LEPINA.BLOG
LEPINA.BLOG
Mljac!!..hm..još samo ćevapi i luk!!

srijeda, 28.03.2007.

VLATKO

Vlatko
Pozdrav,

Za Breussovu terapiju znam već vrlo dugo, kojih dvadesetak godina, kad sam nabavio prvu knjigu. Preporučivao sam je i drugima, ali bez uspjeha. Krajem prošle godine na sistematskom pregledu pronađen mi je folikularni tumor štitnjače (hm, ženska bolest, a ja muško :-) ). To je jedan od "najboljih" (najbenignijih) tumora uopće, ali sam ga ipak odlučio ukloniti "prirodnim skalpelom".

Strastveni sam pušač, ali sam mjesec dana prije početka počeo sa smanjivanjem (nisam želio prestati odjednom radi šokiranja organizma) pa sam smanjivao tako da sam zadnjih desetak dana prije početka pušio većinom tri, a ponekad pet cigareta. Od prvog dana terapije, kao da je netko odnio svu želju za cigaretom. Mirisao sam od prijatelja, ali i dalje ne privlači.

Striktno sam se držao žute knjige, pio minimum soka (2,5 dl) s propisanim čajevima. Čaj od kadulje (mješavina) radio mi je malo problema, mislim s jetrom, tako da sam ga smanjio na jednu veću šalicu dnevno. Samo sam si dva puta priuštio juhu od luka, i to 2,5 dl. Dvije subote sam umjesto kadulje pio po 0,5 l soka od jabuke. A mislim to i ovu posljednju subotu. He, he...

Do sada sam smršavio 16 kg, a do kraja očekujem gubitak još jedne. Ne znam kako, ali prije početka terapije znao sam točno koliko ću kila izgubiti.

Cijelo vrijeme terapije živio sam skoro uobičajeno. Bilo je tu i fizičkih poslova (ne mogu baš biti miran, pogotovo dok drugi rade), a i svakodnevnih poslova u i oko tvrtke (poduzetnik sam). Glad ili nekakve poteškoće uopće nisam osjećao, niti ih sada osjećam. Imao sam dvije stolice, a jedanput sam se klistirao. Zanimljivo je da crijeva dobro rade jer "vjetrovi" pušu cijeli dan. ;-)

Jedina stvar koja me već nakon dva tjedna počela proganjati je hrana. Ne količina hrane, već njeni okusi. Inače uopće ne kuham niti previše obraćam pažnju na hranu, ali do sada sam već kupio nekoliko kuharica, skupljam ih i iz novina, kupio sam neke tave, začine, itd. Lud, lud... A volim se i prošetati u nekom trgovačkom centru kroz "hranidbeni lanac" i mirisati. Znam da ću i ja jednog dana, kao i oni, uživati u tom jelu. :-) ....

Poklopilo se da mi je terapija "legla" skoro točno na Korizmu. Tjedan ranije završavam. Taman koliko mi treba za povrat pravoj hrani i Uskršnji doručak.

Vratimo se mom pitanju:
Dakle, moje se pitanje odnosilo samo na količinu (može i preporuka vrste) hrane koja se jede prvih nekoliko dana, dok crijeva ojačaju. Načuo sam da prebrzim i preobilnim hranjenjem prvih dana može doći do zapletaja crijeva.

Primjerice, prvi se dan smije pojesti do 20 dkg riže s malo umaka, ili nešto slično. Ako netko ima takve podatke, ili i vlastito iskustvo, rado bih ga saznao.


- 22:18 -
Komentiraj (12) - Isprintaj - &

subota, 24.03.2007.

