utorak, 27.03.2007.


... a m b ...


Pitaš me tko sam to sada ja??
Gdje je nestalo ono biće koje si poznavala? bang
Ona mala koja je uvijek
sve razumijela,
opraštala,
pokušavala,
davala sve,
vjerovala,
voljela,
našla opravdanja i razloge za sve tvoje pogreške? lud
Nakon svega TI me pitaš
gdje je nestala??? puknucu
Pitaš me što radim s toliko žena??
Kažeš mi:"Pa nekad nisi bila takva!!"
A kakva to draga? mad mad mad mad
Što te briga s kim liježem?
Što te briga s kim se budim?
Zašto me ne pustiš...???
Tražim te samo to,
a ti na sve ponovno me pitaš:
"Tko si to ti?? Gdje je nestala moja malena,
moja slatka i dobro cura??" ludludlud

E pa sad ću ti reći:
Ubila si ju svojim lažima, burninmad
ubila si ju
svojim riječima, burninmad
ubila si ju
svojim postupcima, burninmad
ubila si ju
svojim ponosom!! burninmad
Nikad nisi shvaćala koliko si mi značila,
nikad nisi shvaćala da sam te voljela više od svega,
da sam bila spremna na sve...
Nikad me nisi slušala,
pokušala nas dizat dok smo padale,
nikad nisi!!! mad mad

I htjela bi da te zbog svega ovog mrzim!! headbang
Da svu ljubav pretvorim u gađenje,
ali ne mogu!!! headbang
Ne mogu jer ISKRENO sam te voljela,
jer jedino tebi sam se dala cijela
i jedino ti si me razočarala... no no

...Svi tvoji izgovori sada su suvišni
i molim te, samo me pusti..
Pusti da sama u svojoj boli izađem iz svega ovog,
iz našeg savršenog svijeta! no

Kasno si shvatila što si samnom imala,
kasno si shvatila da si griješila.. rolleyes
Malena, previše si me boljela da bi ti oprostila... rolleyes
Previše sam plakala da bi se ponovno upuštala u to..
Ne traži me oprost,
ne traži me novu priliku... no
Ne govori riječi koje će me slomit...
Znaš da padam na njih,
i znaš da onda ne mogu protiv sebe.. headbang
Ali zašto mi to radiš??
Gdje si bila svo ovo vrijeme?
ostavljala si me 100 puta
i vračala sam ti se,
i upozorila sam te na to ako ja jednom ostavim da nema više povratka.. no
Malena ostavila sam te..
Bilo mi je teško..
...i sada je...
Ali ne zaboravi da ja samo jednom ostavljam...

| 10:51 | Komentari (10) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>