četvrtak, 17.05.2007.

Jesam li;
Zivcana..?
Razocarana..?
Izdana..?
Bespomocna..?
Jadna..?
Tuzna..?
Neshvacena..?
Prevarena..?
Izigrana..?

.. Da ..

Ili bas nista od toga.. Mozda je sve to procedura necega, neka rutina, neka realnost, neka stvarnost...
Mozda je sve to samo jedna od onih glupih igra sto odigramo u zivotu..
Na kraju izades kao pobjednik ili gubitnik...
Ja... Ja sam bila uvijek gubitnik.. Ma nisam uvijek, ali u vecini slucajeva...
..I znam da ovaj put.. Ma ubiti ne znam..

Osjetila sam da je pocela jedna od tih igra.. Da, bas jucer... Shvatila sam da od sada nema vise naivnosti, postenosti i pazenja na tude osjecaje..
Tko pazi na moje??

Odigrat cu ovu bolje nego mislis da to mogu, ovaj put necu kiksati, ovaj put necu biti naivna, ovaj put ja ne popustam!!

Mozda je ovo kriva odluka, mozda u krivo vrijeme odlucujem tako nesto, mozda bas to ne zasluzujes, ali zao mi je..
Ponekad mi se cini da zasluzujes..

Ponekad mislim da me ne zamjecujes,
ponekad sam ti nitko i nista!!
Dok je ONA kraj tebe, ja sam samo njena sjena...

| 15:56 | Komentari (12) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>