23.10.2012., utorak

Vraćam se blože tebi!

Neka čudna sila me odvukla do bloga, osjećam se otprilike onako kao kad sam tek otkrio ovu stvar, a od toga je prošlo već podosta godina. Oću li sad više pisat KONAČNO? Velika je šansa da je odgovor potvrdan, jer su se neke stvari zalomile...

Prije koji dan sam tako ja dobio "nogu" od glazbenog portala Balkanrock, za kojeg sam pisao otprilike odonda otkad sam prestao aktivno pisat ovaj blog. Da je to tako, nije ni čudo pretjerano, jer u zadnjih skoro godinu dana nisam nešto previše napisao, pa su mi se odlučili zahvaliti.

Ništa ne bi bilo čudno da u tom zahvaljivanju nisu stale one tipične formalne poštapalice kao da sam bio veliki teret koji sisa nekakva sredstva ili honorare, no ništa od toga nije bio slučaj, nego samo volonterstvo. Ali to nije spriječilo likove da mi "uruču otkaz".

Ipak, osjećam se kao George Constanza kad je u jednoj epizodi bio ljut ne zato što je dobio nogu od cure, već zato što on to nije prvi napravio njoj!

Dalmacija, a pogotovo Split u zadnje vrijeme ne nude previše toga, a pogotovo u glazbenom smislu, koncerti skoro da i ne postoje (ne računajuć nekakve klupske svirčice za par ljudi), pa zato nedostaje previše i kreativnosti za pisanje i izvještavanje.

Zato se u jednu ruku, kako god bilo, osjećam slobodno jer imam tu moj blog na kojem opet mogu trkeljat šta god želim, bez ikakvog nadzora od kvazinadređenih šefova volonterskog portala! Kako bizarno!

Od bloga sam počeo na blogu i nastavljam :)
• 23:16 • 5 KomentaraIsprintaj#




Pater-Cvek01-Foto-Goran-Hrubi-Kap-Dobriote
Pater Cvek (1934.-2019.)





Design: Azzul S'phyre