Totalna terapija raka i leukemije - Blog.hr
LEPINA.BLOG
Mljac!!..hm..još samo ćevapi i luk!!

petak, 19.01.2007.

Moj ritam prehrane ide uobičajeno.Pazim na količinu ikvalitetu.Već dugo ne unosim neke vrste mesa:svinjetina ,govedina,konzervirane mesne prerađevine,gazirani i konzervirani sokovi i sve što je konzervirano.Možete se upitati što se onda jede?Ne jedem sušeno meso,prženo meso i pržene krompiriće,sve ono što sam nekada volio.Puno toga ostaje za jesti i još se stignete udebljati tako brzo kako ne stignete smršaviti.Za 19 dana sam ponovo dobio 13kila tako da sada imam nešto malo manje od 81kilu.Osjećam se veoma snažnim i pokretnim.Svaki dan supruga i ja pređemo njamanje 5 do 7 kilometara i pretrčimo oko dva kilometra.Jučer sam napravio RTG pluća i srca i dajem ga u prilogu:

Image and video hosting by TinyPic

Napominjem da sam više od trideset godina žestoki pušač. Provodeći ovu terapiju prestao sam pušiti i ne sanjam cigarete kao u prijašnjm pokušajima da se ostavim pušenja. Možda bi moje ukučane trebalo pitati dali sam nervozan ili promjenjenog ponašanja, ali potrebe za cigaretom nemam. Osobno sam vidio RTG sliku, mislim da sam iznenađen i zadovoljan viđenim. Provođenjem ove terapije se i najžešči pušač može ostaviti napasti pušenja, čak i da ne provede cijelu terapiju. Može po preporukama Rudolfa Breusa još i žvakati korijen iđirota. Nekada su u Americi pravili pastu za zube na bazi arome korijena biljke iđirot. Vrijedi probati, ako ništa čovijek se bar očisti od masnoća i toksina koji se talože po cijelom organizmu.
- 20:00 -
Komentiraj (4) - Isprintaj - &

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.