U jednom od proteklih dana sam se sreo s Antom o kojemu sam pisao u prijašnjim postovima,koji se sa terapijom po Breuss-u nosio trideset i jedan dan.Terapiju je prekinuo zbog suhog grla i otežanog gutanja.Dvadesetak godina se bori sa trombocitopenijom.Zbog iste bolesti je i prekinuo terapiju uz prije navedene razloge,jer je pokušavao smanjiti količinu medrola uz gladovanje.Međutim nije mu uspjelo.Osjetio je nešto drugo,da kad ima napade kašlja uz istu količinu medrola trombociti mu se povećavaju.Onda smo razmišljali o masiranju slezene na neke druge načine osim naprezanja muskulature pri kašljanju,kad su mu se dogodile dvije nezgode:Na pretragama markeri PSA su mu porasli na preko pedeset,trombociti ispod petnaest(naravno riječ je o parametrima ali polužargonski. kao u običnom razgovoru).Druga stvar koja mu se desila je pad na najlon vrećicu zbog trombocitpenije završio je sav u tamnim podlijevima i hematomima.Ante stoički podnosi sve nedaće,samo se župnik malo šali s njim ,kako postoji mogućnost da mu je tu vrećicu podmetnula njegova supruga.Ante sve odnosi na šalu, što mu, ja vjerujem, i olakšava patnje života.Isto tako vjerujem da će Ante pokušati još jedanpt provesti Breuss-ovu terapiju.Razlog što mu se sušilo grlo nalazim u tomu što je Anto mješavinu sokova od povrća pripremao od povrća iz uzgoja ,koje drugačije reagira na organizam,puno crvenog taloga se nakuplja na sluzokožama jezika i ždrijela i stvara osjećaj suhoće,to znam iz vlastitog iskustva.Kod gotovog pripravka od firme Biotta to nije slučaj.Za liječenje zloćudne bolesti bolje je spravljati pripravak od ekološki proizvedenog povrća.Efekt i rezultati liječenja su puno sigurniji.
- 12:23 -
Komentiraj (5) - Isprintaj - &

petak, 23.03.2007.

Ilija danas gladuje četrdest i drugi dan.Podnosi junački,s puno malih optrećenja,koja jesu posljedica terapije,ali ne ostavljaju trajnog traga na organizmu.Bole ga međurebreni mišići i kralješnica.Osjeća bol u preponama gdje je dvadeset godina mogao napipati kvržicu veličine oraha,koja je sada nestala. Krvni tlak mu je konstantno 130/75.Cijelo vrijeme nije uzimao nikakvog medikamenta.U početku mu je to bilo veoma teško i imao je krize ali se uspio oduprijeti uzimanju bilo kakvog medikamenta."Oslobodio sam se noćne more,imao sam osjećaj da na svaku bol,mučninu i tegobu moram uzeti svaki put tabletu jačeg djelovanja."Nije se bolje osjećao u zadnjih dvadeset godina,a misli da se isto toliko godina nije naspavao.Zadnjih pet godina se noću ustajao po tri četiri puta,a sda cijelu noć spava kao nevinašce.(Ne izgleda tako op.a.).Bez današnjeg vaganja izgubio je točno 32 kile.Imao je 136 kila,a sada ima 104 kile.Visok je oko 190cm.Crn je, jak, ima ogromne brkove i nije htio da mu se slike objave na blogu.Narav mu je suprotna izgledu, blage naravi i veliki veseljak.Pristao je da objavimo neku drugu sliku. Nalaze ce obaviti poslije blagdana. Sutra počinje jesti za što se pripremao, skupljao je recepte po novinama i čuva za period kad će početi normalno jesti. Sjeća se kada sam ja govorio da bih mogao pasti travu kako sam bio gladan, takav osjećaj ima i on sada.

..brko..

Kristina gladuje 25. dan i uz određena nesnalaženja u terapiji osjeća se vrlo dobro. Izgubila je 13 kila. Terapiju provodi idući na posao, što je veoma teško. Ostatak terapije će ipak morati uzeti godišnji ili bolovanje. Kristini je prije 7 godina otkrivena dermoidna cista. Laparatomijski je odstranjen desni jajnik. Uz sve probleme koje je imala nakon cijeljenja rane na trećem PAPA testu je nađen CIN 3. Nakon adekvatnih terapija zdravstveno stanje se stabiliziralo. Nakon udaje je željela dijete koje i nakon nekoliko godina ne može imati. Provodi terapiju da poboljša svoje zdravstveno stanje, uravnoteži metabolizam, očisti tijelo i osjeti ljepotu majčinstva. Želim joj od Boga sav blagoslov i sreću života!
- 16:15 -
Komentiraj (1) - Isprintaj - &

ponedjeljak, 19.03.2007.

