Black Sun

ponedjeljak, 23.06.2008.

Rain

Pocelo se sa 30C u hladu; kafa u "My Time", zajebancija po kuci, struganje zagoretina sa sporeta i usisavanje stana. Negdje oko 5 sati sam se odlucio izaci na rijeku. Ponio sam fotoaparat, 17-70mm Sigmu i radio aparat u slucaju da mi bude dosadno. Zaboravio sam ponijeti Goodall-ovu "Through a Window" - ostala u ruksaku sa laptopom. Uceraj mu, dan je lijep i ja cu lagano plandovati na mrtvaji zvanoj Kentucky River. Cak sam ponio i polarizator i naoruzan sa novim znanjem o koristenju doticnog, mastao sam o fotografijama ala Ansel Adams u koloru. Sat vremena kasnije, nebo se naoblacilo a ja sam se ljeskao na valovima neto prohujalog jebenog hidro glisera. Ma nije ni gliser nego ono bucno gofno od skutera. Dabogda ti nestalo benzina kontam se; doci ce ti park ranger glave kada te ufati - makar $100 kazne. Ta zadnja misao mi ostade u glavi dok su mi prve kapljice kise padose na rame.

Kad prije kontam; nije se cestito ni naoblacilo a kisa pocela da pada. Da da da, zaboravio sam da zivim u Kentuckiju, suncanom vilajetu u kojem ljetni prolom oblaka traje po dva sata! Brzo spakujem kameru (waterproof bag) i pocnem mahnito veslati ka prvoj krosnji drvoreda uz obalu. Ono sto je slijedilo se ne moze otisati rijecima. Teski ljetni pljusak dok sam se pokusavao zastititi ispod prsluka za spasavanje. Sekundu kasnije sam bio mokar ko mis. Uceraj mu kontam i ponovo obucem prsluk dok mi je voda sa lisca padala za ledja i pravila lokvu ispod guzice.



Sjedio sam u tisini i posmatrao kisu. Uslikao sam 2-3 fotke onako, na brzaka. Samo tisina i kapi kise po rijeci. Magla se pocela dizati sa rijeke i davala je smek cijeloj situaciji.... Nevjerovatno... Bio sam sretan sto sam ziv...



Grand Canyon: T-26 dana :)

23.06.2008. u 04:58 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Rodjen: Mart 1977
Gdje: U Gradu Soli


GreenEyedGirl
Makedo
Yazza
Afrika
Jimbo
Nemiri

Night Photo
Vision Thing
Foto Fotko