srijeda, 25.04.2007.

..dvije frendice posvecuju ovu pjesmu svojim prvim ljubavima..



Kad si rekla da me volis..



..al kog sam Boga znao,
dal si budna il spavas,
imas li pojma gdje sam sad?
Dal ti ista znaci ako cujes
da dolazim u onaj grad?

Kad si rekla da me volis prvi put,
kad si rekla to..
Da ti tijelo gori
kao sto nikad nije gorilo..

Kad si rekla da me volis prvi put,
kad si rekla to..
Kad si rekla da me volis..

Moja dusa zna;

Dal si budna ili spavas,
imas li pojma gdje sam sad?
Dal ti ista znaci ako cujes
da dolazim u tvoj grad..?

Kad si rekla da me volis prvi put,
kad si rekla to..
Da ti tijelo gori
kao sto nikad nije gorilo..

Kad si rekla da me volis prvi put,
kad si rekla to..
Kad si rekla da me volis..

Pogledaj me sad;
skoro da sam sijedi starac,
to je opsjena,
jos sam onaj isti,
sto bi dao sve,
na cemu mi zavide,
samo za taj tren
da to moje oci vide..

Dal si budna il spavas
imas li pojma gdje sam sad?
Dal ti ista znaci ako cujes
da dolazim u zabranjeni grad..?

Kad ti kazem da te volim zadnji put,
kad izgovorim to..
Da mi tijelo gori
kao sto nikad nije gorilo..

Kad si rekla da me volis prvi put,
kad si rekla to..
Da ti tijelo gori
kao sto nikad nije gorilo..

Kad si rekla da me volis..



| 14:04 | Komentari (18) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>