Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com

Na našem blogu možete saznati sve o Lepoj Breni. Tu je i hrpa slika i sličnih stvari koja će zanimati sve one koji vole tu poznatu "Jugoslavenku".





buy wine
buy wine Counter


Posjeti Brenin fan club

Fan club


Brenina službena stranica

Službena stranica


by: gadura

Linkovi

JednaJeBrena.com-fan sajt Lepe Brene


Wallpapers of Brena

(Klikni na sliku za uvećanje):



1.
Pazi kome zavidiš




2.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




3.
Lepa Brena i Miroslav Ilić




4.
Lepa Brena New York




5.
Lepa Brena plakat




6.
Wallpaper 01




7.
Promocija CD-a Uđi slobodno




8.
Wallpaper 02




9.
Wallpaper 03




10.
Živjela Lepa Brena




11.


Novčanice





Tekstovi pjesama

Čačak

Oj Moravo, oj Moravo

Ref.
Čačak, Čačak
Šumadijski rock'n' roll
to je život moj i tvoj
oj Moravo, oj

Grdi mene dragi moj
što je ne znam rock'n roll
hoće rock a ja jok
volim samo Čačak

Ref.

Kaže meni dilber moj
da ja nisam njegov broj
hoće cmok a ja jok
volim samo Čačak

Ref.

Igram kolo sve u šest
mog Dragana hvata bes
mani rock, može cmok
ako igraš Čačak

Ref.

Oj Moravo, oj Moravo



Disko urnebes

Prodaj Cale kuću staru
kupi novu dugmetaru
ja ću suknju od najlona
da dođem do mikrofona

Lova, lova, lova
padaće sa krova

Ref.
Suknjom sitno
okicama kres
pravićemo, pravićemo
disko urnebes

Pusti ralo i motiku
narod voli erotiku
obuci me minimalno
da se vidim maksimalno

Lova, lova, lova
padaće sa krova

Ref.

Naći ćemo muzikante
i ostale folirante
sad smo pravi veseljaci
pevači smo narodnjaci

Lova, lova, lova
padaće sa krova

Ref.


Čuvala me mama

Čuvala me mama
za velike stvari
čuvala me mama
za veliki svet
a ti bi sada da me kvariš
svašta ti pada na pamet

Čuvala me mama
od obećanja
čuvala me mama
od lošeg sveta
a sada mi je zbog toga drago
a tebi to mnogo smeta

Ref. 2x
Ti bi me hteo za jednu noć
a onda mala chao
ti bi me hteo za jednu noć
mama je imala pravo






Bato, bato

Zlato, zlaćano
slatko luče, slatko, slađano
mnogu vrediš, zlatni dečko moj
naše usne u poljubac spoj

Cmokni me, cmokni me, cmokni
u obrazić rumeno beli
stavi mi, stavi mi, stavi
na usne poljubac vreli

Ref
Bato, bato, bato, ti si moje zlato
na ruci ti spavam, ja te obožavam

Ti bi hteo njoj
al' ne vredi, ti si uspeh moj
moj si, bato, jesi, da znaš
drugoj ne smeš ni osmeh da daš.



Dama iz Londona

Kaže meni lane moje
opanci ti lepo stoje
haljine ti tanke
ko u varošanke

Ref.
Da mi kupiš, Mile
suknjicu od svile
da mi kupiš, Mile
suknjicu od svile

Pa da stanem na štiklice
da nacrtam obrvice
da zanjišem sa bedrima
plavom kosom i njedrima
bila bi ko ona dama iz Londona

Opanke mi dala nana
haljine sam šila sama
imal cure slađe
negde da se nađe

Ref.

Il' me voli ili ostavi
varošanke zaboravi
Neće prava dama
takvog vragolana



Dečko mi je školarac

Dečko mi je školarac
pa mu šaljem džeparac
da ide u kino
da mu bude fino
kad u disko krene
da se seti mene

Ref.
Uči, Cole, da izučiš škole
uči, Cole, da izučiš škole
da te moji vole

Dečko mi je školarac
pa mu šaljem džeparac
da ide u kino
da mu bude fino
da svrati posle škole
na čašu Coca-Cole

Ref.

Dečko mi je školarac
pa mu šaljem džeparac
neka mu se nađe
s društvom da izađe
da igra prognozu
da smiri nervozu

Ref.



