Pozdrav nakon dužeg vremena :)

nedjelja, 18.12.2005.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dugo nisam pisala, pa evo što sam zaključila iz svega što mi se do sada dogodilo…

Život je samo nešto kroz što prolazimo zajedno, no odlazimo sami, i ma što mi htjeli od života, uvijek ostaje samo jedno – gledali mi njega očima zelene, plave ili smeđe boje, samo one ostaju žive, ostalo odlazi….prolaznost života… A kosa…pokrenuta je vjetrom, nije živa, samo je prividno lagana i beskrajna…okolo svuda je tama…

Ali taj život, poklon bez smisla, dobiven je bez pridodanog značenja, samo se pojavio, nismo ni svjesni a več postajemo odgovorne osobe u nečemu čemu ni smisao ne znamo… A pitamo li se, kada smo baš mi odabrani na dobivanje dara, postoji li netko tko nam ga je dao, da li smo ga uopće zaslužili, ili pak on čak nije dar……..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

…on je kazna. A ljudi imaju mnogo toga zajedničko, počinili su nešto strašno, te su kažnjeni problemima, bolestima, osudama i proganjanjima…trčanjem, bježanjem bez kraja, bez cilja… samo spas je tražen…hoće li biti dobiven? Pitanje je postavljeno…odgovor se čeka…

Mali misaon post, ali šta ćeš...... :) pozdrav svima koji su me vjerno čekali :)

| 21:42 | Komentari (2) | Isprintaj | # |

<< Arhiva >>