četvrtak, 12.04.2007.

Sjedim i pokusavam nesto napisati..
Nemam inspiracije..
Ubiti imala sam ju dok me NETKO nije izbacio iz takta sa svojim FATALNIM PETKOM!!!!!
Nije ni bitno o cemu se radi... Neda mi se objasnjavati.
Uglavnom htjela sam napisati nesto o sebi unazad 2 mjeseca i mom ponasanju sa zenama i sl. Alli sad trenutno nemam volje.. Drugi put se nadam da ce biti drukcije...

Evo par meni jako lijepih stihova jedne pjesme...

Setamo polako pored rijeke,
u kasne sate ljubim te,
moj andeo si ti,
toliko trebas mi...
Zvijezda s neba pala je,
koda je znala, zbog tebe
moja jedina si ti,
puna njeznosti...
S tobom nasao sam srecu,
ti si meni sudena,
pozeljet drugu nikad necu
jer ti si za mene rodena..

Ljubi me njezno, njezno polako..
I ti znas da je bolje tako,
tiho pricaj mi o nasoj ljubavi..

Proveli smo noci bez sna u zaru ljubavi,
nijedna druga nije ko ti to ne zaboravi;
nije ko ti....

| 14:00 | Komentari (5) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>