Epidemija ljubavi

Uzmi moju ruku,
osećaš li nešto,
ali nemoj istinu
da sakrivaš vešto

Ref:
Gorimo, gorimo i ti i ja,
kakva je ovo epidemija,
volimo, volimo, volimo se mi,
to je empidemija ljubavi

Vidiš li da gorim,
da mi telo dršće,
diši malo nežnije,
zagrli me tvršće

Poljubci se nižu,
osećam da tonem,
nedaj, nedaj ljubavi,
ne daj mi da klonem




Lepa Brena




Evo zima će

Evo zima će, ti se ne javljaš
nit' mi dolaziš, nit' me pozdravljaš
pisala sam ti, tiho patila
pisma su se sva, moja vratila

Ref.
Što me nisi duže čekao
što mi nisi ništa rekao
zar si život svoj promenio
nekom drugom ti oženio
jedini moj, najdraži moj

Evo zima će, svuda tražim te
sneg je prekrio, tvoje tragove
suza ledi se, snaga izdaje
srce slomljeno, tužno ostaje

Ref. 2x



I da odem iza leđa Bogu

Uzalud me samo teše dani
da će ljubav proći al iz moga
srca nigde nikad neće moći

I da odem i da odem
iza leđa Bogu
ja od sebe ja od sebe
pobeći ne mogu

Uzalud se samo trudi vetar
da mi suze briše kad me boli
ništa kao reći nikad više

I da odem i da odem
iza leđa Bogu
ja od sebe ja od sebe
pobeći ne mogu

Uzalud me samo teše ljudi
sve su reči prazne
od života bez ljubavi
nema veće kazne

I da odem i da odem
iza leđa Bogu
ja od sebe ja od sebe
pobeći ne mogu





Brani me, brani

Sparno vece, sparno vece, komaraca roj,
tek se usne dotakle, prekide se spoj
bezdusnici kirisu, hoce da me urnisu

Ref.
O, brani me, brani, napao me roj
sakrij, me sakrij, u zagrljaj tvoj
brani me, brani, dusman duse nema
sakrij me sakrij, on zaoku sprema

Krv mi slatka, krv mi slatka
ote' mi se krik
negde iznad kolena skocio mi plik
bezdusnici kinisu, hoce da me urnisu

Ref.

Gola ledja, gola ledja, napao me roj
prigrni me, prigrni me
daj mi dzemper tvoj
bezdusnici kidisu, hoce da me urnisu

Ref.






Ljubavne igrarije (duet Dzej Ramadanovski)

Nisam spav'o tri'est sati
ne mogu ti opisati
u mene je djavo us'o
ne pustaj me nocas, duso


Ne pitaj me, nano
kad u zoru dodjem ja
sto sam tako bleda
sto sam tako umorna

Ref.
Ljubavne igrarije
volim jos od ranije
ljubavni kolaci
od mene su jaci

Ljubavne igrarije
za mladje i starije
ljubavne igrarije
ne pitaj me sta mi je

Sto volim da ludujem
u vis da poskakujem
sto volim da otkacim
kad se zaljubim

Ne pitaj me, nano
kad po kuci pevam ja
sto sam tako luda
sto sam tako vesela

Ref.





Brena



Boli me uvo za sve

Svi se nesto foliraju
svoj fazon mi serviraju
a ja nisam njihov broj
furam fazon svoj
(2x)

Ref. 2x
Ma boli me uvo za sve
ja imam svoje sne
moj vokmen je pod jastukom
zaludjujem se muzikom

Stari me sikaniraju
profe iritiraju
svi me redom prozivaju
mozak mi ispiraju
(2x)

Ref. 2x

Gospodjice Breno
da li to vas neko nervira
e ovaj glupo fefe
stalno nesto utrpava
pusti je sta smetas

Breno mene ustvari
nervira ova patka
nisam ja patka glupsone
ja sam patak
sva ti je pamet u usima

Hej sefe, ma boli me
uvo za sve
jao opasno me zivciras

Ref.

Ma boli me uvo za sve
glupson jedan si ti




Moj se dragi Englez pravi (duet Rambo Amadeus)

Moj se dragi Englez pravi
moj poljubac njega gnjavi
iz zagrljaja nekad pustao me nije
a sad samo sedi i gleda emisije
dok mi biser suza niz obraze lije
mrtav 'ladan pusi, Heineken pije

Engleski sam rekla 'please'
poljubi me sto si siz
svasta ja sam mome Draganu radila
uz strucnu pomoc njega iz depresije vadila
danima sam, sto se kaze
cupala, pa sadila,
al' je meni ova igra naglo dosadila

Ref.
I don't love you baby
ne volim te vise
ako ne znas sta to znaci
u recniku pise

I don't love you baby
love you anymore
kad ti nocu bude hladno
uzmi termofor

Dala sam mu vitamine
spremala mu torte fine
svasta ja sam mome Draganu radila
uz strucnu pomoc njega iz depresije vadila
danima sam, sto se kaze
cupala, pa sadila
al' je meni ova igra
konacno dosadila

Ref.




