Prva priča....

srijeda, 26.10.2005.

Dakle, blog ima mnoge funkcije.......

Moja je samo jedna u moru njih, ali neka.

Ovdje ćete čitati moja razmišljanja, vidjeti ćete sve osjećaje, podijeliti ćemo šale, smijati se ludim situacijama, ali najviše ću pričati o svim onim svakodnevnim situacijama koje se naočigled čine bezvrijedno, no ubrzo postaju uspomene, bolne, male, slatke, kratke, ali jako, jako, jako vrijedne.....

Volim ljubav, volim prijatelje, volim pjesmu, ples i smijeh, a sve što volim čuvam dugo, dugo i ne dam da itko naudi mojim najbližima... Nadam se sretnom životu, pogledom punim očekivanja svaki dan krećem u budućnost, u nepoznato ali uvijek iza ugla nađe se netko, nešto što me slomi...Najčešće su to ljudi s kojima bih voljela biti bliža, voljela bih više vremena provoditi sa njima...ali neznam način na koji da se približim...

Znam da ima mnogo djevojaka sa sličnim problemima, sumnjama, željama i nadanjima, a moja je želja, jedna u moru njih, da vide da nisu same.....kao što bih i ja to htjela vidjeti.....ne samo znati....i misliti....

Sada vas ostavljam, evo, prva priča je završena....ali biti će ih još....

Uskoro će blog biti odraz moje osobnosti, i nadam se da se nećete razočarati......pusa svima od vaše rockerice!

| 21:12 | Komentari (2) | Isprintaj | # |

<< Arhiva >>