< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off



PREDGRAĐA (Fakofbolan)

Bezidejno lutanje
monolitnim predgrađima
i zatiranje frustracija
bježanjem od stvarnosti

sudbina je mladeži
kojoj je obecana buducnost
a istina je okrutna
i tu je prici kraj

nema više ni ciljeva
kojima bi se stremilo
a svijet vrvi od
patoloških slucajeva

ali budimo optimisticni
budimo pozitivni
jer neke se stvari baš
nikad nece promijeniti

stoga natrag doma
u sigurno susjedstvo
gdje mladež tone
u civilizacijski glib

mi smo još jedna
izgubljena generacija
na putu bez povratka
na putu za nikuda
mi smo još jedna
izgubljena generacija
u celiji bez prozora
u tunelu bez izlaza




LUTAK ISKRIVLJENOG LICA (Majke)
izvan razuma lezi moja sjena
ti si kao i ja posve izgubljena
ucini me stvarnim
nestao sam u bezumlju
u spokojstvu nekom
nekom snu
ucini me stvarnim
nemam nista da' cu ti sve
samo da budem kraj tebe
dodirni me ucini me stvarnim
poslije svega osta slika smrtonosna navika
izvan razuma lezi moja sjena
ali vjera nije izgubljena
ja sam osmijeh, ja sam ptica
ja sam lutak iskrivljenog lica
dodirni me ucini me stvarnim
dodirni me ucini me stvarnim
izvan razuma lezi moja sjena
ti si kao i ja posve izgubljena
ucini me stvarnim
nestao sam u bezumlju
u spokojstvu nekom
nekom snu
ucini me stvarnim
izvan razuma lezi moja sjena
ali vjera nije izgubljena
ja sam osmijeh, ja sam ptica
ja sam lutak iskrivljenog lica
dodirni me ucini me stvarnim
dodirni me
izvan razuma lezi moja sjena
ali vjera nije izgubljena
ja sam osmijeh, ja sam ptica
ja sam lutak iskrivljenog lica
dodirni me

25.12.2005., nedjelja

želim ti nesretan božić!!!



o ne već vidim ga dolazi
polako uz kičmu mi plazi
praznik nasmješena lica
svečan kao marcipanska gica
euforija sad sve proganja
...žaruljice i božićna sranja
želim odatle van
božić bojkotiram
hoću prosinac da prespavam
sve je..green, makes me wanna scream
samp prave pizde mogu past
pred božić dat mi nogu
kao stara već se čeka
eto ti sad moja čestitka
želim ti nesretan božić
da bar se udebljaš preko praznika
želim ti nesretan božić
da nemaš ništa pod borom
da je panika!

želim ti nesretan božić
da bar se udebljaš preko praznika
želim ti nesretan božić
da ti se zapali bor
da ti je panika aa!
zvončići, zvončići zvone cijelu noć
upucala bih sve do jednog
da bar imam moć
nek me puste da spavam

što treba da vam dam
..tika tak, meni pada mrak
svi se cmaču a ja želim sve da odnese vrag
bio si ...od početka
eto ti sad moja čestitka
želim ti nesretan božić
da bar se udebljaš preko božića
....lollobrigida..