baš jadno...



baš se jadno osječam u zadnje vrijeme...boli me glava cijelo vrijeme...i ma koliko tableta popijem ne prestaje me boljet...pa sam odlučila da ih neću ni pit...još mi samo fali da se predoziram...ova cijela situacija je sjebana..nešto mi tu ne štima...i sutra moram u školu...vidjet jesu mi odobrili zamolbu i ak jesu odma moram odgovarat...ali stvar je u tome što če doć sara i njena stara u školu na razgovor kod raske...ja ništa nesmijem reć sari...a vidjet če me u školi sutra...uf...užasno se osječam...i danas me stara naživcirala...naljutila se na mene bezveze...i kak bi ja trebala naućit iz fizike ono što su oni radili cijele godine u jednom danu...pa mislim ak nisam dosad naučila i ak sam dva puta pala onda ni neću naućit...nije da ne želim...ja oču to naučit al nemogu to sve naučit u jednom danu..a tu je još i kemija...gadovi...ovih par dana uopće nisam mogla spavat...nemogu zaspat zbog svega toga...razmišljam o tome cijeli dan i cijelu noć...ubit će me ta škola..nemam živaca više...uopće ne želim razgovarat s nikime...nemam snage ni volje za razgovor...ne želim izlazit...ne želim ni zapalit...ne želim ni jest...a ipak sve to radim...osiječam se tako jadno...najradije bi se zavukla u neki kutak i nestala...dobro jučer je situacija bila kritična...nisam imala više snage...nisam se mogla smirit i živčanila sam cijelo vrijeme...malo je falilo da ne poludim i da ne porazbijam sve oko sebe...svakakve stvari su mi padale na pamet...danas je sve smireno...ali ipak...nemogu više...moram nekako prestat razmišljat o svemu tome ali nemogu...i sad ču morat učit cijelu prokletu noć...a znam ak padnem i treću put razočarat ču starce...meni bi bilo puno lakše da ja nemoram sutra odlazit tamo i po treči put odgovarat jer mi to jede živce...ali ipak ne želim razočarat starce...zato ču otić tamo...tako mi je sad svejedno oču proć il past...tako mi je svejedno šta če bit s mojim životom...uz ovo sa školom jebe me još toliko stvari...i nitko me nikad nije pitao što bi ja htjela...uvijek sam morala udovoljavat nekome...bili to moji starci, netko iz moje obitelji, ili ljudi koji me okružuju...svi su uvijek zahtjevali nešto od mene...i neželim ispast sebična...ali bar jednom bi htjela da nešto bude po mojem...da napravim nešto za sebe...možda nije sve tak crno kako ja to vidim ali nakupilo se dosta toga, muči me još milijun stvari, i kad se sve to nakupi onda stvari izgledaju još gore...nemogu više ni razmišljat...sad idem popušit jednu...danas sam popušila samo dvije cigarete...inaće popušim oko 20...nešto čudno mi se događa...aj ljudi kissam vas sve...


29.08.2006. | 20:48 | 24 K | P | # | ^

<< Arhiva >>


< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2006 (5)
Rujan 2006 (4)
Kolovoz 2006 (11)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (4)
Svibanj 2006 (6)
Travanj 2006 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?




Free Web Counter



don't click this link...


Copyright © 2006. Lela

Zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autorice.



Lela




IZREKE I CITATI:

“Ljubav je kao staklo koje se lomi ako ga čovjek primi suviše nesigurno ili suviše čvrsto.”(Ruska izreka)

“Ljubav nije u mozgu, ljubav je u krvi!”

“Strah od patnje strasniji je od same patnje.” (Coelho)

“Nema sunca bez svjetlosti, ni čovjeka bez ljubavi.” (Goethe)

“Tko je cinik? Čovjek koji zna cijenu svega i vrijednost ničega.” (Wilde)

“Kad se jedna vrata sreće zatvore, druga se otvore, no cesto tako dugo zurimo u zatvorena vrata da ne primijetimo ona koja su nam se otvorila.”(Helen Keller)

“Čovjek ispravno vidi srcem, ono sto je bitno, oku je nevidljivo.” (Exupery)

“Postoje ljudi koji vam izvade srce i postoje ljudi koji vam ga vrate na mjesto.” (Elizabeth David)

“ Nemojte čekati sutra, živite dok ste još mladi.
Danas već berite ruže sto stazom života vam cvatu!”
(Pierre De Ronsard)


"Nije sreća u tome da se čini ono što se želi činiti, već u tome
da se voli ono što se mora činiti."
(Sahtya Sai Baba)


"Veseo čovjek je kao sunce; kud god ide osvjetljava."
(Turska poslovica)


"Čudno je to kako je malo potrebno da budemo sretni, i još je
čudnije kako nam baš to malo nedostaje."
(Ivo Andrić)


"Ludosti učinjene u mladosti ne može nadoknaditi sva mudrost u
starosti."
(Bertrand Rusell)


"Nije se teško zaljubiti, nego je to teško reći."
(Alfred de Musset)


"Od svih istina najdublje su i najtrajnije istine srca."
(Antun Barac)


"Upravo zato što je tako topao, osmijeh je ljepši od bilo kojeg
cvijeta na svijetu."
(Henryk Wiegeland)


"Da bismo nekoga dolično voljeli, treba ga tako voljeti kao da će
sutra umrijeti."
(Arapska poslovica)


"Ljubavne rane može izliječiti samo onaj tko ih je zadao."
(Njemačka poslovica)


"Srce ima svoje pameti, koja ne poznaje pamet."
(Blaise Pascal)


"Srce ima svoje razloge koje razum ne poznaje."
(Blaise Pascal)



Lela






Lela