10.11.2008., ponedjeljakevo mene...

evo i mene...danas mi se nešto baš neda pisati ali eto...jel iko sada sluša ovu koja apjeva u operaciji trijumf? ko je sluša nema sreće a onaj ko je ne sluša pogotovo...objašnjenje-onaj ko je sluša se guši od smjeha a onaj ko je ne sluša propustio je nešto presmješno...kako je stidljivo pjevala i gutala riječi...NEVJEROVATNO!
vi koji imate malo pojma o računalima znali bi ste kroz kakve je muke prolazim da bi vas informirao...recimo to ovako...računalo mi je staro 6 godina,windows-milenium,RAM-192, signal za comp.-medium (to vam je otprilike kao u kini...morao sam skinuti čarapu i onda između bosih nožnih prstiju staviti taj prijamnik za bežični internet jer u to vrijeme ka dje ovo računalo bilo proizvedeno mobiteli su bili rijetki a kamo bežični internet tako da u računalu nije ugrađen taj prijamnik nego smo naknadno kupili neku antenicu da prima signal ali ja je planiram pojačati tako što ču napraviti neku pajačalicu za signal na baterije...tako da ču moći u čarapama surfati...znam da je ovo prejadno ali šta možeš...oko božića mi treba doći novi comp pa ču u zimu moći biti u čarapama juer neću morati držati između prstiju taj prijamnika za bežični internet...jupi!!!
sad me škalja između prstiju pa moram prekinuti...želim vama bolju sreću sa compjuterima...ako ništa drugo,nek vam računalo može pokrenuti barem vistu...


| 22:20 | Komentari (2) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Postovi
Fun
O meni
Fun
Hey!
Dizajn