užas...



eh ljudi moji...ja nevjerujem...ovi profesori su glupi, bolesni, pokvareni...ljudi moji srušili su me...ja sam pala razred...sramota...ja ne vjerujem...nebi bila toliko ljuta da nisam ništa znala...al jebo im pas mater...ja sam znala...zbog jednog jebenog zadatka su me srušili...prva sam odgovarala i u usporedbi s ostalima najviše sam znala...da istina je da sam imala cijelo ljeto da naučim i ja sam tek prije par dana počela učit...al znala sam u tri pm...samo jedan prokleti zadatak i srušili su me...dođe mi da pobijem sve profesore...tj. onu glupu profu iu kemije koja ne predaje meni nego drugim razredima...ona me srušila....da nje nije bilo prošla bi...i saru su srušili...dobro sara je posebna priča...al gadovi jedni usrani...ajme ja sam pala razred...koje sranje...ma boli me kurac...dobro je to kaj neču ić s karlom u razred..ali moje cure...pa šta ču ja bez mojih luđakinja...al dobro je to kaj ču vjerojatno ponovo ić sa sarom u razred i kaj više neću morat gledat onu vješticu od raske...i tako...stara mi ništa nije rekla...nego me samo zagrlila i rekla da je sve to za ljude...i onda su me pokušavali oraspoložit i nasmijat...ja nemogu vjerovat da sam pala razred...smiješno mi je to...nas petero je palo...ajme sad ču vjerojatno ić u razred s nekim ljudima iz moje osnovne...užas...ma baš me briga...možda se i prebacim u neku drugu školu...sve ovisi o tome di če sara ić...ah to bi bilo sve...kissam vas...kiss


25.08.2006. | 16:32 | 7 K | P | # | ^

<< Arhiva >>


< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2006 (5)
Rujan 2006 (4)
Kolovoz 2006 (11)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (4)
Svibanj 2006 (6)
Travanj 2006 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?




Free Web Counter



don't click this link...


Copyright © 2006. Lela

Zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autorice.



Lela




IZREKE I CITATI:

“Ljubav je kao staklo koje se lomi ako ga čovjek primi suviše nesigurno ili suviše čvrsto.”(Ruska izreka)

“Ljubav nije u mozgu, ljubav je u krvi!”

“Strah od patnje strasniji je od same patnje.” (Coelho)

“Nema sunca bez svjetlosti, ni čovjeka bez ljubavi.” (Goethe)

“Tko je cinik? Čovjek koji zna cijenu svega i vrijednost ničega.” (Wilde)

“Kad se jedna vrata sreće zatvore, druga se otvore, no cesto tako dugo zurimo u zatvorena vrata da ne primijetimo ona koja su nam se otvorila.”(Helen Keller)

“Čovjek ispravno vidi srcem, ono sto je bitno, oku je nevidljivo.” (Exupery)

“Postoje ljudi koji vam izvade srce i postoje ljudi koji vam ga vrate na mjesto.” (Elizabeth David)

“ Nemojte čekati sutra, živite dok ste još mladi.
Danas već berite ruže sto stazom života vam cvatu!”
(Pierre De Ronsard)


"Nije sreća u tome da se čini ono što se želi činiti, već u tome
da se voli ono što se mora činiti."
(Sahtya Sai Baba)


"Veseo čovjek je kao sunce; kud god ide osvjetljava."
(Turska poslovica)


"Čudno je to kako je malo potrebno da budemo sretni, i još je
čudnije kako nam baš to malo nedostaje."
(Ivo Andrić)


"Ludosti učinjene u mladosti ne može nadoknaditi sva mudrost u
starosti."
(Bertrand Rusell)


"Nije se teško zaljubiti, nego je to teško reći."
(Alfred de Musset)


"Od svih istina najdublje su i najtrajnije istine srca."
(Antun Barac)


"Upravo zato što je tako topao, osmijeh je ljepši od bilo kojeg
cvijeta na svijetu."
(Henryk Wiegeland)


"Da bismo nekoga dolično voljeli, treba ga tako voljeti kao da će
sutra umrijeti."
(Arapska poslovica)


"Ljubavne rane može izliječiti samo onaj tko ih je zadao."
(Njemačka poslovica)


"Srce ima svoje pameti, koja ne poznaje pamet."
(Blaise Pascal)


"Srce ima svoje razloge koje razum ne poznaje."
(Blaise Pascal)



Lela






Lela