi, svima već vozačku oduzelo, a Bero MOJ ima par života više. U kafani side Dekan i UZI-u daljnjem tekstu BB. A šta da vam pričam o Dekanu, već će te saznat, al BB je pravi BB. Bez adrease i broja, pravi jebeni nomad, čovik za Alan Forda. Od njega saznajem da su Nick Cave i Gibo bili cimeri u ist. Berlinu, za umrit od smija. Odigrali partiju pikada koju sam popušija, jer levati imaju neka posebna pravila, al o tome drugi put.
Popodne sam proveo u Omišu, iša igrat neki balun, pa na dogovor za Pulu. U subotu idem u Pulu. Sam JA, bez levata, jebi ga falit će mi, al dobro, valjdu ću se dobro zabavit, jer LEVATI su LEVATI, a LIVE je LIVE.
Još za kraj svog prvog posta da nešto napišem:
Ovi naši producenti i redatlji su totalno sjebani, pa imamo dvi sapunice koje se isto zovu. Mašta im je nula, ja ovako pijan bi se sitija nekog boljeg imene. Pazi sad, imamo ZABRABJENU LJUBAV i LJUBAV U ZALEĐE, pari različito, al totalno je isto. Zaleđe znači nedozvoljena pozicija, tj. zabranjena pozicija, što znači da imamo DVI ZABRANJENE LJUBAVI. Stvarno smo totlno u k***u.
Aj te ljudi laku noć i pozdrav!!!

- 01:26 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

O levatima


Skupina polupropalih osobenjaka s visokim životnim ciljevima pokušava na ovaj način zabilježiti svoje svakodnevne dogodovštine.

definicija po Klaiću
levat, 2. mn. Levata, šatr.
1. običan, pošten čovjek, svatko tko ne živi šatrovačkim životom;
2. neiskusan drumski razbojnik; ubojica (slučajni, ne iz koristoljubja)




statistika posjeta

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Linkovi

Image Hosted by ImageShack.us
DEKAN

Image Hosted by ImageShack.us
B.B.

Image Hosted by ImageShack.us
ĆALE

Image Hosted by ImageShack.us
DAWSA

Image Hosted by ImageShack.us
DELA

Image Hosted by ImageShack.us
ŠPACO

Image Hosted by ImageShack.us
DEL_REY

Image Hosted by ImageShack.us
PRASAC (TAJNIK)

Image Hosted by ImageShack.us
BRKO

Image Hosted by ImageShack.us
COOLER

Image Hosted by ImageShack.us
CIMA