< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


LEPTIR
Simbol koji krscane podsjeca na Kristov otkup ljudskih grijeha i uskrsnuce. Za mnoge pagane, njegovo mitsko znacenej povezano je s dusom pokojnika u potrazi za reinkarnacijom. Postoji i novo znacenje koje se pojavljuje i u novom filmu, Butterfly effect koje kaze: „Postoji teorija prema kojoj ako jedan leptir zamahne krilima recimo, u Kini, zbog promjene u zraku to mkoze izazvati oluju u Kanadi mjesec dana kasnije.“ Ako je tako, zamislite moc vlastitih i tudih ideja da se poboljsa kvaliteta zivota!

Free Counters
Free Counters


Free Music

Free Music



Free Music


Velika ljubav proizlazi iz velikog poznavanja voljene osobe, a ako je malo poznaješ, malo ćeš je ili je uopće nećeš moći voljeti.
Leonardo da Vinci

Kad nas ljube, žene nam opraštaju sve, čak i naše zločine. A kad nas ne ljube, ne opraštaju nam ništa, čak ni naše vrline.
H. de Balzac


Nada je jedan od onih lijekova koji uopće ne liječe već samo produžavaju patnju.
A. J. Cronin


Opraštanje ne mijenja prošlost, ali obogaćuje budućnost.
Paul Boese


Ne postoji toliko dobra krinka koja će duže vrijeme skrivati ljubav ako postoji, ili je glumiti ondje gdje je nema.
La Rochefoucauld

srijeda, 09.01.2008.

Dragi moji!
Evo već smo debelo ušli u novu
2008. godinu,vjerujem da ste si
svi zadali neke ciljeve,zaželjeli želje,
donijeli novogodišnje odluke itd.
E pa i ja sam,čak tri,a već sam
dvije prekršila,a mislim da ću i treću.
Ne bi baš napisala kaj sam prekršila
da ne bi došlo do krivih ljudi...

Ja sam svoju novu godinu provela
radno.Radila sam sa svojom kumom
u Borovima i zaradila si 400 kn
taman za čizme.
Nije bilo vatrometa,bar ne za mene,
nije bilo šampanjca,ali bila je moja kuma,
a novu smo si čestitale onak u hodu s tacama
punim cuge u rukama,al dobro kaj je tu je.
Sudeći po početku nove,ova bi trebala biti radna,
želim vam svima sve najbolje i budite ustrajni
da ostvarite svoje ciljeve!pusa
Image Hosted by ImageShack.us

| &hearts .BuTeRfLy. &hearts 4| &hearts .PrInT. &hearts| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.