ej...već tri sata pokušavam napisat post...al neznam kaj da napišemno...i sjedim tu ispred kompa i mučim se...a evo...ja po drugi put idem u prvi razred...i seljaci jedni...u ponedjeljak sam išla u 1b razred i u utorak mi kažu da su mi ipak dopustili da se premjestim u a razred...kao samo zato da ne sjedim sama u prvoj klupi...baš su debilni...nit sam sjedila sama a nije mi ni palo na pamet da sjednem u prvu klupu..kao ja sam jako dobra pa su mi zato dopustili sa se premjestim...kako seruyes..dali su mi da se premjestim samo zato da mi raska bude ova jedna profa(jako dobra frendica od moje bivše raske) pa sad neću moć radit sranja u školi... dobro ugl meni je bolje u a razredu jer tamo mi je sara a i ekipa je puno bolja od ekipe iz b razreda...thumbup...i sad svi profesori mene i saru traže da objasnimo razredu kakav je to predmet i kaj čemo radit na tom predmetu...baš jadno...stalno nam postavljaju nekakva pitanja i očekuju od nas da znamo odgovorelud...a mi neznamo točnu definiciju pa pokušavamo objasnit svojim riječima i onda još to objansimo na najgluplji moguči način tak da cijeli razred umire od smijehabang...al inaće sve je zasad u školi super...svi profači su ok...osim onog debila iz hrvatskog... ugl sve je bilo super dok sara i ja nismo rekle da ponavljamo razred...a kasnije kad je postavio pitanje što je to stih i nitko nije znao odgovor, sara i ja smo odgovorile a on nam je rekao da nie pitao nas i da mi trebamo šutit jer on pita samo one koji su došli iz osnovne...počeo nas je vrijeđat i ponižavat...meni su živci radili i došlo mi je da se dignem i opalim ga svom snagommad , ali uspjela sam sve to prtpityes...i na lijep način nam je rekao da smo glupe...ali ne...to nije smio napravitnamcor...zagorčat čemo mu životsmijeh...na sreću on samo zamjenjuje neku profu...uf....jučer sam bila na kavi s curama iz bivšeg razreda...oni su sad drugi....ajme kako mi fale...al dobro je viđamo se svaki dan...al naviknut ču se ja na ove ljudeke...nadam se...i tak...tak mi je bezveze sad...moram pisat sve one gluposti koje sam pisala prošle godine...al dobro prošle godine sam imala bilježnicu samo iz par predmetathumbup...al ove godine moram sve pisat...al neda mi se ponovo slušat isto pto i prošle godine...par puta sam zamalo zaspala na satu...uf kad se sjetim škole spava mi sezijev...aj ljudeki idem se ja probat izvuć iz kuće tak da si popušim dvije-tri cigaresmokin...kissam vas sve!!!kisssmijehkiss


06.09.2006. | 18:25 | 40 K | P | # | ^

<< Arhiva >>


< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Listopad 2006 (5)
Rujan 2006 (4)
Kolovoz 2006 (11)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (4)
Svibanj 2006 (6)
Travanj 2006 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?




Free Web Counter



don't click this link...


Copyright © 2006. Lela

Zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autorice.



Lela




IZREKE I CITATI:

“Ljubav je kao staklo koje se lomi ako ga čovjek primi suviše nesigurno ili suviše čvrsto.”(Ruska izreka)

“Ljubav nije u mozgu, ljubav je u krvi!”

“Strah od patnje strasniji je od same patnje.” (Coelho)

“Nema sunca bez svjetlosti, ni čovjeka bez ljubavi.” (Goethe)

“Tko je cinik? Čovjek koji zna cijenu svega i vrijednost ničega.” (Wilde)

“Kad se jedna vrata sreće zatvore, druga se otvore, no cesto tako dugo zurimo u zatvorena vrata da ne primijetimo ona koja su nam se otvorila.”(Helen Keller)

“Čovjek ispravno vidi srcem, ono sto je bitno, oku je nevidljivo.” (Exupery)

“Postoje ljudi koji vam izvade srce i postoje ljudi koji vam ga vrate na mjesto.” (Elizabeth David)

“ Nemojte čekati sutra, živite dok ste još mladi.
Danas već berite ruže sto stazom života vam cvatu!”
(Pierre De Ronsard)


"Nije sreća u tome da se čini ono što se želi činiti, već u tome
da se voli ono što se mora činiti."
(Sahtya Sai Baba)


"Veseo čovjek je kao sunce; kud god ide osvjetljava."
(Turska poslovica)


"Čudno je to kako je malo potrebno da budemo sretni, i još je
čudnije kako nam baš to malo nedostaje."
(Ivo Andrić)


"Ludosti učinjene u mladosti ne može nadoknaditi sva mudrost u
starosti."
(Bertrand Rusell)


"Nije se teško zaljubiti, nego je to teško reći."
(Alfred de Musset)


"Od svih istina najdublje su i najtrajnije istine srca."
(Antun Barac)


"Upravo zato što je tako topao, osmijeh je ljepši od bilo kojeg
cvijeta na svijetu."
(Henryk Wiegeland)


"Da bismo nekoga dolično voljeli, treba ga tako voljeti kao da će
sutra umrijeti."
(Arapska poslovica)


"Ljubavne rane može izliječiti samo onaj tko ih je zadao."
(Njemačka poslovica)


"Srce ima svoje pameti, koja ne poznaje pamet."
(Blaise Pascal)


"Srce ima svoje razloge koje razum ne poznaje."
(Blaise Pascal)



Lela






Lela