< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Everyday stuff

myspace

Linkovi

Neke mudre

Evo nekih mudrih na koje sam naisla:

-Covjek pamti kada hoce ali zaboravlja kada moze

-Ljubav a ne vrijeme lijeci sve rane

-Jak covjek je onaj koji se smije i dok mu srce place

-Nikoga ne mozes natjerati da te voli.Sve sto mozes jest postati netko koga se moze voljeti

-Samo zato sto te netko ne voli onako kako bi htio da te voli to ne znaci da te ne voli najvise sto moze

-What does not destroy me, makes me stronger

-What makes the desert beautiful is that somewhere it hides a well

-Čudno je kako je malo potrebno da budemo sretni, i još čudnije: kako često nam baš to malo nedostaje!

-Sa svakom stvari koju si propustio nešto si dobio, - sa svakom koju dobivaš, nešto gubiš

-Sve ima svoj početak i kraj, a kraj je samo novi početak

-Najteža stvar u životu je znati koje mostove treba prijeći, a koje treba srušiti

-Život se ne mjeri brojem udisaja, već brojem trenutaka od kojih zastaje dah

-Čovjek je sretan onoliko koliko je sposoban usrećiti druge

-Kao što samo noćni mrak otkriva planete, tako samo patnja otkriva istinsko značenje života

-Nikad ne gledaj ljepotu koja bi te zavela, već dušu koja bi te voljela, jer ljubav je kratka a mladost
još kraća, a ono što prođe više se ne vraća!

-gubi samo onaj koji odustaje,a dok ima svijetla ima i nade

-Razum nam moze reci sto trebamo izbjegavati, ali nam samo srce kaze sto trebamo ciniti.

-Riječ "sutra" je izmišljena za djecu i za neodlučne ljude

-Don`t be afraid your life will end. Be afraid that it will never begin.

-Ono što smo napravili za sebe, umire zajedno s nama; što smo učinili za druge, ostaje besmrtno.

-Uživaj u životu, imaš puno vremena biti mrtav

-Kada otkriju centar svemira, mnogi će se razočarati kad shvate da to nisu oni

-Nisu svi koji lutaju izgubljeni

-Kad jednom izgubis sve pa cak i ono sto si volio,ti ces zivjeti da bi se sjecao sto si izgubio,jer tko voli nikad ne zaboravlja,a tko zaboravi nije ni volio!!!

-Ciljaj na mjesec. Ako i promašiš - završiti ćeš među zvijezdama

-Pravo prijateljstvo je kada sutnja postane ugodna

-5 stvari u zivotu ne mogu se vratiti:
Kamen kada je bacen
Rijec nakon sto je recena
Mogucnost nakon sto je izgubljena
Vrijeme kada je proslo
Ljubav za koju se NE BORI


myspace

Stihovi

''Mother, can't you see
I've got to live my life
The way I feel it's right for me
Might not be right for you
But it's right for me''

Image Hosted by ImageShack.us

''When you say
that it's gonna be
that always turns out
to be a different way,
yeah I try to belive you
but not today...''

Image Hosted by ImageShack.us

''I don't believe that anybody
Feels the way I do about you now''

Image Hosted by ImageShack.us

''D'you feel a little down today?
Bet you ain't got much to say?
But your gonna miss me when I'm not there
You know I dont care, You know I dont care''

myspace



''Cos all of the stars
Are fading away
Just try not to worry
You'll see them some day''

Image Hosted by ImageShack.us

''This is how u remind me
of what I really am''

Image Hosted by ImageShack.us

''Think before u make up your mind
cuz u don't seem to realize
I can do this on my own''

Image Hosted by ImageShack.us

''Remember that you're perfect,
God makes no mistakes''

Image Hosted by ImageShack.us

15.07.2006., subota

& when tha stars fall I will lie awake, you're my shooting star...

Nakon poduzeg perioda i ja napokon pisem novi post.

Kod mene ima dosta novosti i zanimljivosti, dani su mi ispunjeni (ili radim nesto po svom ukusu ili cistim po kuci s Nenom ). Dobro sam raspolozena.
Kako i ne bi bila? Mlada sam. Ljetni su praznici :)
Formalno vise ne spadam u Gornjogradsku gimnaziju, od nedavno sam ZOG-ica. Iako se vise nikada ne bi htjela vratiti u Gornjogradsku, drago mi je sto sam svoj prvi razred provela upravo tamo. Okolina, ljudi, cijela ta atmosfera dokrajcila me dok sam bila najslabija i zbog toga sam postala samo tri put jaca. Zahvalna sam na tome. I na raski koja mi je svojim pricama pomogla shvatiti sto zelim studirati. Ali ZBOGOM GGG!!

Image Hosted by ImageShack.us

Ne znam sto bi posebno pisala... u meni se nastanio neki neobican osjecaj. Ali, pozitivan osjecaj... vjerujem u neke stvari i one mi se ostvaruju... hah, nastavit cu i dalje vjerovati...
Ja sam valjda osoba koja ima vise srece nego je to normalno... znate kako kazu: ''Vise srece nego pameti'' :D Ima nesto i u tome. Htjela sam ove godine ici u Medugorje, ali nisam mogla jer moji preureduju stan (zato stalno i cistim) i sada im je otislo i vise para nego su racunali (a moj stari je totalno proracunat i ne voli kad nema kontrolu) pa sam ipak na kraju odustala od svoje zelje. I danas mi Lex kaze preko telefona da je jedan legionar uplatio za mene i sve, i ja sam ostala paf! Mislim da sam joj milijun puta pitala da li ona to ozbiljno i ponavljala da ne mogu vjerovati... Definitivno sam sreckovicka!!

Fakat ne znam, ovo je ljeto super... ne moze se usporedivati niti s jednim od prijasnjih... Svaki ljetni praznici do sada bili su razliciti, na sve moguce nacine, pa se tako tradicija i nastavila. Samo mi se cini da ove najkvalitetnije provodim :) Nisu isprazni... Eto, kako vjera moze promjeniti covjekov zivot. Sjecam se npr. kako mi je prije samo godinu nedjelja bila sasvim obican, neispunjen, da ne kazem i dosadan dan, a sada je skroz suprotno. Sjecam se i kako mi nije bilo ni na kraj pameti ljeti ici na misu. Definitivno sam se promjenila i ovako je pravilno. Bas sam HAPPY :)

Ja sam jedno neobicno bice koje se polako sprema pobjec na more :) A i napravit jos nesto za sto treba hrabrosti :S Ma, ne znam kaj se uopce brinem kad znam da ce sve biti u redu, da cu ostat ista, vedra, nasmijana, bez obzira na sve. Znam da za sve postoji razlog i da je svaki pad zapravo stepenica prema usponu... A, ne mora biti ni da cu pasti. U svakom slucaju cvrsto cu se primit za Isusa i trudit se kolko mogu da ostanem na nogama... jer pogodi li me dobro ili lose, trebat ce mi :) Tako i tako sam sve to vec prepustila Njemu i kako je Njegova volja tako ce biti. I ja se necu zaliti.

Eto tako, samo da znate da sam dobro, da sam ziva, jos uvije svojeglava i blesava. Bogu hvala :)
Adios!

My state today:
Image Hosted by ImageShack.us