Post od Ane

Martha, a da sada neko vrijeme probate s makrobiotikom? Ne znam od kud ste, u Splitu je g. Petrović krenuo s makrobiotičkom ishranom pred puuuno godina nakon što je otpisan od moderne medicine te se potpuno oporavio od karcinoma kojeg je imao, napustio dobar položaj na poslu kojeg je imao i on i čitava obitelj su otvorili prve dućane makrobiotike u Splitu, a sada drže i tečajeve kuhanja itd.... Upoznala sam jako puno ljudi koji se održavaju u remisliji bolesti makrobiotikom... Imam za Vas i jedan link http://www.inet.hr/~dasargac/index.htm pa imate nešto niže na stranici knjigu za downloadati "Kako sam pobijedio rak", ili Vraćen u život. Sjajna knjiga, vjerujem da ćete je pročitati u jednom dahu.... Kada smo tragali za izliječenima od melanoma po Hrvatskoj svi preživjeli su prvo obavili Brojsa (netko i manje od 42 dana) i nastavili sa potpuno izmijenjenom prehranom, više organskom, većina makrobiotičkom, neki su se dali i sami u uzgoj hrane. Gosp. Mavrović je napravio sjajan posao sa zdravom hranom i makrobiotičkom ishranom, mršav jest ali vjerujem da je potpuno zdrav.... Odoh u širinu sada, pročitajte knjigu i baš me zanima što ćete odlučiti za dalje... SVE NAJBOLJE ŽELIM
- 12:58 -
Komentiraj (3) - Isprintaj - &

nedjelja, 18.03.2007.

Tijekom boravka u Americi htio sam pomoći čovjeku koji je teško obolio, da pokuša liječenje Breuss-ovom totalnom terapijom. Složio se, i objeručke prihvatio kao zadnju slamku. S njegovom obitelji, odnosno s kćerkom krenuli smo u potragu za čajevima i mješavinom sokova od povrća. Krenuli smo u potragu i u New Yorku i okolici smo našli par čajeva ali one najosnovnije nismo mogli naći ni putem interneta (gdje je moguće sve kupiti i naći). U njihovim biljnim ljekarnama možete naći sve vrste biljaka ali u gotovim pripravcima, kapsulama i drugim kombinacijama koje mirišu na farmaceutsku industriju, koja prodaje sve moguće pripravke, skupe i beskorisne lijekove, koji donose novac dotičnoj industriji, nama prazne džepove, i odnose zdravlje. Jedna gospođa vlasnica jednog takvog manjeg dućana pokušava da uvodi u prodaju i nove spoznaje liječenja jako se zainteresirala za Breuss-ovu terapiju i preko nje smo u Kanadi našli i knjigu na engleskom jeziku i isto iz Kanade naručili mješavinu sokova od povrća od švicarske firme Biotta koja proizvodi i pakira tu mješavinu iz ekološkog uzgoja, po Breuss-ovom naputku. Dotična gospođa je vrlo jasno rekla da nije nimalo čudno zašto tako jeftino liječenje tako teških bolesti medijski nigdje ne prolazi, jer na njima farmaceutski lobiji nemaju zarade. Farmaceutski lobiji su povezani s medicinskim jer jedni s drugima idu ruku pod ruku. Iza koliko uspješnih znanstvenih studija medicinskih ili prehrambenih stoje takvi lobiji. To se najbolje pokaže kada takvi projekti kolabriraju, s kojom lakoćom se zataškaju jer iza njih je puno novca s kojim se sve može. Mi potrebiti smo kao crne rupe u svemiru sve gutamo i platimo. Ako neki neznatnik (fukara) i umre, što je ta kap u ljudskom moru? Dolaze drugi koji se hvataju za slamku i nadaju i vjeruju u znanost i humanost koje često ne idu ruku pod ruku. Onda smo prisiljeni tražiti neka mala vrata ili prozor zdravlja. Ali i takvi prozorčići bude nadu.

Za svoje zdravlje se mozemo pobrinuti sami. Okrenuti se zdravoj prehrani. Hrana koja je proizvedena bez kemikalija, da nije genetski modificirana. Kokosje meso koje nije iz brzog uzgoja i hranjeno koncentratima, jer sve sto se natjera kemijom na brzi rast odrazi se i na nama u obliku brzog gomilanja kila. Opterecujemo metabolizam. Svaki dan odrzavati konatkt s prirodom, krecuci se na svjezem zraku, veseliti se svakom novom danu. Radost zivota prenositi i na okolinu. Svojim zivotom cuvati prirodu da neunistena ostane nasim potomcima u kojima produzujemo svoj zivot. Svi, uglavnom znamo i dobro smo educirani o zdravom nacinu zivota. Tako se trebamo ponasati da nemamo potrebe za ovim opakim industrijama


- 11:34 -
Komentiraj (1) - Isprintaj - &

srijeda, 14.03.2007.

