Lika na dlanu ...

subota, 22.09.2007.

PRIČA O CIKLAMI

Poznajete li ovaj cvjetić?!

Image Hosted by ImageShack.us

by Nino Ljuština

To je mala, šumska ciklama .... Cvijet neobične ljepote i mirisa.
Mene ona neodoljivo podsjeća na moje sretno i bezbrižno djetinjstvo, provedeno u Lici. Zato sam i odlučila napisati ovu pričicu o njoj.
Ciklama cvjeta u ovo doba godine i šume budu naprosto preplavljene njenim opojnim mirisom. Gotovo je za nepovjerovati kako tako majušan cvjetić može da podari tako jak miris ... Vjerujte ja ga i sad mogu prizvati u sjećanje .... jer ovdje gdje sad živim nigdje nisam vidjela taj cvijetak.
Ujutro kad bih se ustala krenula bi sa ocem autom kod djeda na selo. Usput bi zastali i krenuli u obližnju šumu da naberemo ciklama. Čim bih kročila u šumu .... predamnom bi se ukazao prelijepi prizor lila boje .... Male ciklame na svojim smeđim drškicama mamile su moje dječje ručice da ih uberu i nosić da ih pomiriše. Nabrala bih tako buketić i donijela ga djedu. Odmah bi mu zamirisala soba. I čuvao bi ih on tako dok ja ponovo ne dođem. One su ga podsjećale na mene.
A .... one mene sad podsjećaju na to minulo vrijeme koga više nema ..... i na djeda .... koga isto više nema ....
Ali, moje sjećanje živi ..... i oni u njemu ..... zauvijek!

Zahvaljujem se Ninu što mi je poslao fotografiju s kojom je oživio ovo moje sjećanje!

- 14:58 - Komentari (7) - Isprintaj - #