trideset i peti dan - Totalna terapija raka i leukemije - Blog.hr
LEPINA.BLOG
Mljac!!..hm..još samo ćevapi i luk!!

utorak, 26.12.2006.

trideset i peti dan

Trideset i peti dan,odnosno prethodna noć mi je do sada bila najteža u dosadašnjoj terapiji.Prethodni dan a i u nastavku noći u želucu sam osjećao jak pritisak koji je navodio na mučninu.U našem narodu se kaže osjećam "stugu" u trbuhu.Nisam mogao spavati,nisam mogao naći odgovarajući položaj,preznojavao sam se hladnim znojem.To je kulminiralo oko tri sata poslije pola noći kada sam osjetio jaku bol u predjelu želuca jak nagon na povraćanje i stolicu uz intenzivno znojenje.U jednom trenutku sam osjetio kao da mi netko otkida ili nožem reže taj bolno mučni dio.Povratiti nisam mogao iako u životu nisam osjetio takvu mučninu ali sam dobio stolicu.Skoro sam izgubio svijest od boli i mučnine.Nakon toga se sve smirilo,zaspao sam kao klada.Ujutro oko devet sati sam se probudio slomljen iscrpljen ali bez mučnine i mogao sam ustati i hodao sam tijekom cijelog dana.Što se dešavalo u meni i samnom ne mogu objasniti ali ja se puno bolje osjećam.
- 19:32 -
Komentiraj (3) - Isprintaj - &

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.