Lepa Brena
Ti si moj greh


Za tebe ja sam poslednja
i nikad ona jedina
a srcu mom si
svetinja i robija

Samo za korak ili dva
opet mi bezis kao pre
moja te suza ne stize
i ne brise

Ref.
Ti si moj greh
i sto me manje volis, vise bolis
ti si moj greh
koji mi krade uzdahe

Ti si moj greh
samo zbog tebe hocu, u samocu
prastam ti sve
jednom se voli, jednom umire

I zadnji voz ne prolazi
a talas bez tebe dolazi
uvek u gluvi nocni sat
ja gubim rat

Samo za korak ili dva
opet mi bezis kao pre
moja te suza ne stize
i ne brise

Ref.




Janos

Seretem, Seretem
ah moj lepi dobri Janos
zvezdice, mesec pun
zelim opet u taj varos
Budapest, Budapest
zveckaj meni crnim cizmicama
takni me, makni me nedostizni moj
(2x)

Ref.
Jao, jao, jao, Janos, Janos
daj da opet igram cardas, cardas
nek me boli svaka kost
neka umrem ti na rukama

Ako salim se, Janos ubi me
ako ne salim, tad poljubi me
udri zicu G zagolicaj mi sve

Jao, jao, sto te volim, volim
pa ne mogu da odolim, dolim
neka udari me grom
nek me stigne trista djavola

Ako salim se, Janos ubi me
ako ne salim, tad poljubi me
udri zicu G zagolicaj mi sve

Seretem, Seretem
ah moj lepi dobri Janos
zvezdice, mesec pun
zelim opet u taj varos
Budapest, Budapest
zveckaj meni crnim cizmicama
takni me, makni me nedostizni moj

Ref.

Jao, jao, jao, Janos, Janos
cardas, cardas
Janos, Janos
hoj-ra, hoj-ra




Image Hosted by ImageShack.us




Kazni ga Boze

Hej, tebe vino opija
hej, mene tuga ubija

Ref. 2x
Da ne vidi nikad sunce
da ne smiri nikad srce
da bez mene on ne moze
kazni ga Boze, kazni ga Boze

Hej, tebe pesma raduje
hej, meni dusa boluje

Ref. 2x

Hej, tebe druga miluje
hej, meni suza ostaje

Ref. 2x




Lepa Brena

Ne mogu sve, ujutru ni da stignem
vec zovu me
svi redom cim se dignem
stalno me neko zvoni, zuje mi telefoni
kome to tol'ko trebam do vraga

Svi pitaju, taksisti i soferi i postari
majstori, reporteri
kada ce ploca nova
ima li jos spotova
ej, ljudi nisam jos ni ustala

Ref.
'Ej, jadna ja, jedna je Brena
100 dilema a ja pitam vas
ej, sta cu sad, da li da cutim
ili u pesmi ja da trazim spas

Svi znaju da, zovem se Lepa Brena
i traze mi, da pevam svakog trena
kazu daj onaj disko il' kolo sumadijsko
ponekad mislim da to sanjam ja

Svi pitaju lekari, menadzeri i pekari
frizeri, fudbaleri
kada ce ploca nova
ima li jos spotova
ej, ljudi nisam jos ni ustala

Ref.

Ref. 2x




Kolovodja

Prosla sam pola sveta
Videla sve i svasta
A ti se nadje
pamet da mi solis

Mozda je svemu kriva
Ta tvoja bujna masta
Na kraju ces za ljubav
da me molis
(Da me molis)

Ref. 2x
Ne uci kolovodju
Kolo da povede
Kolo da povede
Kolo da povede
Ni zavodnicu
Kako da zavede
Kako da zavede
Kako da zavede


Nema gde nisam bila
Probala svetska pica
A ti bi mene
zednu preko vode

Necu da gubim vreme
na jednoga slabica
Takvi ko ti se samo
greskom rode
(Greskom rode)

Ref. 2x





Jugoslovenka (duet Danijel Popovic & Vlado Kalember & Alen Islamovic)


Odakle si lijepa djevojko
ko ti rodi oko plavetno
ko ti dade kosu zlacanu
ko te stvori tako vatrenu

Ref. 2x

Oci su mi more jadransko
kose su mi klasje panonsko
setna mi je dusa slovenska
ja sam Jugoslovenka

Odakle si lijepa djevojko
gdje si rasla cvijece proljetno
gdje te grije sunce slobodno
kada pleses tako zanosno


