19.06.2010., subota

Ranjene ptice

Eto me nakratko pustilo iz javne ustanove.
Tamo sam ko osmoškolac, tak me paze i tak brinu o meni.
Nema majci da izađem bez pratnje! I da se ne javim di sam i što sam.
I danas mi reklo da mogu van na par sati. Bez pratnje!!!
Bez pratnje!!

Pak se eto mi osmoškolci javljamo da smo dobro i čitavo. Da nas lijepo tetoše. Da nam daju puno za jest. Da nam cimerica za sad dobra.
Dok ju ne dotučem!.sretan
Da nam nije loše.

Osim što se stalno moramo javljat. Mislim mi osmoškolci. Đaci prvaci. "Dobro di ste vi, tražili smo vas?" je najčešća rečenica koju čujem. I druga "Kud idete?".Pa ti reci.rolleyesTeško je to nama skitalicama podnosit. Mislim to da se moramo javljat i kimat glavom i bit dobri.rolleyes

Morat ću se počet šunjat.sretan nemere to takolud.

I ondak sam danas eto ipak vani. Na slobodi. Dalo mi to napismeno da se ne bi predomislili. Oni mislim, ja nebi.sretan

I lijepo smo na terapiji. Do daljnjega.
Vozaju nas kombijem, mislim nas osmoškolce sa ruksagom na leđima, i dođu po nas. Baš nas fino tretiraju.

Eto tak. Nemam više ništa pametnoga za izjavit (cccc...kao da sam ikad imala rofl) pak idem malkoc uživat u ovoj slobodi.

Javit ću se sutra ako me i sutra puste. Pobrinut ću se da dobijem peticu iz vladanja pa možda onda se smiluju...sretan

- 16:12 - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ovi postovi (Ranjene ptice) su za liječenje moje duše.
Izbacujem van sva događanja i tako odpuštam.
Tako ću u novi krug ući čista i neopterećena.

Bilo je puno , i previše emotivno napeto.
Jednog sam dana shvatila da ako ne počnem
izbacivat to iz sebe neću dobro proć.
Otišla sam i tražila papira.
Odtada sam pisala kad god i gdje god sam
stigla. To je (moj) način da psihički preživim ovaj
maraton u kojeg sam netraženo morala ući.
I sad ga moram istrčati. Da bih to mogla
pomažu mi i ovi tekstovi.



Linkovi

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing items in a set called SNAKES. Make your own badge here.
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing items in a set called Šeširići. Make your own badge here.