(MARTHA)˛ × 42

Evo javljam se nakon 42 dana gladovanja po Breussu. Moram priznati da mi je zadnjih pet dana bilo teže nego li svi dani ranije zbog velikih oscilacija energije. Jedan dan sam se osjećala kao ožmikana krpa i doslovce se nisam mogla pokrenuti, a drugi dan sam bila tako poletna da sam mogla očistiti cijelu kuću. Ali hvala dragom Bogu i to je iza mene...
Danas sam počela sa procijeđenom juhom od riže i zobenih pahuljica i pola jabuke koju sam rastegnula na cijeli dan. Svaki zalogaj bio mi je tako sladak nakon toliko jednoličnih okusa čajeva. Odlučila sam i za ubuduće potpuno promijeniti svoju prehranu i prijeći na neki oblik vegetarijanstva i zdrave hrane jer to je jedini put koji osigurava zdravlje i vitalnost u ovom zagađenom svijetu.
Gladovanje mi je donijelo puno vidljivih poboljšanja: nestala je prhut, gljivice na nogama, alergijsko kašljucanje koje me inače prati zimi, koža lica mi je doslovce procvala, nokti su mi postali čvrsti kao nikad prije (valjda je za to zaslužna juha od luka, koju se inače preporuča kod osteoporoze), nisam pokupila nijednu virozu koju je moj mali sin donio iz vrtića..a nadam se da će mi donijeti i unutarnje poboljšanje. Istina je i da sam izgubila 15 kilograma (sa 71 na 56 kg, 179 cm) i da izgledam kao anoreksična studentica, ali se osjećam dobro. Nakon tri do četri tjedna, kad se malo oporavim, namjeravam ponovno na kontrolu da vidim kako je to sve utjecalo na moju dijagnozu. S jedne me strane malo strah, a sa druge mislim da su mogući samo pozitivni ishodi. Ipak sam samo običan čovjek sa svim svojim strahovima i nadanjima. I Isus na križu je u jednom trenutku posumnjao kad je rekao "O Bože, zašto si me ostavio?" Ali ja se i dalje molim i čvrsto vjerujem da ću uspijeti jer vjera mi je još jedina preostala. Planiram i posjet Međugorju prije Uskrsa, jer što više razmišljam o tom mjestu koje je tolikima donijelo duhovni mir, vjerujem da će i meni pomoći da prihavatim svaki ishod...
Još jednom moram naglasiti da je cijela moja obitelj bila uz mene, od fizičke pomoći i brige oko djece i kućanskih poslova, do podrške i potpore da ustrajem. Kad sam željela pokleknuti oni su mi dali snage da ustanem i nastavim, a pogotovo moj mali Fran kad bi me zagrlio i rekao "Mama, volim te"...
Želim svima, Iliji, Kristini, Braci i svim ostalima koji su u postu čvstu volju i želju da ustraju do kraja, jer sreća prati hrabre.
Puno pozdrava do daljnjega
Martha


- 21:13 -
Komentiraj (4) - Isprintaj - &

ponedjeljak, 12.03.2007.

Martha sutra počinje jesti.Neka to čini polako ,bez žurbe,ali neka uživa u svakom zalogaju.Vjerujem da se raduje sutrašnjem danu.Volio bih znati kako je izdržala,kako se nosila sa zadnjim danima u terapiji.

Iliji je trideset i prvi dan.Osjeća se fantastično.Kaže da je imao nekoliko crnih stolica kao katran,da ga bole međurebreni mišići i kralješnica ali da to ne umanjuje njegovu radnu sposobnost.Izgubio je dvadeset kila i kaže da izgleda kao dečko i da se tako osjeća.

