Totalna terapija raka i leukemije - Blog.hr
LEPINA.BLOG
Mljac!!..hm..još samo ćevapi i luk!!

subota, 15.09.2007.

Mucnine su cesta pojava u provodjenju terapije kao i u gladovanju uopce. Uglavnom su pozitivan znak ciscenja.Ja sam ih imao cesce. Sto se tice lupanja srca imao sam promjene tlaka ali ne sa tako jakim lupanjima.U pocetku sam imao visok tlak i prestao sam uzimati tablete ,pa sam probleme rijesavao hodanjem i klizmama..Klizme spustaju tlak.Uzimao sam malo vise caja od kadulje i povremeno blazi caj od kamilice,i sve to upotpunjavao laganim opustenim setanjem.Vodu nisam uzimao.Pokusaj u podne uzimati juhu od luka,ili ako sve to ne pomogne,jedan gutljaj rasola od kupusa,ali samo jedan gutljaj.Najteza mucnina mi je bila trideset i peti dan kad sam se onesvijestio od boli i mucnine.mislio sam da ce mi glava popucati.Stegnuo sam glavu djecijom pelenom,pokusao povracati i smiriti udaranje u glavi.Nakon dva sata i klizme se stabiliziraloi smirilo stanje.Od tada pa do kraja gladovanja sam se osjecao solidno dobro,ali iscrpljeno.Bilo mi je uzasno hladno.U kuci je radilo grijanje s temperaturom preko trideset stupnjeva ali sam morao stavljati "termofor"na ruke i noge.Zbog smanjene kilaze uzasno me boljela kraljesnica i cijeli toraks nisam se mogao namjestiti ni u kakav polozaj u kojem bih se mogao smiriti.Cuo sam se u medjuvremenu sa precasnim Markom Josipovicem rektorom sarajevske bogoslovije koji je terapiju proveo nakon sest operacija odnosno recidiva (sarkom),koji mi je rekao da to nije nista sto me jos sve ceka.O precasnom Josipovicu sam prenio jedan skraceni tekst koji je objavio"Kalendar sv.Ante"
- 08:33 -
Komentiraj (6) - Isprintaj - &

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.