19.11.2008., srijedaevo mene...

evo mene napokon...do sad sam mislio da če biti komentara pa zato nisam pisao nove postove ali izgleda da se stvarno moram više angažirati oko nove adrese...
sada sam nakon 3 duga sata izrade plakata (mislim da je i više...) napravio sam taj plakat...možda objavim sliku ali mislim da ne treba...ionako vam ne bi bilo zabavno...naime,u plakatu se radi o padu vukovara...pa,to bi bilo sve za danas...znam da još čekate neke hackerske stvari ali direktor i administrator browsera - blog.ba pa su svi blogovi od njihove službe izbrisani tako da ona 3 linka za hackiranje msn-a više ne postoje...headbangheadbangheadbangheadbangburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadbangbangbangmadmadmadmadmadmadmadmadmad


| 20:18 | Komentari (0) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Postovi
Fun
O meni
Fun
Hey!
Dizajn