Kristina danas gladuje trinaesti dan.Prije sedam-osam godina je imala operaciju jajnika.Dio je odstranjen.Prošla je nekakve terapije,točno koje neznam dok mi ne pošalje detalje.U međuvremenu se udala .Pokušava dobiti dijete.Misli da će joj Breuss-ova terapija pomoći da riješi taj i još neke zdravstvene probleme.Ima podršku muža i cijele obitelji,mada se susreće s problemima koje sam jedanput nabrojao dok sam gladovao.Podsmješljivost,nerazumjevanje,sažaljenje i čuđenje.
Dao Bog pa nam svima to najveći problemi bili.
- 23:43 -
Komentiraj (3) - Isprintaj - &

petak, 09.03.2007.

BRACO

Postovanje gospodine Lepina,
Izuzetno mi je drago da ste ozdravili te da ste
se za zdravlje izborili alternativnim metodama.
I sam imam rak debelog creva i s tim se borim
od juna prosle godine. Nisam isao na operaciju
ni na radijaciju i hemoterapiju.
Poceo sam s makrobiotikom koju sam koristio
do nove godine, a onda sam presao na sirovu
hranu.
U tih pola godine sam oslabio oko 22kg i sad
imam svega 51kg. Razmisljam da pocnem s
totalnom terapijom ali me jedino brinu moji kilogrami
jer ne znam do koje mere smem da slabim a da
se to ne odrazi negativno na ostale organe.
Izuzetno mi je drago sto ste pokrenuli ovaj blog
jer je to stvarno retkost da neko hoce da podeli
svoja iskustva s drugim "sapatnicima".
Srdacno vas pozdravljam!



Da bi ste gladovali s tim kilama ne možete.Zato krenite u totalnu terapiju ali sa hranom.Dakle jedete normalno, juhe od povrća,juhe od zobenih pahuljica,povrće piletinu ,ribu i druga lakša jeladok ne ojačate dovoljno da bi ste mogli gladovati.Uz ovu hranu uzimate jednu osminu litre mješavine sokova od povrća ali uvijek 15 do 30 minuta prije jela.Tri puta dnevno piti mješavinu čaja za bubrege ,po pola šalice hladnog,gutljaj po gutljaj.Sve dobro izmješati sa slinom.Mješavinu čaja sa kaduljom piti koliko možete,šalicu dvije gutljaj po gutljaj.Kada se budete osjećali dovoljno jakim ,sve to činite samo bez hrane 42 dana uspjeh neće izostati.Nesmijete zaboraviti čaj od pelargonije ili crvenog zdravca ili pastirske iglice.Kada budete gladovali nemojte zaboraviti čišćenja odnosno klistir.Time zbog slabije stolice odnosno slabijeg pražnjenja crijeva pomažete izbacivati otpad,otrove i produkte čišćenja organizma.Molimo dragog Boga da vam podari snagu i vjeru u ovaj poduhvat.Javite nam se.Svako dobro vam želim.
- 21:05 -
Komentiraj (1) - Isprintaj - &

utorak, 06.03.2007.

Danas se Martha nosi sa trideset i šestim danom u gladovanju ,odnosno totalnoj terapiji po Breuss-u.Ostaje joj još šest dana.Tijekom gladovanja sam osjećao i napisao da je taj svaki dan dugačak kao godina,ali upravo ti zadnji dani su najbitniji za eliminaciju zloćudnih stanica,ako se pravilno primjenjuje totalna terapija po Breuss-u.Vjerujem da svi koji su pročitali njenu ispovjest srcem uz nju i njenu djecu.Nitko ne može biti imun na život koji je dala zajednici sa svojom djecom kojima želimo obilje zdravlja i sreće uz ozdravljenu i izliječenu mamu,kao i na herojsku borbu da ne kažem poput biblijskih Judite i Estere koje su se borile za svoj narod.Isto tako se Martha bori za svoju djecu i pokazuje narodu kako se vrijedi i može boriti.
Heroina

Iliji je dvadeset i peti dan.Osjeća se vitalniji nego što se osjećao petnaestak godina unatrag.Zadnjih nekoliko godina nije mogao spavati,a sada kaže spava "ko beba".Tlak mu je konstantno stabilan.Nema tegoba u predjelu abdomena,a kile se tope.Lakši je za 16 kila.Želimo mu da izdrži do kraja.

- 19:44 -
Komentiraj (2) - Isprintaj - &

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.