Ref. 2x

Odakle si lijepa neznanko
gdje si krala sunca bijelilo
gdje si pila vino medeno
kada ljubis tako sladjano

Ref. 2x




Image Hosted by ImageShack.us




Crna kafa

Spavam do podne
pa i do popodne
samo dupla kafa
moze da me vrati
u normalu ponovo

Probala sam mnoge
stvari u zivotu
jer sam takve naravi
bez icega mogu
ali ni pod razno
bez kafe i ljubavi

Joj kombinacije
evo kulminacije
boli glava, boli glava
joj

Ref.
Pijem crnu kafu bez secera
ona mi je rucak i vecera
za dorucak ljubav k'o dodatak
gorka mi je kafa
al' mi zivot sladak

Podne i u podne
kao i popodne
obrni, okreni vidi se u kafi
ko je gde i s kim je ko

Probala sam mnoge
stvari u zivotu
jer sam takve naravi
bez icega mogu
ali ni pod razno
bez kafe i ljubavi

Joj kombinacije
evo kulminacije
boli glava, boli glava
joj

Ref.




Dominantan

Tvoj je mozak cudna sprava
Kad treba da misli onda spava
Kad treba da cuti onda vice
O tome se tice

A ja zelim samo jedno
Da volim iskreno i verno
A gori si nego pre
Pokvarices se

Hoces biti dominantan
Musko si i ja to shvatam
Ali samo ljubav
ima prava na to

Meni dominantan
a njima fin i sarmantan
Dokle mislis da mi samo
nanosis bol

Dominantan, dominantan

Tvoj je jezik ko noz ostar
Tajne zvoni kao postar
U trenutku pece, sladi
Sta mi to radi

Nista lepo, nista slatko
Sve sa tobom traje kratko
Na sve bacas sumnje veo
Sta bi ti hteo

Hoces biti dominantan
Musko si i ja to shvatam
Ali samo ljubav
ima prava na to

Meni dominantan
a njima fin i sarmantan
Dokle mislis da mi samo
nanosis bol

Dominantan, dominantan

Hoces biti dominantan
Musko si i ja to shvatam
Ali samo ljubav
ima prava na to

Meni dominantan
a njima fin i sarmantan
Dokle mislis da mi samo
nanosis bol




Muskarci (duet Mira Skoric & Vesna Zmijanac)

S' muskarcima stvari
stoje bas ovako
bez njih je tesko
s' njima nije lako

Svaleri, amateri, ozenjeni, slobodni
Crnogorci, Srbijanci, domaci i stranci
lepi, ruzni, grubi, nezni
muskarci su neizbezni

Ajmo sestre glasno samo
da kazemo sta mi znamo
poznajemo musku cud
dacemo o njima sud

O ne, ne ne, ne
o, da, da, da, da
ne, da, ne, da, ne, da

Ref.
Danasnji muskarac prevari pa ode
princevi su davno izasli iz mode
intelektualci od njih nema vajde
oni em to lose em to retko rade

Ozenjen musakarac za zene je znalac
al' njega preskoci ne grizi taj mamac
a muskarac lazov prica da te voli
laze te i maze dok te ne obori

Srcelomci, brakolomci
navalentni, prepotentni
dobri, losi, ruzni, zgodni
muskarci su neophodni

Ajmo sestre glasno samo
da kazemo sta mi znamo
poznajemo musku cud
dacemo o njima sud

A ne, ne ne, ne
o, da, da, da, da
ne, da, ne, da, ne, da

Ref




Sokole

Ostala sam sama
ostao si sam
ni slutili nismo
nasoj sreci kraj

Gde si, gde si, sokole
da l' me volis kao pre
sta da kazem devojkama
zasto zivim sama

Ostala sam sama
zivim zivot svoj
na ulici cesto
trazim pogled tvoj

Ref.

Ostala sam sama
ptica ranjena,
sokolica mlada
bez svog sokola

Ref.

Gde si, gde si, sokole
da l' me volis, ili ne




Momci na vidiku

Momci na vidiku,
spremite se cure
Popravite sminku
za tili cas

Namestite suknje,
carape, frizure
Neka padnu
kada vide nas

Pametne, vesele,
mlade i zgodne smo sve
Mora, mora, mora
da nam pridju
Zar ne

Ref. 2x
Svi se ljube, glave gube
Krenimo, sta cekamo
Dokle samo da se gledamo

Muzika se cuje
jace od oluje
Subota je vece,
pada mrak

Oko svake kuce
postalo je vruce
Jakne na ramena,
to je znak

Pametne, vesele,
mlade i zgodne smo sve
Mora, mora, mora
da nam pridju
Zar ne

Ref. 2x





Zeravica

Kazu zene da sam ja
zavadila momka dva
(2x)

