Myspace layouts

Myspace layouts

Boys are my candy...that*s how i am...love me,or hate me...thats your problem...

12.10.2006., četvrtak

AAAAAAAaaaaaa....Myspace layouts

Ljudi,imate li vi možda koju fobiju?
Sad preko vikenda sam bila u Križevcima kod kumova,i znate kaj mi se
dogodilo?Gledala sam uredno Psiho.....i nakon toga,ok,oko 2 i 15
sam išla spavati,no stvar je u tome kaj sam se morala spustiti niz stupe
u prizemlje(jer mi je tamo soba),i niš....išla sam polako,upalila sam sva
svijetla u kući(DOSLOVNO!),i spustila se onak,s noge na nogu,i otvorila
vrata od sobe,i taman sam ugasila zadnje svijetlo u sobi,i na zidu sobe
ugledala sam ogromnu sijenu koja je imala oblik nekakvog mutiranog vukodlaka i
tak sam počela vrištati da sam probudila sve u kući!Počela sam skakati po sobi,
i vrtila se oko svoje osi!To mi se još nikada u životu nije dogodilo,no tak sam se
usrala :(
evo...Image hosting


Još od malih nogu se bojim mraka,a jednostavno obožavam gledati hororce....
I kada u stanu gledam neki hororac,nakon toga se bojim otići na wc!!!!Jao meni...
Valjda će me proči s vremenom...

Da razjasnimo nešto....NISAM KUKAVICA;OK?!To je samo takozvana fobija! :)

DOSLOVCE SAM IMALA OVAKVU FACU KADA SAM VRIŠTALA...
Customize your blog


Ida...ona sjena na zidu bila je od drveta koje je bilo osvijetljeno u dvorištu :/
da,znam...koma...Ali tu noč nisam ni oka sklopila...

- 16:03 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

MOJ MAIL: dama-girl@net.hr

Blog posvećen malim sitnicama..






Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovaj anđeo ima čast biti glavna ikona mog bloga...
On predstavlja sve što jedan dečko po izgledu mora imati!
Ok,ali uvijek dobijemo potpuno suprotno od
onoga što želimo,i opet nam je super :)

Music Video Codes by VideoCure.com
Myspace Layouts












Hehe...moja frendica i ja(ovoga ljeta-na moru)-
pedikiramo si nokte...eto,čuda se mogu napraviti
od onih umjetnih noktiju koje kupite kod kineza
za 8 kuna !!!! :P

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moj macan....grrrrr....da ga samo čujete kako prede....jao!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ljepotan....Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Znate onu pjesmu od Jaquesa....ja živim za to....e pa ja definitivno živim za njega....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MySpace Layouts


blog layouts


MySpace Layouts


MySpace Layouts


Myspace layouts


moj mail....dama-girl@net.hr


Free Hit Counter

ruže se definitivno moj zaštitni znak...
Myspace layouts


PODACI:
ime:Mateja
volim:dobre motore,aute,
DEČKE,svoju family,prijatelje,
izlaziti van,družiti se,čitati,
pjevati i plesati,sladoled...
MySpace Layouts

vino...MySpace Layouts

ne volim:umišljene,bahate,
prepotentne ljude,razgoličane
curice,neke dobrice...bljak!
hobiji:pišem pjesme,plešem,
idem u teretanu,
ali najdraži hobi mi je traženje
dečkiju
...mrzim
pedofile-na lomaču s njima!,
rasiste,nacionaliste...
images


blog Layouts


Volim slušati:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Neš malo o meni...

ONO KAJ NE MOŽETE NE ZNATI
O MENI JEST ČINJENICA DA
OBOŽAVAM DEČKE I DA JE TO
KOD MENE NEPOPRAVLJIVO :P
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-rođena sam u Zg-u,7.6.91.
-imam mlađu sestru(10) i
polusestru(18)
-idem u srednju Medicinsku,
a,ukoliko(nadam se) uspijem
završiti srednju idem na faks
ili višu za fiziotarapeuta
-mnogi ljudi misle,koji me ne
poznaju dobro da sam
bedasta,pa se zajebu
-uglavnom sam jako druželjubiva
i osječajna osoba
-volim duhovite,otvorene i
društvene osobe...
-nisam religiozna osoba,ali
poštujem tuđu vjeru,sve dok se
mene ne prisiljava na to
AAAAAAAAAAAaaaaaaaa!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Myspace layouts


Myspace layouts


MySpace Layouts

Obožavateljica životinja