18. dan - Totalna terapija raka i leukemije - Blog.hr
LEPINA.BLOG
Mljac!!..hm..još samo ćevapi i luk!!

subota, 09.12.2006.

18. dan

Put gladovanja, bez obzira koliko je težak i uz sve tegobe koje ipak osjećamo teče nekako uredno. Za 18. dana supruga je izgubila 12 kila, a ja 14 kila. Ukupno sa pripremnim dijelom gladovanja izgubili smo u prosjeku 18-20 kila. Ja sam imao jako visok tlak 170/100, a sada mi je bez tableta 120/70. Supruga je imala nizak tlak 100/60, a sada 120/75. Uz sve one simptome koje smo imali prije, a nestali su, to kao pozitivna strana terapije ipak postoje tegobe koje prate ovakav način liječenja. I supruga i ja osječamo pritisak u prjedjelu ramenog obruča, lopatica i torakalnog dijela kralješnice s prsištem. Poslije gubitka toliko kila vjerojatno je došlo i do opuštanja međurebrenih mišića, sveza (ligamenti). Rad crijeva (peristaltika) je uredan s tim da radi malog unosa hrane koja je tekuća, stolica bude svaki treći dan. Bilo bi potrebno raditi klizme ili klistir radi što boljeg čišćenja debelog crijeva, odnosno da se svi odbačeni elementi i toksini izbace iz organizma da mu što manje šteti. Neke od neugoda koje nisu fiziološkog karaktera su uglavnom kontakti s ljudima koji nas poznaju. Poslije gubitka toliko kila čovijek izgleda mršavije, promjeni se boja kože i tonus mišića pa neki ljudi koji nas poznaju se sklanjaju s puta da izbjegnu kontakt s nama jer ima je neugodno zbog našeg izgleda. Drugi kad pričaju s nama ne gledaju u nas nego dolje ili na stranu. Treći opet napadno pitaju "Što ti je? Jesi bolestan? Što si tako smršavio? Što ste ublijedili oboje? Kako ste oronuli?" Naj neugodnije mi je kada odem kod doktorice koja odmah hoće da me šalje na više specijalističkih pretraga vezanih uz moju osnovnu bolest. Nekima objasnimo, pa razumiju, drugi opet kažu: "Prođi se toga, nabacaj se špeka i rakije sve će ti to proć!" A neki opet kažu:" Izvode neke gluposti uvode neke nove vjere!" Voljeli bi otići na pričest međutim nesmijemo unositi nikakve krute tvari ni ugljikohidrate ni bjelančevine. Ispričali bi župniku ali neznamo kako će on reagirati na to s obzirom da smo doživljavali raznoraznih reakcija. Zato kada dođe vrijeme pričesti kažemo u sebi:"Isuse, Ti znaš da Te želimo u svoje srce, isto tako znaš da ovo što činimo je za dar života!" Možda će biti prilike za otvoreni razgovor sa župnikom pa da se eventualno za Božić pričestimo jednim djelićem hostije!
Image and video hosting by TinyPic
- 08:00 -
Komentiraj (0) - Isprintaj - &

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.