Pa mi vicu opasnice
vragolanko, cobanice
nek se plase lepotice
aj, aj, aj
(2x)

Meni momci kazu svi
najlepsa si cura ti
(2x)

Pa mi vicu zeravice
i mamina mezimice
i najlepsa devojcice
aj, aj, aj
(2x)

Sta sam kriva majko ja
sto sam lepa rodjena
(2x)

Pa neka sam cobanica
opasnica, zeravica
voljena sam devojcica
aj, aj, aj
(2x)




Becarac (duet Neda Ukraden & Djordje Balasevic)

Joj, kad te, Djordje, snadje neka beda
joj, kad te, Djoko, snadje neka beda
joj, spasice te, znas ko, tvoja Neda
joj, spasice te samo tvoja Neda

Fala lepo, znam ja takva bica
fala snajka, znam ja takva bica
te menice nemaju pokrica
te menice nemaju pokrica

Mnogi ljudi u zvezde te kuju
aj, mnogi ljudi u zvezde te kuju
ej, dragi Djole, oni slabo cuju
ej, dragi Djole, oni slabo cuju

Bas mi drago sto sve prati javnost
e, bas mi drago sto sve prati javnost
dva na jednog, lepa ravnopravnost
e, dva na jednog, lepa ravnopravnost





Zivela Jugoslavija (duet Miroslav Ilic)

Kad pogledam nase more
nase reke, nase gore
svu lepotu gde sam rodjena
i sve sto bi reci znala
u srcu sam zapisala
zivela Jugoslavija

Zemljo mira, zemljo Tita
zemljo hrabra, ponosita
sirom sveta o tebi se zna
volimo te nasa mati
necemo te nikom dati
zivela Jugoslavija

Tu je rodjen marsal Tito
nase ime ponosito
k'o heroja ceo svet ga zna
blago zemlji sto ga ima
pamtice se vekovima
zivela Jugoslavija




Ali Baba

U dalekom carstvu starog istoka
sama k'o ukras tebi sluzim ja
za robove tvoja rec je poslednja
a moja je ljubav nepokoriva

U zlatu kupas se
sve med i mleko je
pred tobom padnu svi
na kolena, al' ne i ja

Ref.
Ali Baba, sezama ti tvog
Ali Baba, mislis da si Bog
Ali Baba, sezama ti tvog
nemoj biti srca kamenog

Na mestu gde munja nebo preseca
venem bez sunca i bez meseca
u sjaju bez ljubavi k'o da zivis sam
ja ili carstvo odluci da znam

U zlatu kupas se
sve med i mleko je
pred tobom padnu svi
na kolena, al' ne i ja

Ref.









Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

petak, 29.06.2007.

Ceca otela Breninog sina?

SRPSKI časopis Bum tragičnim je događajem povezao dvije najveće turbofolk zvijezde, pjevačice Cecu Ražnatović i Lepu Brenu. Arkanova udovica navodno je sudjelovala u otmici Breninog sina Stefana 2000. godine, a to nije prvi put da se kontroverznu Cecu povezuje s kriminalnim radnjama.

Image Hosted by ImageShack.us

Lepa Brena

Godine 2000. Lepa Brena proživljavala je najteže dane u životu, jer su nepoznati otmičari oteli njenog sina Stefana, te zatražili nešto više od milijun eura za njegov povratak kući. Časopis Bum posjeduje navodno provjerenu informaciju da je Ceca Ražnatović organizirala otmicu, no zločin je prikrila tako da je u javnost puštena informacija kako je crnogorski mafijaš Mojmir Radulović zapravo "mozak operacije".

Ceca, navodno, vodi kriminalnu organizaciju koja različitim ilegalnim kanalima dolazi do novca i tako financira njezine albume, stylinge i turneje. Unatoč raznim i učestalim optužbama na račun narodnjačke zvijezde, najnovija, koju je plasirao časopis Bum, zgrozila je tamošnju javnost i još jednom ukazala na činjenicu da se svi "mitovi o Ceci" trebaju itekako istražiti, jer mogu značiti i prekid rada dobrog dijela beogradskog podzemlja.

Ovaj citat se navodi na Index.hr-u
Mogućnost da je Ceca organizirala otmicu Breninog sina veomaje velika jer kako sam počitao na ostalim stranicama ovo nije prvi put da se Ceca optužuje za kriminalne radnje. Možda je Svetlana Raznatović-Ceca samo htjela maknuti konkurenciju s puta.

Image Hosted by ImageShack.us

Ceca

|Komentiraj 14| Printaj| #| *|

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.