30. dan naše terapije, gladovanja - Totalna terapija raka i leukemije - Blog.hr
LEPINA.BLOG
Mljac!!..hm..još samo ćevapi i luk!!

četvrtak, 21.12.2006.

30. dan naše terapije, gladovanja

Trideset dana je prošlo kao jedan dan (šalim se). Još dvanaest dana ko dvanaest godina (opet se šalim). Dolaze nam dijeca i unuk za blagdane, dolazi nam mali Božić pa nas to još više motivira i daje snagu da izdržimo, osobito u ovo milosno vrijeme. Pripremamo razne kolače i slastice, u tom pripremanju i u pripremanju kuće, duše i tijela za dolazak veselja našeg prosvjetljenja. Kroz ovo vrijeme sam smršavio dvadeset i šest kila a supruga dvadeset. Izgledamo veoma upadljivo, što nas nekad veoma uveseljava promatrajući reakcije drugih.
Isto tako sretni smo da smo skinuli one ogromne viškove, osobito gledajući garderobu. Ja nosim robu od sina, koji kaže da je sada najdeblji u kući, a supruga od najmlađe kćeri. To nam je i misno i nosno. Osjećamo različite tegobe. Bolovi u kralješnici, nemožemo dugo raditi savijeni. Bolovi u međurebrenim mišićima, kostima ramenog obruča i sve rijeđa stolica. Ne u smislu konzistencije nego broja stolica. Kad me je vidjela moja doktorica na redovitoj kontroli odmah mi je dala uputnice za sve specijalističke preglede vezane za moju osnovnu bolest. Čekam rezultate markera, a krvne i druge pretrage ću raditi nakon Nove godine. Imam problema sa spavanjem, supruga manje. Ne mogu spavati, stalno bih negdje išao, nešto radio.
Supruga ima tlak 100/60, a ja 120/75. To je konstantno, s tim da se kod supruge još spustio tijekom mjesečnice. Tom prilikom se osjeća slabo i malaksalo. Što se terapija bliži kraju sve smo gladniji. Nekad imam osjećaj da bih se mogao napasti i trave. Svega se poželim što se tiče hrane osim talijanskih tjestenina, makarona i špageta, makar bio i najgladniji. To je valjda zbog loše pripreme istih u vojsci bivše države.
Možete samo zamisliti kuća puna raznih Božićnih delikatesa i mirisa, a mi kao da živimo paralelno s tim opipljivim svijetom. Cijelo vrijeme terapije se osjećam u dobroj formi i kondiciji. Moramo paziti na ritam uzimanja sokova i čajeva i ritam rada i odmora. Vjerojatno ćemo kada se počnemo hraniti normalno to morati činiti pažljivo i s laganim jelima, a polako dozirati s vitaminskom prirodnim napitcima.
- 08:00 -
Komentiraj (2) - Isprintaj - &

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.