Kratko, ali slatko :)

nedjelja, 13.11.2005.

Lijepo je steći nova poznanstva… Volim kada u misli mi dođe nova osoba, koju sa pravom mogu zvati prijateljem. Drago mi je što nije ostala samo na epitetu poznanika, nego dobra mi je, i njoj sam ja. Zbilja je lijepo steći novu prijateljicu/prijatelja. Još se sjećam one izreke koju su mi stari ljudi rekli…

Ljubavi su prolazne, ali pravi prijatelji ostaju za cijeli život uz tebe…

Danas sam bila u nekom čudnom raspoloženju iz kojeg su nastale one dvije nove pjesmice koje možete pročitati dolje, dolje, dolje desno. Sve pjesme koje imam na blogu nastale su mojom rukom, i iako nitko to ne zna, volim pisati pjesme.

Kroz stihove mogu napisati sve moje osjećaje, kada napišem pjesmu tuga postane slabija, bol se ublaži, a moje lice se razvedri. Evo, još uvijek ne mogu prestati pisati nekim pjesničkim razmišljanjem, ali nije bitno.

Danas nisam tužna.
Bila sam, ali više nisam. Možda je razlog to što nisam bila u doticaju sa okolinom, cijeli dan sam provela u brizi za sebe, priuštila sam si to, jer sam to napokon i zaslužila. Nakon svih proživljenih muka, obavljenih zadataka, ali i nakon svih onih događaja koje sam zapamtila kao lijepe geste, smatram da bih mogla ukrasti malo vremena i opustiti se.

Jučer sam izvršila posjet DM-u i kupila sam si neke tretmane koje su mi preporučili razni ljudi, za koje vjerujem da ću sama sebi biti lijepša, a kad to shvatim, znam da ću zračiti srećom, što je zasigurno jedna činjenica zbog koje ću i drugima biti zgodnija.

Nisam puno napisala, nemam inspiraciju.

Ovaj tjedan će mi biti jako stresan, to znam, a sada idem uživati u zadnjim trenucima slobode.

Pozdrav od zamišljene rockerice, sa nadom u budućnost… Pusa svima…

| 19:18 | Komentari (2) | Isprintaj | # |

<< Arhiva >>