Lika na dlanu ...

četvrtak, 12.07.2007.

POZDRAV LIČANIMA U TUĐINI

Image Hosted by ImageShack.us


Haj, kad zapjevam sa ličkih planina,
Šaljem pozdrav svima Ličanima.
Haj, Ličani zdravi, živi bili,
i zdravo se kući povratili.

Liko moja u srcu te nosim,
širom svijeta s tobom se ponosim.
Haj, ja te volim ko majka djetetu,
Liko moja najljepša na svijetu.

Nebi dao svoju dragu Liku,
za Njemačku i za Ameriku.

Kad zapjevam to su moje dike
razveselim narod cijele Like.
Oj narode to se znalo prije,
od veselja ništa bolje nije.

Dragi bog sa nebesa piše,
oj narode priberi se više.
Ako hoćeš barabina biti,
ti se nesmiš nikom zamiriti.

Ti moraš svakoga poštivati,
Pa će bog ti uvik sreću dati.

Nek narodi cijelog svijeta čuju
da je Ličan izmislio struju.
Kršna Liko alaj si nam mila,
i u ljetu i kada je zima.

Kršna Liko sva u bregovima,
tebe nosim u svojim njedrima.
Volim tvoje bregove i polja,
Kršna Liko draga zemljo moja.

Kad tko veli da Liku ne voli,
odma plačem i srce me boli.
Liku volim, Lika voli mene,
To su moje drage uspomene.

Od Zelanda pa do Betlehema,
nema mjesta gdje Ličana nema.
Širom svijeta tunele gradili,
Većinom smo pobjedu nosili.

Nebih dao svoje kršne Like,
Za dolare cijele Amerike.

Haj, mene majka rodi veseljaka,
ja bez pjesme neću ni koraka.
Haj, sviram pjevam uvijek se veselim,
svom narodu dobru sreću želim.

Oj narode vjerujte u boga,
med vama će uvijek biti sloga.
Haj, u Boga sam uvijek vjerovao,
dragi Bog mi uvijek sreće dao.

Ovu pjesmu dok sam izmislio,
Na Liku sam uvijek mislio.

Sjetite se svoga veseljaka.
Iz Stajnice svog MILE VUJAKA.

by Mile Perkovic-Vujak, Stajnica

posjetite: www.stajnica.com

- 14:01 - Komentari (10) - Isprintaj - #