Pismo iz Amerike - Totalna terapija raka i leukemije - Blog.hr
LEPINA.BLOG
Mljac!!..hm..još samo ćevapi i luk!!

nedjelja, 18.02.2007.

Pismo iz Amerike

...dozivljaji nasih roditelja u stranom svijetu, pisu svojoj djeci :
"... jucer smo obilazili grad New York. U New Yorku ima snijega, ali ovdje u Massapuqe ga ima manje, ali zato ima vise leda nego u New Yorku pa mislim da zbog tog ni avioni ne polijecu. Inace, mi smo blize aerodromu JFK nego samom gradu. To je udaljenost kao od Velike Gorice do Zagreba, s razlikom da Massapuqe broji 500 000 stanovnika, a vecina cesta ima od tri do sest traka dok su guzve i kolone nepregledne. Ovdje je sve veliko pocevsi od kucanskih aparata, kuca, cesta, automobila pa na kraju i Amerika je jako velika. Nasih ljudi ima puno, osobito u Astoriji, dijelu New Yorka i New Yerseyu. Jucer smo bili u katedrali sv. Patricka koju odrzavaju Irci. To je zaista ogromna i prelijepa crkva. Vozili smi se i podzemnom zeljeznicom od Astorije do Manhattana. Bili smo kod Brune u njegovoj kompaniji koja se bavi ulaganjem, to su nekakvi fondovi. Uredi im se nalaze na 42. katu jednog nebodera, s kojeg smo slikali okolinu. Svi iz ureda su nas tako lijepo primili, pogotovo kad su culi da dolazimo iz "Kroejša" (mada sam imao osjecaj da neki i ne znaju sto je to) - kao, to je neka daleka egzoticna zemlja i kazu da izgledamo dosta kao i oni. Bruno ima jednog kolegu crnca koji pjeva u operi, pjeva bas i na hrvatskom se dozivaju sa "brate moj", kao sto se i crnci medjusobno nazivaju bracom. Covjek je visok preko dva metra i kad progovori, kao da pocnu zvecati stakla na prozorima. Kada prica ili kad se smije to izgleda poput Bozijeg gnjeva ili poput grmljavine.
U podzemnoj, ljudi vise jedan na drugome, to je upravo onakav dozivljaj kojeg sam zamisljao gledajuci filmove. Poslali smo neke slike, koje prikazuju nasa lutanja po New Yorku:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


U crkvi sv. Patricka je prometno kao i na kolodvoru, ljudi razlicitih boja, oblika, spolova naravno, pa od poboznih ljudi do turista koji se ne znaju ponasati niti kretati po crkvi pa se tako udaraju i sudaraju. Pristojni cuvari i vodici pomno prate svakog posjetitelja. Primjetili smo i kamere koje prate odredene grupe ili pojedince. Jedna grupa Kineza je slikala bas sve sto sam i ja slikao jer su primjetili da sam se molio pa su vjerojatno smatrali da ja znam sto je bitno i sto se trba raditi u toj crkvi. Poslije sam se upisao u knjigu posjetitelja katedrale, pa su se ovi Kinezi upisali kineskim pismom iza mene. Kada smo se vracali, povratne karte sa magnetim trakom nisu nam otvarali ulaz u podzemnu. Guzva je i ljudi su gledali u nas sto smo zastopali prolaz, a sto je jos gore ne znamo engleski, pa smo s jednom policajkom pricali i rukama i nogama sto je veoma tezak fizicki posao. Neugodnost je rijesila sluzbenica podzemne sa svojim kljucem. Kada se vagoni pomalo prazne u njih ulaze prosjaci.
U Astoriji smo u nekoj velikoj vocarnici kupovali voce kod Japanaca, a ja sam morao na zahod. Dok sam objasnio da mi je muka i sto trebam, zene koje tu rade su se hihotale ali su me ipak uputile na WC koji je za razliku od prednjeg uredenog dijela veoma neuredan.
Temperature su od -7 i -8 ispod celzijusove nule. U Astoriji ima dosta nasih lokala, a mi smo navratili u "Valentino" koji drzi jedan nas covjek iz Livna. Kada smo bili u Hudson Valey, obilazeci okolinu, vidjeli smo puno divljih zivotinja koje razmnozavaju radi lova. Sve kuce i svi objekti podsjecaju donekle na one iz kaubojskih filmova.
U jednom gradicu, imenom Kingstone se nalazi puno prodajnih objekata: supermarketa, robnih kuca i megamarketa. Cijene su razlicite, od robe iz Hong-Konga do poznatih marki kao u reportazama Gorana Milica.
Spremamo se na jedno Hrvatsko - Grcko vjencanje gdje ce biti oko 300 Grka i svega 50-ak Hrvata. Vjencanje ce obaviti pravoslavni paroh Grcko - pravoslavne crkve i katolicki svecenik. Gotovo bi se reklo - ekumensko vjencanje. Veliki pozdrav iz Amerike... "
- 14:50 -
Komentiraj (4) - Isprintaj - &

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.